goede service, goed behandeld

Toont begrip voor problemen en kunde in de oplossing. Is klantgericht een meedenkend.

perfect, zeker aan te bevelen

Mooie Megane gekocht en werkelijk waar een auto met een smetteloze staat. Top geholpen door Ruud. Auto`s staan daar ook scherp geprijsd en daarom hebben ze ook een mooie wisselende voorraad. Wat mij zeker aanstond was dat ik een klein dingetje had en dat Ruud zei, gezien de afstand (zeker 2 uur rijden) laat je het maar bij de dealer even herstellen en stuur de rekening maar op. Waar kom je dat tegen. Dit is een eerlijk en net bedrijf en doen ook wat ze zeggen en afspreken met je. Volgende auto haal ik daar zo weer vandaan mocht het zo weer komen. Ook het stukje import auto`s zoals de Megane, viel het mij op dat de dealers zoals Renault en Opel ook gewoon auto`s importeren om aan de vraag te voldoen. En eerlijk gezien denk ik dat je beter een import auto kan nemen gezien de staat van dienst, vaak nette jonge auto`s met weinig kilometers. Ruud bedankt mooi gaan.

goede service, goed behandeld

De duidelijke advertentie met goede foto\'s op Autowereld heeft me naar Gebr. Raaijmakers gebracht en dit helemaal uit Enschede. Vriendelijk en kundig werd ik door verkoper Ruud geholpen en heb daar onze Renault Kadjar uit 2015 gekocht. Nu een halfjaar de Kadjar gereden en drie probleempjes mee gehad. Hier schrok ik echt van gezien de afstand. Gelukkig mocht ik deze problemen bij de Renault dealer in Enschede laten verhelpen op kosten van Autobedrijf Raaijmakers (garantie). Dit is ronduit TOP service. Ik ben zeer tevreden over Autobedrijf Gebr. Raaijmakers en wil het graag vertellen. Ruud, hartelijk dank voor de goede en snelle service!

goede service, goed behandeld

Ze bestaan nog! Autobedrijven die echt meedenken met hun klanten! Onlangs mijn Corsa gekocht, bij thuiskomst begon motor management lampje te brengen. Op advies van Raaijmakers de auto uit laten lezen bij de plaatselijke dealer en daarbij werd een defect geconstateerd. De auto heb ik zonder garantie gekocht, maar Raaijmakers betaald de gemaakte kosten en reparatie. Wat een geweldige service, kan niet anders zeggen! Ruud bedankt!

heel klantvriendelijk bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

goede service, goed behandeld

Fijn geholpen zonder franje bij de aankoop van onze auto

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

Betrouwbaar, eerlijk en correct.

voldoende, een redelijke ervaring

Goede service! fijne communicatie met de medewerkers en ruim denkend

goede service, goed behandeld

Ik heb hier een geimporteerde volkswagen tiguan gekocht

goede service, goed behandeld

Professioneel en snel contact.

perfect, zeker aan te bevelen

Nadat de votige auto door een ongeval totaal in de prak zat. Geweldig geholpen met advies bij aanschaf van een auto. Keurig alles geregeld ook met vervangend vervoer.

Goed, Snel, Duidelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Bijzonder klantvriendelijk, snel, deskundig en vertrouwd dat is het gevoel wat ik heb na aankoop van mijn goed gebruikte auto. Goed geluisterd en direct oplossing geboden en gevonden. TOP GEDAAN en ik vertel het zeker verder want dat verdienen jullie!

goede service, goed behandeld

Goede service, zelfs het instructieboekje in het Nederlands werd nog per post nagestuurd👍 De auto rijdt heerlijk, bedankt Gebr. Raaijmakers!

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over autobedrijf Gebr Raaijmakers, over onze aankoop daar een Nissan Qasqai automaat uit 2016. Vriendelijke en kundige verkoper (Ruud) en een goede deal wat betreft onze verkoopauto en onze nieuwe aankoop.

goede service, goed behandeld

Betrouwbaar en oprecht en zeer klantvriendelijk. Perfecte garage voor het kopen van een betrouwbare auto voor jaren lang rijplezier

goede service, goed behandeld

Heel fijn zaken doen met hun....altijd eerlijk en correct...de auto\'s kloppen altijd met de beschrijving.

goede service, goed behandeld

Joviale mensen met veel kennis van zaken. Ben ook zeer tevreden over mijn auto.

goede service, goed behandeld

Al enkele jaren koop ik mijn auto\'s bij dit familie bedrijf. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Ook voor grote en kleine beurt zijn ze altijd daar om te helpen.

goede service, goed behandeld

Komen hun afspraken na! Rijd nu al 3 jaar met veel plezier in een mooie occassion! Betrouwbaar en plezierig zaken doen!