Positieve No nonsens

Vandaag een prachtige bruine Renault Clio estate gekocht! What you see is what you get. Goede service, zowel mijn vrouw als ik konden individueel een ritje maken. Koop was snel beklonken en papierwerk was ook snel in orde gemaakt.

Snelle service

Prettig contact

De aandachtspunten netjes uitgevoerd. Nieuwe accu en airco controleren zoals beloofd.

Prima en vriendelijk

We werden vriendelijk ontvangen en de auto die we gekocht hadden stond al klaar.

Volledig volgens afspraak, goede service.

Auto conform afspraak optijd geleverd. Toen bleek dat ik deze niet kon komen halen werd de auto afgeleverd

Tevreden

Aardige gast en schappelijke prijs

Net autobedrijf geen gekke dingen ofzo. Als je vraagt of de auto op de brug kan doet ie ook niet moeilijk

Snelle service Klantgericht en zeer vriendelijk

Vorige week auto laten keuren inclusief winterbanden en groot onderhoudsbeurt. Snelle service en vroeg in de middag ook al weer klaar en auto weer helemaal tiptop in order. Voor de winter. Dat dan ook nog eens voor een mooie prijsje.. Volgende dag met aan me dochter spullen aan het oververhitten en ja hoor dimlicht kapot. Dan maar naar de garage om lamp te laten vervangen. Ging terug naar auto-net en het lampje werd gelijk zonder enige problemen kosteloos vervangen. Top service , klantgericht en zeer vriendelijk. Deze Garage is een echte aanrader!!

• Reden bezoek APK / onderhoud / reparatie

Betrouwbare indruk

Verkoper was vriendelijk, niet opdringerig, maakte een betrouwbare indruk, geen overdreven verhalen waar sommige autoverkopers mee aankomen, maar gewoon normaal.

Goede ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf, snelle en goede service tot nu toe, hopelijk geluk met de auto, het is een aanrader hier te gaan kijken ze hebben voor zover gezien mooie auto’s en veel keuze.

Fijn en klant vriendelijk autobedrijf

Klant vriendelijk autobedrijf, auto was al klaar gezet voor een proefrit. Daarna goed geholpen met de afhandeling van de verkoop. Ik kom hier zeker een volgende keer terug.

tweede autootje

Van de week even bij Autonet langs gegaan voor een extra auto, de keuze is groot .Ons oog was gevallen op een Opel Karl .Maar na een rondje door de hal en advies van de verkoper verder gekeken en zijn gegaan voor een Peugeot 108 ( ook klein maar fijn ) we hebben er een paar bekeken en een proefritje mee gemaakt en hebben vandaag onze nieuwe aanwinst al opgehaald .;-) veel keuze , jonge auto"s en goed geholpen en van advies voorzien . in een woord superzaak.

Super fijn!

Bij aankomst goed ontvangen. Ik heb voldoende informatie gekregen over de auto en mijn vragen waren allemaal beantwoord. Communicatie verliep goed. Erg fijn personeel Conclussie: erg fijne service en bwn blij met mijn auto!

Eerlijk en kwaliteit tegen een scherpe prijs

Eerlijk en kwaliteit tegen een scherpe prijs

Top service!

Erg vriendelijk in ontvangst genomen en goed geholpen. Na het maken van een proefrit de auto direct gekocht. Goed onderhouden auto’s en erg vriendelijk personeel die veel verstand hebben van auto’s! Zeker een aanrader om hier een auto te kopen!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, APK / onderhoud / reparatie

Uitstekende ervaring met Smeulen auto's. Van begin tot "einde". Verkoop ging heel gemakkelijk, met alle service erbij. Auto zelfs helemaal naar ons toegebracht (dik 100 km verderop), opgepoetst tot in nieuwstaat. Probleem na 2,5 maand zonder weerstand opgelost, ondanks forse kosten voor de dealer. Auto rijdt als een zonnetje en ik denk dat we die dik 100 km. gaan rijden voor tussentijdse beurten. Dank Sebas. Goed gedaan.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, APK / onderhoud / reparatie

Goed geholpen, geen poespas of mooie praatjes maar vertellen waar het op staat. Geen gladde verkopers gewoon goed

Aardige mensen

Hele aardige mensen. Was een klein probleem met een proefrit maken maar meteen afgesproken voor een andere dag. Auto deed het weer zoals het hoort.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Verkoop gebruikte auto

Vertrouwelijk en ze zijn direct.

Vandaag een auto gekocht bij ze. Dit is ten opzichte van de vorige garage veel vetrouwelijker en voelt veiliger. Je krijgt directe antwoorden op je vragen waardoor je ook niet in twijfel valt. Bedankt!

Goed geholpen en goed advies

Ik heb bij deze heren een Kia Picanto gekocht en mijn oude auto ingeruild voor een goede prijs.

Alles ging vlot en netjes

Ik heb gisteren een Ford Fiesta, uit 2018 gekocht, met weinig km erop. Auto is niet geïmporteerd, met een jaar apk en werdt thuis afgeleverd. Ik heb mijn volkswagen polo ingeruild, dat ging ook perfect. Nog bedankt voor het snelle en goede service. Eric Sahibdin

• Reden bezoek Verkoop gebruikte auto

Uitstekende service!

We kwamen binnen lopen en het voelde meteen goed en werden met een warm welkom ontvangen. Zeer aardige mensen die prima werk presteren. Auto was in goede staat en stond meteen klaar. Conclusie: zeer goed bedrijf met aardige mensen en goeie service.

Nette verzorgde auto voor een scherpe prijs

Mooie Octavia gekocht In tegenstelling tot de meeste aanbieders in deze prijsklasse een auto zonder schade Met afleverbeurtje en nieuwe apk kan ik er weer jaren tegenaan

Prettige sfeer en zeer behulpzaam

Auto Net heeft mij prima geholpen aan een mooie motorfiets, technische kennis is aanwezig en een prettige sfeer!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte motorfiets

Zeer vriendelijke/vakbekwame/eerlijke verkopers

Heb een zeer prettige ervaring met dit bedrijf. Heb naar twee auto’s gekeken. Er werd ons eerlijk advies gegeven en een goede prijs en service geboden. Had gekozen voor een auto, maar had spijt achteraf omdat het toch niet was wat wij zochten. Het bedrijf maakte hier geen enkel probleem van, en heeft, ondanks al hun tijd en inzet, alles weer teruggedraaid. Echt, perfecte service.

Vlijtseweg 202 7317AN Apeldoorn