Ik ben zeer tevreden met liberty cars

Het is een goede garage voeren geen onnodige reparaties uit en geven altijd goed advies. Personeel is klant vriendelijk en je bent altijd welkom voor een babbel of kopje koffie

super service

Dit is onze derde auto die wij bij Liberty cars gekocht hebben, en zo als alle andere keren top service en aflevering.

Super sevice, kundig, en houden zich perfect aan de afspraak.

Zie boven.

Vriendelijk, ontspannen en tijd voor de klant

er Is tijd voor een gesprek, de koffie staat altijd klaar en de service is perfect. Onze nieuwe auto had opstartproblemen door een defecte accu, waardoor ook de computer en het navigatiesysteem niet goed functioneerden. De problemen zijn op korte termijn perfect opgelost, met alle service die we maar konden wensen.👍

Zeer behulpzaam en vakbekwaam

vriendelijk, behulpzaam en geen automerk is hun vreemd. Perfekt!

Geweldig goed.

Sympathieke medewerkers en gemoedelijke sfeer. Technisch kundig, betrokken en overtreffende trap. Kom er graag. Mooi bedrijf. Altijd mooie wagens in de showroom trouwens, ook meegenomen om te kijken. Paul en Robin nemen mijn oude Cherokee (dagelijkse auto) heel serieus. Topbedrijf.

Super service

Super service MERCI

klantvriendelijke ouderwetse service

Klantvriendelijk ouderwetse service, direct en goed geholpen.

Prima garage!

Goede service ook bij kleine mankementen zeer hulpvaardig! Chapeau!

Top service. Meedenken met de klant, super.

Meedenken met de klant. Bij een bandenwissel is een leenauto ook geen probleem. Alles tot in de puntjes geregeld.

Ik ben heel tevreden over de service.

Zeer prettig en persoonlijk bedrijf!

Super geholpen met mijn SEAT Leon ST, denken mee in persoonlijke situaties, en je wordt ook heel persoonlijk geholpen.

Prima transparant en vriendelijk service!

Erg vriendelijk service. Goede monteurs team die goed mee denken en adviseren.

Afspraken over de auto worden correct uitgevoerd.

Heel fijn om te onderhandelen en een super service.

Moest de auto af gaan halen en die dag was mijnvrouw en ik niet in orde we waren allebij door de griep geveld. De auto werd netjes voor ons huis gebracht met een bos bloemen erbij. Tot nu toe heeft geen enkele auto dealer zo n service geleverd als Liberty Cars top ga zo verder!!!

niet twijfelen gewoon naartoe gaan

super bedrijf goede service eerlijk advies en meedenkend met wensen klant dus als je twijfeld ik zeg ga er eens langs krijg je geen spijt van.

Zeer meedenkend goed!!!

ik heb meerdere auto's in onderhoud en ben over ontvangst begeleiding en afwerking zeer tevreden

Super vriendelijke garage

Duidelijke afspraken en correcte afhandeling met een fatsoenlijke prijs .

Super goede service

No Nonsense meedenken met de klant. Lekker makkelijk.

Aankoopopdracht verstrekt. Hebben zich goed aan de opgegeven criteria gehouden en op korte termijn een prima auto gevonden.

Goede service en altijd klant gericht

goede service , mee denkend , perfect onderhoud voor een normale prijs.

vriendelijk en eerlijk

Ik ben al jaren een tevreden klant bij Liberty Cars en zal dat ook blijven!

• Voorraad
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede behandeling altijd vriendelijk goede service

• Voorraad
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, vriendelijk te woord gestaan en alles klopt.

• Voorraad
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, correcte afspraken, heldere facturatie!