Zeer vriendelijke ontvangst, ik kon rustig rondkijken en voor mijn vragen was direct een medewerker beschikbaar. Er is een ruime selectie auto\'s aanwezig; het maken van een proefrit met verschillende auto\'s is geen probleem. Algemeen indruk is zeer betrouwbaar en eerlijk. Prettig tijdens de onderhandelingen; een mooie auto gekocht voor een nette prijs. En na het op naam van de auto zetten kreeg ik een bosje bloemen en een fles wijn!

• Bereikbaarheid

Heb hier een tijd geleden naar volle tevredenheid een peugot 308 stationwagen gekocht. Zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Kan deze garage echt aanraden, zou hier zo weer een auto kopen.

• Bereikbaarheid

Zéér snel geholpen aan precies de auto die ik nodig had voor een zeer schappelijke prijs. Dank jullie wel!

• Bereikbaarheid

Onze ervaring met dit autobedrijf is in 1 woord: SUPER!!! Supervriendelijk, betrouwbare en snelle service, zeer meelevend met ons als klant. Alles werd perfect afgeleverd (naar onze wens). Een echte aanrader, een bedrijf waar je van op aan kunt!!!

• Bereikbaarheid

Toont begrip voor problemen en kunde in de oplossing. Is klantgericht een meedenkend.

• Bereikbaarheid

Mooie Megane gekocht en werkelijk waar een auto met een smetteloze staat. Top geholpen door Ruud. Auto`s staan daar ook scherp geprijsd en daarom hebben ze ook een mooie wisselende voorraad. Wat mij zeker aanstond was dat ik een klein dingetje had en dat Ruud zei, gezien de afstand (zeker 2 uur rijden) laat je het maar bij de dealer even herstellen en stuur de rekening maar op. Waar kom je dat tegen. Dit is een eerlijk en net bedrijf en doen ook wat ze zeggen en afspreken met je. Volgende auto haal ik daar zo weer vandaan mocht het zo weer komen. Ook het stukje import auto`s zoals de Megane, viel het mij op dat de dealers zoals Renault en Opel ook gewoon auto`s importeren om aan de vraag te voldoen. En eerlijk gezien denk ik dat je beter een import auto kan nemen gezien de staat van dienst, vaak nette jonge auto`s met weinig kilometers. Ruud bedankt mooi gaan.

• Bereikbaarheid

De duidelijke advertentie met goede foto\'s op Autowereld heeft me naar Gebr. Raaijmakers gebracht en dit helemaal uit Enschede. Vriendelijk en kundig werd ik door verkoper Ruud geholpen en heb daar onze Renault Kadjar uit 2015 gekocht. Nu een halfjaar de Kadjar gereden en drie probleempjes mee gehad. Hier schrok ik echt van gezien de afstand. Gelukkig mocht ik deze problemen bij de Renault dealer in Enschede laten verhelpen op kosten van Autobedrijf Raaijmakers (garantie). Dit is ronduit TOP service. Ik ben zeer tevreden over Autobedrijf Gebr. Raaijmakers en wil het graag vertellen. Ruud, hartelijk dank voor de goede en snelle service!

• Bereikbaarheid

Ze bestaan nog! Autobedrijven die echt meedenken met hun klanten! Onlangs mijn Corsa gekocht, bij thuiskomst begon motor management lampje te brengen. Op advies van Raaijmakers de auto uit laten lezen bij de plaatselijke dealer en daarbij werd een defect geconstateerd. De auto heb ik zonder garantie gekocht, maar Raaijmakers betaald de gemaakte kosten en reparatie. Wat een geweldige service, kan niet anders zeggen! Ruud bedankt!

heel klantvriendelijk bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Fijn geholpen zonder franje bij de aankoop van onze auto

• Service N.v.t.

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar, eerlijk en correct.

voldoende, een redelijke ervaring

Goede service! fijne communicatie met de medewerkers en ruim denkend

• Bereikbaarheid

Ik heb hier een geimporteerde volkswagen tiguan gekocht

• Bereikbaarheid

Professioneel en snel contact.

• Bereikbaarheid

Nadat de votige auto door een ongeval totaal in de prak zat. Geweldig geholpen met advies bij aanschaf van een auto. Keurig alles geregeld ook met vervangend vervoer.

Goed, Snel, Duidelijk

• Bereikbaarheid

Bijzonder klantvriendelijk, snel, deskundig en vertrouwd dat is het gevoel wat ik heb na aankoop van mijn goed gebruikte auto. Goed geluisterd en direct oplossing geboden en gevonden. TOP GEDAAN en ik vertel het zeker verder want dat verdienen jullie!

• Bereikbaarheid

Goede service, zelfs het instructieboekje in het Nederlands werd nog per post nagestuurd👍 De auto rijdt heerlijk, bedankt Gebr. Raaijmakers!

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden over autobedrijf Gebr Raaijmakers, over onze aankoop daar een Nissan Qasqai automaat uit 2016. Vriendelijke en kundige verkoper (Ruud) en een goede deal wat betreft onze verkoopauto en onze nieuwe aankoop.

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar en oprecht en zeer klantvriendelijk. Perfecte garage voor het kopen van een betrouwbare auto voor jaren lang rijplezier