Goede afspraken kunnen maken.

Betreft aankoopprijs, levering en nazorg.

Prettig autobedrijf waar je als klant alle ruimte krijgt om op jouw moment een keuze te maken.

Voor ons de tweede keer als familie dat we een cabrio gekocht hebben bij Cabrioland. Auto’s kloppen in de showroom met wat op internet voorgesteld wordt. Men is persoonlijk geïnteresseerd in jou als klant en doet moeite. In ons tempo, nachtje slapen, de keuze gemaakt. Was totaal geen probleem. Afleveren prima conform en binnen de gemaakte afspraak. Blij met de auto, zeer tevreden met Cabrioland.

Uitstekend klantgericht advies en goede zeer prettige service

Cabrioland weet wat klantgericht zaken doen is. Goede service en advies en prima after sales. Een top bedrijf wat ik iedereen kan aanraden.

Vriendelijk en klantgericht

Fijn contact gehad bij de aankoop van mijn auto. We zijn op professionele en vriendelijke wijze geholpen. Vooralsnog een prettige ervaring.

Fijne manier van auto kopen

Werden goed ontvangen in mooie garage met koffie en gebak. Op een fijne manier de auto kunnen kopen. Heren hebben jaren ervaring en hebben geen verkooppraatjes nodig, maar verkopen juist op basis van kennis en kunde. Aflevering van de auto was met een top service.

top

zeer net bedrijf en nette afhandeling

Professioneel en gastvrij bedrijf

Wij hebben het kopen van een auto bij Carbioland als zeer prettig ervaren. Vriendelijk ontvangen, vakkundig geholpen en zeer duidelijke communicatie. Komen afspraken na en het is een feestje om je auto te mogen ophalen. Een bedrijf die we iedereen kunnen adviseren.

Keurig alles conform afspraak!

Goed en vriendelijk geholpen

Aardige mensen die keurig de afspraken nakomen en oog voor cabrio's hebben.

Helemaal prima

In 2016 hebben we onze eerste cabrio (Saab) gekocht bij Cabrioland. Hij reed nog prima. Er was belangstelling van een broer en een vriend voor deze heerlijke Saab dus sneller verkocht dan de bedoeling was. Het rijden in een cabrio is heerlijk dus we hebben nu in 2022 weer een andere gekocht (BMW 435i) bij Cabrioland. Goede service, vriendelijke mensen en bij het ophalen een prachtige bos rozen. Wat wil je nog meer... [email protected]

zeer klantgericht en correct

Zeer vriendelijk ontvangen. De auto die wij via internet hadden gezien stond klaar voor een proefrit. Showroom zier er op en top uit. Voor een Cabrio zeker een adres wat je zou moeten bezoeken.

Menselijk

Heel fijn geholpen. Eerlijke mensen! Prima inruilprijs. Echte mensen mensen! Een aanrader!

De service & klantvriendelijkheid lopen op rolletjes

Mijn ervaring met Cabrioland is uitstekend. Vriendelijk, servicegericht en een indrukwekkend aanbod van kwalitatieve auto’s. En nog een ouderwets vriendelijk bloemetje bij afleveren. Hier moet je zijn dus!!

Prettig contact en zeer goede service

Zeer prettig en betrouwbaar

Eerlijk, betrouwbaar en flexibel waar nodig.

Na 20 jaar weer terug bij dit bedrijf voor de aanschaf van een cabrio. De wijze waarop dit bedrijf handelt is nog net zo goed als toen. Kwalitatief goede auto's en een heel klantvriendelijke houding. Wat meer zou je wensen?

Perfect geholpen, alles volgens afspraak verlopen.

Ik heb een Audi S5 cabrio gekocht bij Cabrioland. Eerst telefonisch contact gehad, netjes te woord gestaan en aangegeven dat ik wilde komen kijken. Toen ik kwam kijken en nog niet had aangegeven dat ik gebeld had werd eerst gevraagd of ik ook degene was die gebeld had, zodat de auto niet verkocht werd en er vervolgens iemand voor niets kwam kijken. Auto gekocht en netjes geleverd op de afgesproken datum. Super geregeld allemaal!

We liepen even snel binnen op een zatermiddag vlak voor sluitingstijd om naar een Mini cabrio te kijken die we hadden gezien. Hetwas niet helemaal wat ik wilde en het was ook nog niet de bedoeling om gelijk te kopen. Maar toen ik vertelde wat ik wel wilde bleek deze er wel te zijn . Liefde op het eerste gezicht! Die wilde ik! Proefrit gemaakt en toen wilde ik ‘m helemaal niet meer kwijt. Maar moest nog even wachten om m te kopen. Dat was geen probleem! Super service! Een paar weken later kon ik mijn mooie Mini cabrio ophalen. Helemaal blij en helemaal tevreden met de geweldige service

Super geholpen top

Vriendelijke verkopers en geen onzin dingen ben echt super tevreden

Hele mooie zaak !!!!

Als ik ergens in een bedrijf binnenkom kan ik vaak in een oogwenk zien wat ik kan verwachten. Bij Cabrioland viel m'n mond open. Wat een mooie zaak !!!! Alleen daarom is het al de moeite waard om een kijkje te nemen. Ik heb er een mooie Audi a5 quattro uiteraard cabrio gekocht . Ben er fijn geholpen dat heeft me ertoe besloten HIER te kopen. Als er wat is mag je terugkomen . Dan wordt het opgelost heb ik ervaren . Succes met Uw bezoek aan de mooie zaak.

Een bedrijf met een hart voor auto's.

Als je binnen komt zie je direct de diversiteit aan auto's .

Goede service en fijne afhandeling!

Mooi bedrijf met een goede service en zeer klantvriendelijk, wij zijn super tevreden met onze aankoop.

Zeer prettig.

Zeer prettig vanwege de toegankelijkheid van het bedrijf/personeel om hier een auto te kopen.

goede ervaring met dit bedrijf

Erg tevreden over de afhandeling. Nog steeds heel blij met de aankoop van de Beetle cabrio.

Geweldige service

Goede beschrijving van de auto, duidelijke afspraken en een top afleverservice. Ik kom graag terug.

Alles snel geregeld

Goeie inruilprijs voor 2 auto’s. Ongevraagd 4 nieuwe remmen op de nieuwe BMW 428i cabrio gekregen. Er staan hele mooie exclusieve auto’s en het is ook mogelijk om een auto te laten importeren. Beveel Cabrioland zeker aan!

Zonweg 30 32

2516BM Den haag