Top bedrijf en service

Gisteren een bakwagen gehuurd om onze broer vanuit België naar Nederland te verhuizen in dit weekend. Door het sluiten van de grenzen (door de Belgische overheid) voor niet essentieel verkeer mogen we niet de grens over. Een email gestuurd aan RentARolla en de situatie uitgelegd. Direct een mail terug gekregen met de mededeling dat ze onze situatie begrepen en dat ze ons geen kosten in rekening zouden brengen. Wat een service en begrip voor de huidige situatie In het verleden een paar keer gehuurd en we gaan zeker weer huren bij RentARolla als deze crisis voorbij is. Chapeau kan ik alleen maar zeggen voor hun top service en hun uiteraard aanbevelen als verhuurbedrijf. Helmuth Kohl, Voerendaal

Het huren ging prima, de afhandeling is verwarrend.

Ik heb een bus gehuurd vanuit Heerlen. Prima bus, stond op tijd klaar en was schoon. Er ware wel schades die niet te zien waren aangegeven (sterretje), en andere zaken (deukje) stonden er niet op. maar die hebben we afgestreept. Comfortabele bus. Tip: zaklamp mee bij afhalen in de ochtenduren: in de winter is het om 8.00 uur nog echt donker. Tijdens de rit belde een medewerker van Rentarolla, dat er per ongeluk twee keer gereserveerd was op mijn creditcard. Dat is mooi gladgestreken. In de latere mail met de factuur staat dat ik moet betalen, maar telefonische navraag leert dat er al betaald is via mijn creditcard. Mijn visa-app laat dat echter nog niet zien. De communicatie via de mail is niet eenduidig. De medewerker zegt dat in de voorwaarden bij reservering alles te lezen is. Dat vind ik zelf een niet echt klantgerichte redenering.

Een goede ervaring

Alles is perfect verlopen, het afspreken om de auto te huren, het ophalen van de auto en ook het inleveren van de auto. Vriendelijk personeel en alle afspraken goed nagekomen. Gewoon zo als het hoort.

prima auto, snelle service

In de mail waarin afspraken stond dat ik 'om 11:30 uur' op zaterdag de auto kon afhalen. Dit had echter moeten zijn: 'tot 11:30 uur', omdat de zaak om 11:30 uur sluit.

Citroen

Fast and comfort)

• Would you recommend us? Yes

Prima service!

De gereserveerde bus op tijd afgegeven en opgehaald. Zeer ruime bus die van binnen ook netjes werd afgeleverd.

Alles perfekt

Op de laatste minuut busje gereserveerd,en alles prima geregeld. Helemaal top.

Fijne service en correcte afhandeling

Busje gehuurd om te verhuizen. Nette bus, reed goed!

Goede snelle service, zoals het hoort

Via internet zijn de prijzen eerlijk en transparant. Gebeld en gereserveerd! Zoals het hoort te gaan!

Zeer tevreden, zeker een aanrader

Erg te spreken over de desbetreffende verhuurder! Enorm klantvriendelijk personeel, denkt echt met je mee als huurder. De verhuurder controleert samen jou het voertuig en doet dit ook bij terugkomst om misverstanden te voorkomen. Indien er minder kilometers zijn gereden worden deze kosten in mindering gebracht. Al met al een top bedrijf en ik zou RentaRolla zeker aanraden aan anderen.

Goede en snelle service fijne bakwagen

De iveco was een fijne wagen om te verhuizen en ik vind de service goed en gelukkig dicht bij

Prima service en zeer vriendelijke manier geholpen!

I.v.m. een kleinschalige Zonnebloemvakantie "op maat" hebben we gebruik gemaakt van een 9 persoons bus van Rentarolla. De bus was in een prima staat, goed gepoetst en keurig verzorgd. Door het personeel zijn we op een zeer vriendelijke manier behandeld. Wij gaan in elk geval terug voor een volgende vakantiereis!

Helaas geen bijlage bij mailtjes M.V.GR>H.Hanssen

Klantvriendelijk tot in de top

Klantgericht

Wij waren heel blij hoe alles professioneel afgehandeld werd.

Super service

uitstekend

• Deskundigheid N.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

SLECHT! Tot en met het gebruik prima geregeld, in mijn geval een verhuisbus met verhuispakket. En toen... de factuur: 200 km meer dan de werkelijkheid én boete voor twee niet ingeleverde spanbanden (zeggen ze, achteraf, zonder enig bewijs). Bij inname heeft de medewerkster niets gecheckt, mijn woord was voldoende. Achteraf, niet ter plekke, riepen ze alles en nog wat, zonder geen enkel bewijs. Dat een van hun medewerkers actief op marktplaats zou kunnen zijn... Nee, natuurlijk niet, de klant is de leugenaar! Aan BOVAG heb je ook niets, ze doen vrolijk mee aan vriendjespolitiek, ze vragen ook geen bewijs, ze accepteren zomaar alles wat het bedrijf roept. Mijn advies: geloof niemand, noteer alles en vraag handtekeningen ter bewijs. Hun administratie is niet betrouwbaar.

Voor mijn verhuizing had ik een vrachtwagentje met klep gehuurd. Zeer vriendelijke medewerkers, goed geadviseerd en alles wordt goed nagekeken bij het afhalen en bij het terugbrengen. Erg tevreden