Inmiddels meerdere auto's in onderhoud. Een aanrader.

Ik kan kort zijn over Liberty Cars. Een bedrijf waar service en vakmanschap wordt gecombineerd met betaalbare prijsstelling. De mensen zijn een team, wat je merkt aan alles. Ze gaan voor de klant.

Snel en to the point

No nonsens , goede en betrouwbare verkoper . Prettig gesprek .

Goede service voor een nette prijs

Zeer tevreden met deze exclusieve vakgarage!

Meerdere reparaties laten uitvoeren aan mijn Chrysler. Zeer tevreden met de service! Dit zijn vakmensen die zeer bekwaam zijn in de services en verstand hebben van exclusive auto's. ­čĹŹ

Perfecte afhandeling van APK

Goed ontvangen en afhandeling van APK.

Top service !!! Mannen Merci

Altijd een goede sfeer goed advies en betrouwbaar ! En vakmannen en n de werkplaats Top !!!

Top! Bij Liberty Cars zeggen ze wat ze doen en doen wat je zegt

Top! Bij Liberty Cars zeggen ze wat ze doen en doen wat je zegt

Staan altijd voor je klaar!!!

Top!!

Prettige vakkundige garage

Onze auto, ook hier gekocht, wordt altijd heel vakkundig nagekeken en onderhouden. Goed advies, kopje koffie en persoonlijke aandacht, men weet wie je bent en wat je wensen zijn. Geeft veel vertrouwen!

Geweldige service

Correct personeel, altijd overleg voordat reparatie wordt uitgevoerd. Goede prijs kwaliteit verhouding

nemen de tijd en geven deskundig advies .goede medewerkers.

klantvriendelijk

Als de trekhaak nog in orde komt ­čĄ¬super.

Goed bedrijf.

Ik moet toegeven wat ze zeggen doen ze ook. Petje af. Voor dit bedrijf.

Goede garage. Alleen nog wat werk aan verwachtingsmanagement

Mijn jeep had een probleempje. Na diagnose was er telefonisch contact waarbij ik een inschatting van de kosten vroeg. Op het moment dat mijn jeep klaar was bleek de kostenraming ongeveer 60% van de daadwerkelijke prijs te zijn. Dat was niet handig. Het kan voor de klant beter gevoelsmatig op de factuur meevallen. De factuur was overigens heel goed en overzichtelijk. Ondanks een lage bezetting hebben ze mij toch snel kunnen helpen! En het probleem is vakkundig opgelost. Een goede ervaring met deze garage.

Zuverl├Ąssig und immer bereit zu Helfen.

Der Kunde steht hier im Vordergrund. Service und Kundenzufriedenheit haben hier noch einen Stellenwert... Weiter so...

• W├╝rden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Super service en vriendelijk personeel

Bij Libertycars word je altijd vriendelijk en goed geholpen. De persoonlijke touch maakt dit zo'n fijn bedrijf.

Garage met zeer goede service en vriendelijk personeel

De service is uitstekend. Personeel denk met de klant mee en geeft duidelijke toelichting. Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Personeel is vriendelijk en attent.

Flexibel, service gericht en kundig.

Zie bovenstaande.

Vriendelijk , correct en behulpzaam

vriendelijk ,correct en behulpzaam

Snel en vakkundig geholpen.

super

staan altijd klaar voor je! ook is het druk!!!

Ik ben zeer tevreden met liberty cars

Het is een goede garage voeren geen onnodige reparaties uit en geven altijd goed advies. Personeel is klant vriendelijk en je bent altijd welkom voor een babbel of kopje koffie

super service

Dit is onze derde auto die wij bij Liberty cars gekocht hebben, en zo als alle andere keren top service en aflevering.

Super sevice, kundig, en houden zich perfect aan de afspraak.

Zie boven.

Vriendelijk, ontspannen en tijd voor de klant

er Is tijd voor een gesprek, de koffie staat altijd klaar en de service is perfect. Onze nieuwe auto had opstartproblemen door een defecte accu, waardoor ook de computer en het navigatiesysteem niet goed functioneerden. De problemen zijn op korte termijn perfect opgelost, met alle service die we maar konden wensen.­čĹŹ