Alles prima en duidelijk geregeld conform afspraak

Alles prima en duidelijk geregeld conform afspraak

Een goed betrouwbaar bedrijf!

Een zeer klantvriendelijk bedrijf. Vriendelijke ontvangst. Goed en eerlijk advies. Afgesproken tijdstippen worden uitstekend nageleefd. Een bedrijf dat service ook waar maakt. Dit bedrijf zal ik zeker aanbevelen in mijn kennissenkring.

super service !

gisteren besteld, vandaag binnen

Het was een prettige ervaring en de mensen komen me vertrouwd over.

Na diverse jaren klant te zijn is er nog steeds het vertrouwen en de relatie ervaar ik als prettig

top service.

goede monteurs, afspraak was zeer goed geregeld. was met auto daar voor een onderhoudsbeurt,was zeer goed geregeld. zeer vriendelijk en monteurs met veel ervaring ,zeker aanbevelen. bij een lekker kop koffie.

Top service!

Toen ik op vrijdagmiddag met Jochen belde omdat mijn band vervangen moest worden, kon ik meteen dezelfde dag nog terecht en was er voor mij een leenauto beschikbaar. Zeer klant- en servicegericht! Band moest besteld worden en na ontvangst door Liberty Cars is deze geplaatst en kon ik dinsdag de leenauto weer inruilen voor mijn eigen auto.

goede service

Ondanks ik mijn nieuwe wagen ford 150 niet bij Liberty Cars gekocht heb, toch mijn problemen opgelost.

Top service en flexibel!

Snel, flexibel, vakkundig en altijd vriendelijk! :D

In een woord gewoon Goed

We worden er steeds goed en vakkundig geholpen

Top service!

Top service en snelle afhandeling!

Zeer goede afspraak en snelle service , alles was naar wenst

Uitstekende service

Wij zijn al jaren klant van Liberty Cars en zijn nog nooit teleurgesteld. Altijd goede.service en vriendelijk personeel. Niets is te gek of te veel. Daarom zijn wij ook klant gebleven nadat wij van Valkenburg naar Maastricht zijn verhuisd, want: WORTH A DETOUR. DOEN!

Heel goed.

Zijn heel behulpzaam vriendelijk weten waar ze over praten en goede service.

Onderhoud wagen

Alles volgens afspraak verlopen geen verrassingen!

Goede service en alles vlotjes geregeld. Goed meegedacht ivm het ophalen van de auto! Thanks!

Inmiddels meerdere auto's in onderhoud. Een aanrader.

Ik kan kort zijn over Liberty Cars. Een bedrijf waar service en vakmanschap wordt gecombineerd met betaalbare prijsstelling. De mensen zijn een team, wat je merkt aan alles. Ze gaan voor de klant.

Snel en to the point

No nonsens , goede en betrouwbare verkoper . Prettig gesprek .

Goede service voor een nette prijs

Zeer tevreden met deze exclusieve vakgarage!

Meerdere reparaties laten uitvoeren aan mijn Chrysler. Zeer tevreden met de service! Dit zijn vakmensen die zeer bekwaam zijn in de services en verstand hebben van exclusive auto's. 👍

Perfecte afhandeling van APK

Goed ontvangen en afhandeling van APK.

Top service !!! Mannen Merci

Altijd een goede sfeer goed advies en betrouwbaar ! En vakmannen en n de werkplaats Top !!!

Top! Bij Liberty Cars zeggen ze wat ze doen en doen wat je zegt

Top! Bij Liberty Cars zeggen ze wat ze doen en doen wat je zegt

Staan altijd voor je klaar!!!

Top!!

Prettige vakkundige garage

Onze auto, ook hier gekocht, wordt altijd heel vakkundig nagekeken en onderhouden. Goed advies, kopje koffie en persoonlijke aandacht, men weet wie je bent en wat je wensen zijn. Geeft veel vertrouwen!

Geweldige service

Correct personeel, altijd overleg voordat reparatie wordt uitgevoerd. Goede prijs kwaliteit verhouding