Goed bedrijf.

Ik moet toegeven wat ze zeggen doen ze ook. Petje af. Voor dit bedrijf.

Goede garage. Alleen nog wat werk aan verwachtingsmanagement

Mijn jeep had een probleempje. Na diagnose was er telefonisch contact waarbij ik een inschatting van de kosten vroeg. Op het moment dat mijn jeep klaar was bleek de kostenraming ongeveer 60% van de daadwerkelijke prijs te zijn. Dat was niet handig. Het kan voor de klant beter gevoelsmatig op de factuur meevallen. De factuur was overigens heel goed en overzichtelijk. Ondanks een lage bezetting hebben ze mij toch snel kunnen helpen! En het probleem is vakkundig opgelost. Een goede ervaring met deze garage.

Zuverlässig und immer bereit zu Helfen.

Der Kunde steht hier im Vordergrund. Service und Kundenzufriedenheit haben hier noch einen Stellenwert... Weiter so...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Super service en vriendelijk personeel

Bij Libertycars word je altijd vriendelijk en goed geholpen. De persoonlijke touch maakt dit zo'n fijn bedrijf.

Garage met zeer goede service en vriendelijk personeel

De service is uitstekend. Personeel denk met de klant mee en geeft duidelijke toelichting. Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Personeel is vriendelijk en attent.

Flexibel, service gericht en kundig.

Zie bovenstaande.

Vriendelijk , correct en behulpzaam

vriendelijk ,correct en behulpzaam

Snel en vakkundig geholpen.

super

staan altijd klaar voor je! ook is het druk!!!

Ik ben zeer tevreden met liberty cars

Het is een goede garage voeren geen onnodige reparaties uit en geven altijd goed advies. Personeel is klant vriendelijk en je bent altijd welkom voor een babbel of kopje koffie

super service

Dit is onze derde auto die wij bij Liberty cars gekocht hebben, en zo als alle andere keren top service en aflevering.

Super sevice, kundig, en houden zich perfect aan de afspraak.

Zie boven.

Vriendelijk, ontspannen en tijd voor de klant

er Is tijd voor een gesprek, de koffie staat altijd klaar en de service is perfect. Onze nieuwe auto had opstartproblemen door een defecte accu, waardoor ook de computer en het navigatiesysteem niet goed functioneerden. De problemen zijn op korte termijn perfect opgelost, met alle service die we maar konden wensen.👍

Zeer behulpzaam en vakbekwaam

vriendelijk, behulpzaam en geen automerk is hun vreemd. Perfekt!

Geweldig goed.

Sympathieke medewerkers en gemoedelijke sfeer. Technisch kundig, betrokken en overtreffende trap. Kom er graag. Mooi bedrijf. Altijd mooie wagens in de showroom trouwens, ook meegenomen om te kijken. Paul en Robin nemen mijn oude Cherokee (dagelijkse auto) heel serieus. Topbedrijf.

Super service

Super service MERCI

klantvriendelijke ouderwetse service

Klantvriendelijk ouderwetse service, direct en goed geholpen.

Prima garage!

Goede service ook bij kleine mankementen zeer hulpvaardig! Chapeau!

Top service. Meedenken met de klant, super.

Meedenken met de klant. Bij een bandenwissel is een leenauto ook geen probleem. Alles tot in de puntjes geregeld.

Ik ben heel tevreden over de service.

Zeer prettig en persoonlijk bedrijf!

Super geholpen met mijn SEAT Leon ST, denken mee in persoonlijke situaties, en je wordt ook heel persoonlijk geholpen.

Prima transparant en vriendelijk service!

Erg vriendelijk service. Goede monteurs team die goed mee denken en adviseren.

Afspraken over de auto worden correct uitgevoerd.

Heel fijn om te onderhandelen en een super service.

Moest de auto af gaan halen en die dag was mijnvrouw en ik niet in orde we waren allebij door de griep geveld. De auto werd netjes voor ons huis gebracht met een bos bloemen erbij. Tot nu toe heeft geen enkele auto dealer zo n service geleverd als Liberty Cars top ga zo verder!!!

niet twijfelen gewoon naartoe gaan

super bedrijf goede service eerlijk advies en meedenkend met wensen klant dus als je twijfeld ik zeg ga er eens langs krijg je geen spijt van.