Heel geode sevice

Zoals altijd perfecte service, kwaliteit en know how

Auto toe aan grote beurt en eerste apk. Alles is netjes verzorgd, nieuwe benodigde afspraak om onderdeeltje te monteren vervroegd zodat we zonder problemen op vakantie kunnen gaan. Goede garage vakmensen met veel kennis.

Uiterst tevreden

Vanuit Luxemburg heb ik de auto waar ik al lang naar zoek gevonden by Liberty cars. De omgang met Jochen was heel makkelijk en hij was heel behulpzaam. geen moeite teveel om alle details van de auto te laten zien op afstand. Bezoekje na de corona lockdown was snel geregeld en de auto was in top toestand zoals beschreven met een proefrit en zelfs de auto op de brug gezet. Levering naar Luxemburg was ook geen probleem. Absolute aanrader.

super garage

Super garage

Snelle respons via mail en telefoon. Zeer goede mogelijkheden om te kijken en keuren, men nam alle tijd. Helder en duidelijk. We kopen graag lokaal!

Goed service en vriendelijk personeel

Kundig en vriendelijk personeel. Liberty cars levert een goede service.

Klantvriendelijk

leuke mensen , netjes afgehandeld

positief , vriendelijk

Zoals altijd hartelijk, deskundig en professioneel.

Zoals altijd hartelijk, deskundig en professioneel.

Een bedrijf met prima service.

Het gaat er heel relax aan toe er staat altijd verse koffie klaar en als je te lang moet wachten krijg je vervangend vervoer mee. Ben zeer tevreden over de service van deze zaak.

Zeer tevreden over Liberty Cars

Al jaren lang goed onderhoud aan onze auto met een super service!

Gewoon goed en vriendelijke

Zoals het hoort te zijn

De beste Bosch carservice oet Valkeberg!

Mijn oude Peugeot 205 was weer toe aan zijn jaarlijkse APK keuring. Een afspraak maken is bij dit bedrijf snel en gemakkelijk te maken. Het personeel is vriendelijk en technisch bekwaam. Omdat het bedrijf op loop afstand ligt, is de keuze voor deze Bosch carservice snel gemaakt. Aanrader!

vriendelijk

weer netjes en goed geholpen

Uitstekend, professioneel en daadwerkelijk betrokken.

Zie hierboven. Technisch betrokken en -goede zorg. Leuke vlotte inrichting, altijd iets moois te zien in de verkoop en stuk voor stuk sympathieke medewerkers. Mijn garage!

Prima geholpen, volgens afspraak

Topbedrijf

Zoals in één woord gezegd , topbedrijf. Maken al hun belofte waar qua service en vertrouwen. Zeker een aanrader en aanbeveling van mij . Groet Henny Walstock

Zeer Goed

Zeer goede ervaring gehad , kon snel terecht en auto was binnen 1 dag al klaar .

Snel, betrouwbaar en eerlijk

Vertrouwde garage met vakkundige medewerkers

X

top service

Keuren auto

Ik heb onderdelen besteld en ze hebben mij heel goed advies gegeven en de bestelling was snel binnen.

Uit het boekje

Bij binnenkomst zeer vriendelijk en correct ontvangen. De werkzaamheden werden vlot uitgevoerd en de auto werd na een duidelijke uitleg over de werkzaamheden weer terug gegeven. Ook de factuur was duidelijk en prima. Geen gekke dingen. Redenen genoeg om met vol vertrouwen de auto hier in onderhoud te houden.

Al jaren goede, persoonlijke service

Liberty cars doen wij al jaren zaken mee, zowel met wagens in ons bedrijf als met onze privé auto's. Bij ons is het belangrijk dat problemen snel opgelost worden . Zowel verkoop, onderhoud en reparaties , altijd een fijne, vriendelijke service.

Service

Goede service, eerlijk advies, goede prijs kwaliteit verhouding