Prettig bedrijf

Zo'n 2 weken terug auto gekocht en kan niet anders zeggen dat het een prettige ervaring was. Auto is netjes afgeleverd met persoonlijke aandacht. .

Prachtig bedrijf

Ontvangst met koffie, prettige manier van werken. Komt afspraken perfect na. Chapeau.

Mooie Porsche gekocht

Mooie showroom met luxe auto’s. Na een zeer redelijke prijs voor mijn oude auto een Porsche 718 Boxter gekocht. Afgeleverd met beurt en nieuwe APK. Nieuwe voorbanden erop. Ik had er 3 op de korrel maar deze Porsche was echt de mooiste! Prima bedrijf en Jack is een lekker directe Hagenaar/Hagenees.

Snelle service, professioneel, goede afspraken meemaken, betrouwbaar

Ik had 12 jaar geleden mijn cabrio s4 gekocht bij cabrioland. prima auto en kon hem tegen goede prijs inruilen, voor nu een S5 cabrio. Auto netjes afgeleverd met mooie poetsbeurt, erg blij mee.

Heel fijn geholpen. Super blij met mn nieuwe auto

Gewoon super goed. Mn 3e auto via Cabrioland. Zeer tevreden met de service. Bedankt

No nonsense, open en eerlijk bedrijf.

Hen mijn Audi bij Cabrioland gekocht en ben er erg blij mee. Direct vanaf het begin een prima service. Vooral de klantvriendelijkheid en de directe maar eerlijke en open communicatie zijn super. Dank Jack en team!

Zonder problemen alles netjes afgehandeld

Na contact opgenomen te hebben omtrent een auto naar mij interesse stond ie netjes klaar op de afgesproken datum en tijd voor een proefrit. Daarna alles mogen controleren en alles netjes besproken. Na een goed bod op de huidige auto ben ik tot een koop overgegaan en is alles afgehandeld zoals besproken. Gewoon netjes en goed dus kan niets anders zeggen super service!

Gewoon Goed, Eerlijk en Prettig

Afspraak gemaakt om proef te komen rijden. Bekend dat we kwamen, auto werd netjes voorgereden en ga lekker even rijden was het advies. Helaas was het niet onze auto maar had hij ook nog een andere Z4 staan welke weliswaar iets duurder was maar ook duidelijk mooier. Geen probleem, platen omhangen en ook met deze gaan rijden. De deal was daarna snel gesloten en een week later opgehaald. Gewoon perfecte service en de auto`s staan er allemaal mooi bij.

Uitstekende service, hoge kwaliteit en transparantie.

Met veel plezier bij Jack een uitstekende cabrio gekocht. Ze zijn heel transparant over de herkomst en status van de auto. Uit de aankoopkeuring zijn, geheel volgens verwachting, dan ook geen noemenswaardige punten gekomen. Op detailpunten kan het beter maar die worden de komende tijd netjes opgelost, daarom net geen 5 sterren. De referral voor verzekeringsmaatschappij heeft ook positief uitgepakt. Inmiddels met veel plezier de eerste kilometers gemaakt.

Afspraak is afspraak

Prima service en wat ze beloven doen ze.

geen gedoe , geen mooie praatjes, zakelijk

Bellen en geregeld top bedrijf

Top producten en top service !!!

Cabrioland levert uitsluitend top producten en top service. Hier is klant nog koning en kun je blindelings op ze vertrouwen. Ik ben inmiddels 20 jaar een tevreden klant bij Cabrioland.

Doen wat je zegt, lekker!

Fijn bedrijf, betrokken en service gericht

Prettige omgang!!!

Van ontvangst, inruilafstemming, proefrit, historie uitleg tm aflevering: alles zeer correct. Volgende fun auto is klaar voor de nieuwe uitjes en avonturen Jack & Jeroen alvast bedankt!

Mijn vorige auto heb ik ingeruild. We zijn op een prettige manier geholpen. Bij de verkoop werd alle tijd genomen en er werd direct een prima inruilprijs geboden voor mijn (inmiddels) vorige auto.

Ik heb bij cabrioland mooie porsche gekocht. Uitstekende service, snel geregeld en alles volgens afspraak uitgevoerd.  Kort om , ze doen wat ze beloven.

Zeer vriendelijke medewerkers

Er werd geruime tijd voor mij genomen. En de auto werd netjes afgeleverd met een enorme bos witte rozen. Een goede keuze om bij cabrioland mijn MX 5 ND aan te schaffen.

Goede service en lekkere koffie

We hebben net onze derde auto bij cabrioland gekocht. Twee keer via een zoekopdracht. Ook het onderhoud laten we door dit team doen. Gewoon goede service en eerlijke prijzen.

ruime keuze en prima advies,mooie auto's!

Wij zijn heel tevreden met Cabrioland,echte specialist op Cabrio gebied.Mooie ,auto keuze in verschillende klasse. Fijne service en voorlichting cq advies.

Super service en erg vriendelijk

Wat fijn als je gebeld wordt dat er een mooie auto voor je gevonden is. Zeer heldere communicatie waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Als je de auto komt ophalen wordt je ook nog eens verrast met een prachtig boeket!

Snelle en goede service bij de aankoop van een export auto.

Wat er belooft wordt, wordt ook gedaan.

Ervaringen zijn goed en komt betrouwbaar over. Goede service en komen afspraken na.

Kwaliteit & Service

Al bijna 25 jaar klant. Altijd staan ze klaar en denken ze mee. Ik zou geen andere garage willen!

Prachtige zaak, supergoed geholpen!

Heb hier al drie keer een auto gekocht, wat ze zeggen dat het is dat is het ook. Betrouwbare eigenaar staat met passie voor z’n vak te werken! Kan geen min punten bedenken? Als je een mooie wagen wil kopen dan is dit the place to be !

Zonweg 30 32

2516BM Den haag