Ze hadden een erg mooie motor staan met een scherpe prijs. Ben gaan kijken en een proefrit gemaakt, hij kon ook direct mee naar huis. Maar eenmaal thuis ging hij niet meer aan, erg vreemd. Spanning genoeg maar geen dashboardverlichting en niet starten. Eigenaar meteen gebeld en ik kreeg wat tips om te proberen. Niets werkte helaas. Dus wederom contact opgenomen. Meteen de volgende dag is de motor opgehaald en is men eraan begonnen. Niet veel later kreeg ik een telefoontje, hij is weer klaar! Oxidatie in een stekker. Fijne mensen die niet moeilijk doen, ik ben een tevreden klant en kom hier graag terug.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte motorfiets

Erg vriendelijke en behulpzame vakmensen

We hebben een motor gekocht waar we erg tevreden over zijn. Ertjo is heel aardig behulpzaam en weet waar hij over praat! We zijn heel erg tevreden over de motor en dit bedrijf en mocht het weer nodig zijn komen we zeker weer terug!

Transparant en prima service

Zeer goede ervaring. Vandaag mijn 2e auto op rij bij het bedrijf gekocht. Behulpzaam en vriendelijke mensen. Duidelijke heldere afspraken.

Aanrader!

Eergisteren kwam ik hier voor mijn apk, en keek gelijk rond voor een nieuwe auto. Op alle vragen antwoord gekregen en mocht gelijk een proefrit maken. Deze beviel zeer en wilde eerst een beurt voor ik hem mee nam. Zo gezegd zo gedaan, kon hem vandaag al ophalen! Netjes geholpen, ze zijn duidelijk en eerlijk. Kan niet anders zeggen dan top service, mannen met verstand van auto’s.

Gekomen voor een VW Polo, gegaan met een Skoda Fabia

Super bedrijf!!

Top service l! Jorik en Ertjo zijn twee mannen met vakkennis

Prima zaken gedaan!

De scooter was precies zoals vermeld.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte motorfiets

Alles goed geregeld. Top.

Duidelijke advertenties met duidelijke omschrijving. Ontvangst was goed, met koffie. Goede uitleg over motorfiets. Overschrijving ter plaatse. Netjes geregeld. Ben erg blij met mijn aankoop.

zeker een aanrader

Ik ben goed geholpen bij de heren van Auto Net en heb een mooie motor gekocht waar ik hopelijk veel plezier van ga hebben

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte motorfiets

Aardige mensen denken mee met wat jij wil. Proefrit geen probleem

Prima auto, goede service

Een Fiat bij Auto-Net gekocht die na een week kon worden opgehaald. Erg blij met de auto. Helaas na 1,5 week rijden wel een storing, maar ik werd zelfs op koningsdag nog aan een leenauto geholpen en de auto wordt zsm gemaakt. Blij met de service en hopen dat deze storing een eenmalige pech is.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, APK / onderhoud / reparatie

Ik maak graag reclame me voor Ertjo en auto-net

Netjes en transparant

Alles snel en netjes geregeld.

Fijne eerlijke service

Vanaf 1 ste contact duidelijk en correcte afhandeling van de verkoop.

Aanrader als je een auto zoekt!

Goed bedrijf, eerlijke prijs voor inruil! Goed geholpen en deal snel gesloten!

Super behulpzaam

Na dat onze auto totall los werd gereden door toe doen van een ander zijn wij opzoek gegaan naar een andere auto wij vonden er een bij auto-net maar konden niet gelijk komen kijken maar na een symbolische aanbetaling werd de auto voor ons gereserveerd en konden we hem maandag middag spik en span komen halen zeer tevreden met de manier waar op ze ons geholpen hebben

Goed en netjes behandeld

Mijn auto van de Renault dealer had motor schade. Hier echt asociaal behandeld toen contact op genomen met auto net en dat was een verademing! Zeer netjes behandeld en regelde dat er de volgende dag een auto voor mij klaar stond!

Goede en snelle service!

Mijn Punto in mogen ruilen voor een super nette Skoda Fabia uit 2011. Goede en snelle service gekregen!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Verkoop gebruikte auto

Netjes en duidelijk geholpen

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. De auto stond klaar voor een proefrit zoals telefonisch besproken. Bij het afleveren van de auto wederom vriendelijk en netjes geholpen.

Vriendelijk geholpen met een duidelijk verhaal.

Leuk aanbod. Verkoper staat voor zijn product. Proefrit maken en auto’s goed bekijken is geen probleem.

Goed bedrijf!

Mooie auto’s te koop! Voor mooi prijzen

Simpelweg niets op aan te merken, top service!

Ertjo is duidelijk en klantvriendelijk. Geen poespas, what you see is what you get. Een top auto gekocht en dankzij hun coulance regeling hoef je je geen zorgen te maken om kleine gebreken die je later ontdekt. Ze willen alles oplossen, kwaliteit staat absoluut voor op!

Goede service, vriendelijke mensen

What you see is what you get! Vriendelijke mensen, eerlijk, betrouwbaar en goede service! Ik ga zeker terug als ik een auto nodig heb.

Super goede service!

Een echte aanrader! Super service en klantvriendelijk! Bij een volgende aankoop van een "nieuwe" auto kom ik hier zeker weer

Prettig zaken gedaan mooie auto gekocht

Prima geholpen, auto’s zijn ex lease en staan er netjes bij. Proefrit was geen probleem. Verder auto klaar laten maken en week later afgehaald. Vriendelijk en duidelijk behandeld.