Gewoon prima geholpen.

Bijna perfect.

Goede service, warm familiebedrijf met gepassioneerde liefhebbers in dienst

Kom hier inmiddels al jaren. Naast BMW, MINI, Land Rover en Jaguar en nieuw toegevoegd Mercedes-Benz kon ik ook met andere merken terecht. Zo werkten ze met evenveel passie aan mijn Tesla, Toyota, Abarth en Suzuki. Warm aanbevolen!

Prima geregeld.

Goede, betrouwbare service

Vriendelijke medewerkers, goede voorlichting, snelle service, betrouwbaar.

Gewoon goed

Lekker kortbij goed bereikbaar en werd voldoende geinformeerd over werkzaamheden aan de auto

Uitstekende service dienstverlening

Tot nu toe uitstekende service zowel bij kleine en grote service beurten Personeel heel voorkomend oplossing gericht behulpzaam

Professionele afhandeling

Vakkundigheid, prima hulp en perfecte communicatie.

Transparant en duidelijk

onderzoek gedaan en duidelijk naar mij vervolgens gecommuniceerd. de terugkoppeling en openheid waren erg prettig .

Zo zou elk garagebedrijf moeten zijn

Zeer professionele en persoonlijke zorg voor onze auto’s, waarvoor onze dank.

De afhandeling van problemen met BMW-i3 waren naar grote tevredenheid.

Goede service, zeer vriendelijk , vakkundig , tegen een faire prijs.

Zeer positief op elk gebied , en altijd vriendelijk te woord gestaan.

Op en top betrouwbaar

Ik heb bij onderhoud en reparatie nog nooit het gevoel gehad dat ik belazerd wordt. Kessels denkt mee met de klant en maakt het niet onnodig duur. Klasse !

Wij zijn al jaren klant zowel voor de Mini Cooper als de BMW, zeer correcte afhandeling en service compliment.

Top service en kwaliteit

Elke afspraak is top geregeld en ik ga elke keer naar huis wetende dat ik weer top geholpen ben.

Super service en tot in de puntjes verzorgd

Prachtige Range Rover Evoque aangeschaft bij Kessels Automobielen, geholpen door Richard Baltus. Duidelijke en transparante informatie over de auto, zowel per mail, telefonisch als via facetime. Door tijdgebrek niet in de gelegenheid om naar Maastricht te rijden, niets is te gek; de auto is gewoon mijn kant op gebracht en de koop kon meteen gesloten worden mét een echte Limburgse vlaai cadeau ;-) Hartelijk dank voor deze zeer prettige verkoopwijze! Absolute aanraden.

Klasse, niets op aan te merken

Goede en tijdige service tegen acceptabele prijzen.

Deskundig en klantvriendelijk.

Prima.

Probleemloos van afspraak tot uitvoering

Afspraak gemaakt met genoeg flexibiliteit, auto gebracht en op tijd klaar. Probleemloos en vriendelijk.

Vriendelijke en professioneel

Goede manieren om afspraak te maken , telefonisch of via computer. Keurige onderhoud en oplossingen. Voorbeeld het vervangen stuur wegens mijn klachten. Zeer goede reparatie stuur.

Wederom uitstekend

Al jaren klant bij Kessels BMW met beide auto’s en nog altijd zeer tevreden. Na 9,5 jaar heeft de E63 M6 plaats gemaakt voor de F06 M6 Gran Coupe en aangezien ik deze auto nog moet leren kennen, hebben de service adviseurs me goed geadviseerd over het onderhoud en dat uitgevoerd zoals ik dat van hun gewend ben. Gewoon uitstekend. Een foutje dat naderhand geconstateerd werd is netjes, professioneel en naar tevredenheid opgelost. Ook in dit geval was de service van hoog niveau. Waarvoor dank! Tot de volgende keer!

Deskundige, persoonlijke en goede service!

Het team van Kessels automobielen is deskundig en geeft uitstekend advies. De service is snel en adequaat.

Altijd tevreden

Correct, vriendelijk, consequent nakomen van afspraken,deskundig.

Zoals altijd zeer tevreden!

Zeer tevreden over de service, snelheid en vriendelijkheid

Goede zorg voor cliënt en auto

Ontvangst en uitvoering werkzaamheden verdienen een dikke 8.

Super goed, behulpzaam en vriendelijk

Duitse Poort 15

6221VA Maastricht