Goed bedrijf.

Wat zij zeggen doen ze ook. En wat ik zeg doen ze ook, en niet meer of minder.

Correct en stipt.

Netjes en stipt volgens afspraak

Veel mee werking gehad in deze barre tijden😜🐝

Zie boven

Voor 100% tevreden

Gedurende een aantal jaren heb ik hier 3 auto's in onderhoud. Dat gebeurt zorgvuldig en vakkundig. Eventuele reparaties worden pas na overleg uitgevoerd waardoor ik nog nooit voor een onaangename verrassing heb gestaan.

Alweer een goede service van Liberty Cars!!

Probleem met auto weer snel en correct opgelost! Goede service met een glimlach! Dank je wel!

Super service!

Snelle en goede service!

Service

Zeer bekwaam en vriendelijk personeel. Bedrijf heeft een zeer goede service. Top Bedrijf!

top service

goede kwaliteit en goede prijs

top bedrijf goede service

fijn m zaken mee te doen

Afspraak is Afspraak

Altijd alles netjes en conform afspraak geregeld.

Prima, klantgerichte service

Na het maken van de afspraak twee weken geleden waren nu bij aankomst voor de reparatie de details bekend en werd het herstel snel en bekwaam ter hand genomen.

Service is top

Snel geholpen onder het genot van een kop koffie

Goed,,vriendelijk,

Goede sfeer vriendelijk personeel

Prima geholpen!

Prima geholpen!

Alles prima en duidelijk geregeld conform afspraak

Alles prima en duidelijk geregeld conform afspraak

Een goed betrouwbaar bedrijf!

Een zeer klantvriendelijk bedrijf. Vriendelijke ontvangst. Goed en eerlijk advies. Afgesproken tijdstippen worden uitstekend nageleefd. Een bedrijf dat service ook waar maakt. Dit bedrijf zal ik zeker aanbevelen in mijn kennissenkring.

super service !

gisteren besteld, vandaag binnen

Het was een prettige ervaring en de mensen komen me vertrouwd over.

Na diverse jaren klant te zijn is er nog steeds het vertrouwen en de relatie ervaar ik als prettig

top service.

goede monteurs, afspraak was zeer goed geregeld. was met auto daar voor een onderhoudsbeurt,was zeer goed geregeld. zeer vriendelijk en monteurs met veel ervaring ,zeker aanbevelen. bij een lekker kop koffie.

Top service!

Toen ik op vrijdagmiddag met Jochen belde omdat mijn band vervangen moest worden, kon ik meteen dezelfde dag nog terecht en was er voor mij een leenauto beschikbaar. Zeer klant- en servicegericht! Band moest besteld worden en na ontvangst door Liberty Cars is deze geplaatst en kon ik dinsdag de leenauto weer inruilen voor mijn eigen auto.

goede service

Ondanks ik mijn nieuwe wagen ford 150 niet bij Liberty Cars gekocht heb, toch mijn problemen opgelost.

Top service en flexibel!

Snel, flexibel, vakkundig en altijd vriendelijk! :D

In een woord gewoon Goed

We worden er steeds goed en vakkundig geholpen

Top service!

Top service en snelle afhandeling!