Super!!

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Ze doen veel moeite om je cabrio te vinden. Nog nooit een tweedehands auto gekocht maar ik raad iedereen aan om naar Cabrioland te gaan.

Hele fijne samenwerking

Meerdere auto's gekocht en hebben het onderhoud voor de auto's van ons bedrijf ook bij Cabrioland. Altijd goede bereikbaarheid, service kortom hele l fijne samenwerking..

Op de valreep op zaterdagmiddag geslaagd

Op zoek naar een nieuwere MX5 belandde ik uiteindelijk op zaterdagmiddag bij Cabrioland waar ik de collectie heb proefgereden en uitstekend werd geholpen. Cabrioland heeft een mooie collectie staan, en betere kennis in huis dan de plaatsen waar ik eerder heb gekeken. De gekochte auto rijdt heerlijk en ik ben super tevreden en was blij dat ik de auto direct mee kon nemen aangezien ik 250km verderop in het zuiden woon.

Fijne garage en flexibel. Prettige na-service.

Mooie E klasse cabrio gekocht en ook in onderhoud.

Goed service

Op 25 augustus mijn auto laten bij hun apk keuren, ik krijg gratis vervang auto, ze hebben het goed gedaan. Bedankt heer Driessen

3e auto aangeschaft in bijna 10 jaar tijd

En wederom naar volle tevredenheid.

Gastvrije ontvangst en uitstekende service.

Mooi bedrijf met prachtige occasions die 'dromen' kunnen laten realiseren.

Top bedrijf met vele mooi cabrio's in diverse prijsklassen. Goed ontvangst en uitleg naar de mogelijkheden. Makelijk/direct contact via WhatsApp en komt afspraken na. Bij aflevering goede uitleg en 'paperenwinkel' op orde. Zelfs mooie bos rozen voor thuis en zonnige terugreis. Voor de juiste cabrio rij je dus naar 1 land: Cabrioland.

Prettig zaken doen

Zonder heen en weer 'pingpongen' werd er een marktconforme inruilprijs geboden op mijn auto. Dat is prettig zaken doen. Ik ben zeer tevreden met de aangeschafte auto van Cabrioland.

Gewoon heel leuk en eerlijk De volgende auto zal ik er zeker kopen

Prima ontvangen en zeer goede service

Mooie auto gekocht en alles klopte

Voelde mij als klant werkelijk koning !

Van het eerste contact tot het overhandigen van de auto een geweldige ervaring. Men deed absoluut niet moeilijk over kleine dingen, wat leidde in het geheel als een ontspannen ervaring. Zeer tevreden met de auto.

Wederom prima geholpen en auto is keurig afgeleverd.

hele correcte en snelle service!

Correcte professionele service en goed telefonisch bereikbaar

Super bedrijf een 10 met gouden griffel

Super bedrijf! Klantvriendelijk Maken ruim tijd voor je

Blij als een kind

Voor het vervangen van het (plastic) achterruitje van mijn cabrio raakte ik in gesprek met de Manager van Cabrioland. Nadat ik hem mijn ervaring vertelde over een mislukte "reparatie" van de elektrisch kap door de dealer meldde hij, dat de meeste motortjes van elektrisch cabriokappen nagenoeg hetzelfde waren. Hij vermoedde, dat zijn "speciale monteur" de electriciteit van de kap zou kunnen herstellen. Wij hebben een redelijke afspraak gemaakt voor de door mij te betalen kosten, indien dit niet zou lukken. Ook prettig is, dat er kosteloos (service) een leenauto ter beschikking wordt gesteld. Ik kan jullie vertellen, dat het WEL is gelukt. Ik hoef de kap niet meer handmatig te openen en ik ben zou blij als een kind. Jack, Patrick en Raymond ...... hartstikke bedankt.

Droomauto oldtimer gezocht en gevonden!

Bij het zoeken naar een betaalbare Alfa Romeo oldtimer, zag ik het aanbod bij Cabrioland.. Snel handelen, goed advies over de inruil mogelijkheid en vriendelijke bediening zorgde ervoor dat mijn droomauto binnen bereik kwam om aan te kopen. Ik ben zeer blij met alle geboden hulp om zo binnen een paar dagen te kunnen zeggen, ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar van deze mooie en betaalbare Alfa Romeo uit 1975. Wat mij betreft is Cabrioland dus een aanrader. Goed advies, vriendelijke mensen, duidelijke verwachtingen en eerlijke verkoop van deze oldtimer!

Prima ervaring!

Zeer prettige ervaring bij Cabrioland voor de aanschaf van mijn Mini. Prima ontvangst, vriendelijke en behulpzame mensen, zeker niet opdringerig en mooie zaak. Verschillende opties waren mogelijk voor inruil/verkoop oude auto. Bij aflevering alle tijd en prachtige bos bloemen!

Fijne ontvangst. Prettig contact, heldere informatie,

De auto was binnen een uur gekocht. Mooi product tegen een zeer scherpe prijs. Snel geleverd. De rit naar Frankrijk, eerste 1000 km, goed verlopen en we weten de betekenis van bijna alle knopjes. Een studie op zich. Enige aanmerking: We begrijpen dat we geen volle tank krijgen, maar bij thuiskomst meteen door naar de pomp vonden we toch wel wat snel. Iets meer in de tank was prettig geweest.

Fijne klantenservice

Zeer goed geholpen met het vinden van mijn nieuwe cabriolet

Gewoon geheel tevreden

Verkoper is top, niet opdringerig, eerlijk verhaal, alle afgesproken punten geheel naar tevredenheid hersteld/uitgevoerd. Prijs kwaliteit zeer tevreden. Heb de auto nu 2 weken in gebruik hij bevalt me prima. Tot zover alleen maar lof.

Prima!

Auto nummer 7 of 8 van Cabrioland! Spreekt voor zich! Tip voor de directie: een bar/broodjes corner in showroom zou fijn zijn. Ga zo door!

Duidelijk en snel zaken doen

Levering en inruil binnen een dag

Goede ervaring, had een melding dat dak niet goed was afgesloten, gebeld, tot op heden weet ik niet wat dat geweest is, dak werkt weer gelukkig

Mooie zaak en prima service!

We zijn dik tevreden over de plezierige en klantgerichte houding van Jack en het hele team. Persoonlijk, flexibel, informeel, afspraak is afspraak en kennis van zaken. Alle contacten gaan op basis van vertrouwen, dat geeft een echte klant centraal beleving en zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan! Een mooie bos bloemen bij aflevering maakt het helemaal af. Inmiddels genieten we ruim 3 weken van onze cabrio!

Zonweg 30 32

2516BM Den haag