Zeer vriendelijke/vakbekwame/eerlijke verkopers

Heb een zeer prettige ervaring met dit bedrijf. Heb naar twee auto’s gekeken. Er werd ons eerlijk advies gegeven en een goede prijs en service geboden. Had gekozen voor een auto, maar had spijt achteraf omdat het toch niet was wat wij zochten. Het bedrijf maakte hier geen enkel probleem van, en heeft, ondanks al hun tijd en inzet, alles weer teruggedraaid. Echt, perfecte service.

Super!!

Wat een top auto bedrijf/garage. Het personeel is erg vriendelijk. Ze hadden de n distributieriem en vervangen en zelfs de airco bijgevuld. Super netjes! Ben erg blij met mijn eerst auto. Ik hoop zeker in de toekomst terug te komen.

Auto netjes afgeleverd als afgesproken

Oude auto ingeruild, nieuwe was als afgesproken op tijd klaar en papierwinkel snel geregeld.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Verkoop gebruikte auto

Bij Auto-net ben ik goed kunnen slagen voor de aanschaf van een 'nieuwe' occasion. Men heeft een ruime keuze in redelijke nieuwe auto's van een goede kwaliteit. Ik ben goed kunnen slagen

Veel dieselaanbod tegen scherpe prijs

Leuke diesels die toch wel aan het uitsterven zijn terwijl je nauwelijks goedkoper kunt rijden dan dit bij meer dan 12000 km per jaar.

Snelle zakelijke afwikkeling

Proefrit gemaakt, alles conform omschrijving, meteen betaald, op naam gezet en meegenomen

Fijn, snel en duidelijk

Locatie zag er verzorgd uit en vriendelijke eigenaren. Prijs van gekochte bolide stond vast en was dus niet onderhandelbaar. Persoonlijk ben ik daar een grote fan van, omdat je dan weet dat je simpelweg niet opgelicht wordt... Bij een ander bedrijf waar wel onderhandeld kan worden willen ze je dus eigenlijk iets verkopen voor een te dure prijs. Verder is een gebrek die bij de proefrit naar voren is gekomen netjes gerepareerd. Kort om, prima bedrijf.

Niet opdringerig en goed advies

Ik heb hier mijn nieuw/gebruikte Renault Megane gekocht, ik kreeg rustig de tijd om te kijken en te vergelijken tussen twee Megane's die Auto Net had staan. Naar het bespreken over de inruil van mijn oude auto een proefrit gemaakt en hierna de knoop doorgehakt. Ik heb de auto nu al 3 weken en ben zeer tevreden, wanneer ik weer een auto zoek ga ik hier zeker weer kijken.

Super ervaring

Zeer klantvriendelijk! Auto netjes gereserveerd zodat ik deze kon bekijken. Na beoordelen, proefrit gemaakt. Op zaterdag geweest en dinsdag op kunnen halen. Snap dat mensen van ver er heen komen om auto aan te schaffen!

Goede service, professionele medewerkers.

Gisteren een gebruikte auto aangeschaft. Ik ben heel tevreden met de kwaliteit van de auto. We werden snel geholpen door de medewerkers. We kopen onze auto's altijd bij Auto-net en we komen zeker weer terug!

Duidelijk en eerlijk verhaal.

Prima geholpen, auto stond klaar op de afgesproken tijden en meneer is duidelijk en communiceert helder en eerlijk over zowel de prijs als de staat van de auto.

Duidelijke en goede communicatie

Hele goede en duidelijke communicatie. Je weet waar je aan toe bent en wat er wel of niet kan. Auto stond snel klaar ondanks dat deze ook nog een beurt kreeg.

Zeer netjes geholpen

Prijs was niet onderhandelbaar,mocht de brug gebruiken en een proefrit maken

Zeker aan te bevelen

Fijn bedrijf! Vakkundig en eerlijk personeel. Voor de 2e keer een auto gekocht, die ook weer netjes is afgeleverd

Goede en eerlijke service

Wij hadden een auto op de website gezien, gebeld en konden al snel langs komen om te kijken. Zonder dit van tevoren overlegd te hebben konden wij een proefrit maken. Nadat we de auto hadden gekocht, werd deze nog schoongemaakt en even bij langs gelopen. 2 dagen later hadden wij de auto al op de oprit staan. Goede service en eerlijke prijzen!

Prettig geholpen zonder poespas

Auto op internet gevonden en was exact zoals omschrijving en foto's. Eigenaar verteld eerlijk verhaal en heeft kennis van zaken. Zodoende direct een goed gevoel en zonder aarzelen hier onze 2e auto gekocht. Ondanks eerdere berichten dat een proefrit maken niet kon, was dit bij ons geen enkel probleem. Geen opdringerige verkooppraatjes maar eerlijk zaken doen onder het genot van een bak koffie. In onze ogen dan ook een prima deal gemaakt waar we hopelijk vele jaren plezier van mogen hebben. Heren, ga zo door!

Vorige week gekeken voor een auto die ik op de site heb gezien. Vandaag mijn auto opgehaald. Fijne en nette service en ik heb goed advies gekregen. Ik ben heel erg blij met het bedrijf en natuurlijk met mijn auto.

Goed verzorgd en fijn ruimte gekregen om te kijken

Vriendelijke en behulpzame mensen.

Goed en zeer vriendelijk geholpen. Goede service!

Hier een auto gekocht en de oude ingeruild. In het algemeen is de service goed. Voor de zekerheid een extra garantie afgesloten en hopelijk kan ik vele veilige kilometers met mijn nieuwe auto kunnen rijden.

Staan altijd voor je klaar

• Reden bezoek APK / onderhoud / reparatie

Duidelijke verkoper en scherpe prijs

Na afspraak konden we komen kijken en proefrijden met de auto. Inruil van oude auto is mogelijk. Weinig onderhandel ruimte, maar wel duidelijke afspraken. Bij ophalen van de auto vriendelijk ontvangen en alles snel en goed geregeld. Nu hopen op veel veilige kilometers.

Goede aankoop

Ondanks dat het verre afstand voor mij is vond ik het zeker waard er heen te gaan. Goede service en nette auto’s.

Toppers!!

Heb hier een auto gekocht van echte vakmensen die passie hebben voor auto's en niet uit zijn naar alleen maar je portemonnee. Echt een top service!! Heb gebeld voor een afspraak voor een proefrit en toen ik aankwam stond die ook klaar echt netjes!! Nadat ik hem gekocht had had ik bij aankomst thuis een probleempje ondervonden. Ik had geen garantie genomen maar toen ik de verkoper belde kon ik gelijk terugkomen voor een oplossing!! Wat wil je nog meer!! Ik raad het iedereen aan om tenminste een keertje langs te gaan. Bedankt lieve mensen!! Wens jullie veel dankbare klanten!!

Fijn, eerlijk en transparant autobedrijf!

Gisteren 16-06-2021 mijn Volkswagen Fox gekocht bij auto-net.nl. Fijn geholpen door Ertjo, en het voelde ontspannen en totaal geen manier van opdringen of aanpraten. Rij met veel plezier in mijn Fox!

Vlijtseweg 202

7317AN Apeldoorn