Super bedrijf een 10 met gouden griffel

Super bedrijf! Klantvriendelijk Maken ruim tijd voor je

Blij als een kind

Voor het vervangen van het (plastic) achterruitje van mijn cabrio raakte ik in gesprek met de Manager van Cabrioland. Nadat ik hem mijn ervaring vertelde over een mislukte "reparatie" van de elektrisch kap door de dealer meldde hij, dat de meeste motortjes van elektrisch cabriokappen nagenoeg hetzelfde waren. Hij vermoedde, dat zijn "speciale monteur" de electriciteit van de kap zou kunnen herstellen. Wij hebben een redelijke afspraak gemaakt voor de door mij te betalen kosten, indien dit niet zou lukken. Ook prettig is, dat er kosteloos (service) een leenauto ter beschikking wordt gesteld. Ik kan jullie vertellen, dat het WEL is gelukt. Ik hoef de kap niet meer handmatig te openen en ik ben zou blij als een kind. Jack, Patrick en Raymond ...... hartstikke bedankt.

Droomauto oldtimer gezocht en gevonden!

Bij het zoeken naar een betaalbare Alfa Romeo oldtimer, zag ik het aanbod bij Cabrioland.. Snel handelen, goed advies over de inruil mogelijkheid en vriendelijke bediening zorgde ervoor dat mijn droomauto binnen bereik kwam om aan te kopen. Ik ben zeer blij met alle geboden hulp om zo binnen een paar dagen te kunnen zeggen, ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar van deze mooie en betaalbare Alfa Romeo uit 1975. Wat mij betreft is Cabrioland dus een aanrader. Goed advies, vriendelijke mensen, duidelijke verwachtingen en eerlijke verkoop van deze oldtimer!

Prima ervaring!

Zeer prettige ervaring bij Cabrioland voor de aanschaf van mijn Mini. Prima ontvangst, vriendelijke en behulpzame mensen, zeker niet opdringerig en mooie zaak. Verschillende opties waren mogelijk voor inruil/verkoop oude auto. Bij aflevering alle tijd en prachtige bos bloemen!

Fijne ontvangst. Prettig contact, heldere informatie,

De auto was binnen een uur gekocht. Mooi product tegen een zeer scherpe prijs. Snel geleverd. De rit naar Frankrijk, eerste 1000 km, goed verlopen en we weten de betekenis van bijna alle knopjes. Een studie op zich. Enige aanmerking: We begrijpen dat we geen volle tank krijgen, maar bij thuiskomst meteen door naar de pomp vonden we toch wel wat snel. Iets meer in de tank was prettig geweest.

Fijne klantenservice

Zeer goed geholpen met het vinden van mijn nieuwe cabriolet

Gewoon geheel tevreden

Verkoper is top, niet opdringerig, eerlijk verhaal, alle afgesproken punten geheel naar tevredenheid hersteld/uitgevoerd. Prijs kwaliteit zeer tevreden. Heb de auto nu 2 weken in gebruik hij bevalt me prima. Tot zover alleen maar lof.

Prima!

Auto nummer 7 of 8 van Cabrioland! Spreekt voor zich! Tip voor de directie: een bar/broodjes corner in showroom zou fijn zijn. Ga zo door!

Duidelijk en snel zaken doen

Levering en inruil binnen een dag

Goede ervaring, had een melding dat dak niet goed was afgesloten, gebeld, tot op heden weet ik niet wat dat geweest is, dak werkt weer gelukkig

Mooie zaak en prima service!

We zijn dik tevreden over de plezierige en klantgerichte houding van Jack en het hele team. Persoonlijk, flexibel, informeel, afspraak is afspraak en kennis van zaken. Alle contacten gaan op basis van vertrouwen, dat geeft een echte klant centraal beleving en zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan! Een mooie bos bloemen bij aflevering maakt het helemaal af. Inmiddels genieten we ruim 3 weken van onze cabrio!

Wij hebben de koop van onze SLK als zeer prettig ervaren!

We hebben een uitgebreide proefrit kunnen maken en de auto werd keurig afgeleverd met een grote beurt en nieuwe voorbanden. Ook de grote bos bloemen werd erg op prijs gesteld het is toch een feestje om je auto op te halen!

Snel en professioneel geholpen

Goed advies. Duidelijke afspraken.

Vriendelijk, deskundig en maken waar wat ze beloven.

Een zoekopdracht gegeven voor een auto. Het resultaat: een betere, mooiere, nieuwere en goedkopere auto dan ik zelf had kunnen vinden. Netjes afgeleverd met een Cabrioland touch.

Een super ervaring

Zeker zal ik Jack aanbevelen. Oprecht en zeer prettig om zaken mee te doen.

Aanrader

Goed bedrijf, eerlijke prijzen en top service. Al meerdere auto’s bij cabrioland gekocht en telkens tot volle tevredenheid.

Zeer betrouwbaar wat redelijk uniek is voor een autobedrijf

Alleen maar mooie en eerlijke auto's die verkocht worden tegen redelijke prijzen waarbij ook nog eens de inruil op een oprechte manier wordt geregeld. Dit is HET adres als je een mooie en sportieve auto zoekt!

Na wat ‘opstart problemen’ heel erg tevreden!

Heel goede service! Audi aangekocht. Waren wat probleempjes maar alles is helemaal top opgelost. Op naar veel zomerse kilometertjes!

Ik heb mijn tweede auto bij Cabrioland gekocht , goede service en een eerlijk verhaal!

Zeer tevreden! Jack is een fijne kerel

Uitmuntende service

Staan altijd klaar , transparant over het werk en geven goed advies , lossen problemen op.

Goede service en lekkere koffie

Altijd goede ervaring. Fijne ontvangst, auto is snel klaar.

Goed afspraken mee te maken. After sales is uitstekend

Auto is keurig afgeleverd. Kleine puntjes die ik zelf niet gezien had zijn ook opgelost. Perfect.

Cabrioland levert top auto’s

Afgelopen week na een zoekopdracht onze 16e auto gekocht en wederom zeer tevreden over de service, aflevering etc.

Uiterst vriendelijk en zeer deskundig

Enkele weken geleden bij Cabrioland een Porsche 911 Carrera cabriolet gekocht. Een youngtimer, maar in nieuwstaat. Ik ben zeer tevreden over het vriendelijke eerste telefonische contact, de ontvangst, de uitleg, de proefrit en de nette prijs. Dit gaf veel vertrouwen. Na de aankoop werd ik regelmatig telefonisch door Jack op de hoogte gehouden van het verdere verloop, zoals aankoopkeuring, taxatie, inbouw van het alarm, het aanbrengen van de coating en de afleveringsbeurt. Ook complimenten voor de fraaie showroom met de vele schitterende auto’s. Ik woon in Enschede, maar de reis naar den Haag (ruim 200 km) was het meer dan waard.

Uitstekend geholpen door Cabrioland

Via een zoekopdracht een auto aangekocht bij Cabrioland. Jack heeft snel een mooie match gevonden en na een week kon ik de auto al ophalen. Uitstekend, professioneel en snel werk geleverd door Jack en zijn team. Hier kom ik zeker vaker terug. Top bedrijf!