Heel goede en vriendelijke service.

Een BMW 320I mogen kopen bij Richard. Het hele proces verliep super en eenvoudig. Alles voelde ook meteen goed. Na 1 dag de auto in ontvangst genomen. Richard en Luka, bedankt voor de service. Wellicht tot de volgende keer!

Waar een app al niet toe kan lijden

Onlangs ontvingen wij een foto van een hele mooie bmw x4 3.0 carbonschwarz/beige interieur in de app… Wat begon als een leuke grap aangezien onze andere bolide ook dezelfde kleurstelling heeft. Is sinds een week werkelijkheid geworden! De oude x4 hebben wij verruild voor de nieuwe x4. Graag willen wij jullie bedanken voor deze mooie input. Hopelijk kunnen jullie mij in de toekomst ook zo verrassen. Edward en ingrid lahaije

Mijn BMW 120i had ineens een heel scala aan uitgevallen elektrische systemen. Kessels heeft stapsgewijs het probleem proberen op te lossen en uiteindelijk de software opnieuw geinstalleerd. Ook de auto nog even goed getest. Alles werkt weer (en hopelijk blijft dat ook zo). Na teruggave auto bleek dat mijn dashboard kastje niet meer goed sloot. Omdat daar de zekeringen achter zitten zal er iets niet helemaal goed teruggezet tijdens de reparatie. Dit is snel en uiteraard gratis gefixt (er bleek een dashboard paneel niet helemaal goed te zijn teruggezet). Vriendelijke en goede service!

Mijn ervaring bij Kessels Automobielen is positief! De service is goed en de klantvriendelijkheid prima.

Vriendelijk correct duidelijk

Nette ontvangst afgesproken werk wordt uitgevoerd . Duidelijk over kosten .

Eerlijke en Prima service door nette vriendelijke medewerkers.

Prima en eerlijke service door vriendelijke en nette medewerkers.

Vriendelijke behulpzame medewerkers, goede service

Goede ontvangst Afspraak nagekomen

Correcte communicatie en service

Uitstekende service, zoals altijd. Heel erg tevreden!

Uiterst vriendelijk en professioneel.

Zeer goede begeleiding bij de aankoop banningen gezinsauto.

Vertrouwd, vriendelijk en professioneel

Mijn BMW Alpina had in Frankrijk schade opgelopen, waardoor de automatische versnellingsbak vervangen diende te worden. Gelukkig had het schadebedrijf ook goede ervaringen met Kessels en was het niet moeilijk om hen te overtuigen daar de auto te laten repareren. Ondanks de vakantie periode was de reparatie toch snel geklaard en kan ik weer blij in deze fantastische bolide rijden. Kessels geeft mij een soort van thuisgevoel, je weet dat de auto in deskundige handen is en alles goed komt.

Zeer servicegericht

De vriendelijke medewerkers geven duidelijk aan welke werkzaamheden er moeten worden uitgevoerd en wat de kosten zijn.

Prima zorgzaam

Zijn steeds bereid de problemen op te lossen

Uitstekend geholpen

Gelijk actie ondernomen en paar uur later in orde.

Uitstekende en vakkundige service.

Heel vriendelijk personeel aan de balie en vakkundig onderhoud aan de auto in de werkplaats. Daarnaast een extra pluim voor de telefonische hulp bij pech in Zuid-Frankrijk.

Zoals altijd prima geholpen, vlak voor onze vakantie ontstond er een klein probleem aan onze auto. Er werd meegedacht en tijd gemaakt ondanks de drukke planning. Chapeau en merci!

snel en goed

makkelijk om een afspraak te maken. goede service

professioneel en vriendelijk

Geen onaangename verrassingen en alles weer naar wens afgehandeld

Hele goede service!

BMW en Range Rover al jaren naar volle tevredenheid in onderhoud bij Kessels. Service is top.

perfecte service

Perfecte service en kennis van zaken

Heb in 2020 mijn vierde BMW hier gekocht

Vriendelijke benadering in vergelijking met BMW dealer Keram. Daarnaast is dezelfde service en knowhow aanwezig. Voor mijn volgende BMW zal ik zeker bij Kessels Automobielen weer binnenlopen

Betrouwbare en kundige mensen

Goed geholpen, en duidelijke diagnose

professioneel, klantvriendelijk

vakkundige garage. klantvriendelijk