goede service, goed behandeld

Met Martijn kan je altijd wel goede gesprekken hebben. Hij zorgt ervoor dat de sfeer in de auto fijn is. Hij is ook heel goed in zijn vak en probeert je echt Veilig te laten autorijden. Want als je straks zelf op de weg zit moet je het ook alleen doen. Hij is echt een top instructeur en ik ben blij dat ik mijn rijbewijs bij hem heb kunnen halen!

goede service, goed behandeld

Komt altijd ruim op tijd. Je hebt altijd les van dezelfde instructeur. Neem de rust en tijd om dingen uit te leggen. Prijs is zeer vriendelijk in vergelijking met de concurrentie en alles wordt vooraf opgemaakt. Geen rare/verborgen kosten of kosten achteraf. Je hebt altijd les achter het stuur en geen simulator want rijden leer je op de weg. Is zeer flexibel met indelen van de lessen. Probeert je nog beter te maken door je te blijven bijschaven en de puntjes op de i te zetten. De instructeur geeft een goede voorbereiding op het examen door alvast de procedures na te lopen en veel te oefenen in het examen gebied. Ik was in 1 keer geslaagd! Bedankt!

goede service, goed behandeld

Fijne instructeur. Geeft duidelijk uitleg en weet goed waar de verbeterpunten zitten. Geeft positieve kritiek.

goede service, goed behandeld

Ontzettend goede ervaring! Instructeur is professioneel. Zit niet alleen te foeteren op wat je fout doet maar kan ook goed personen inschatten om gericht te helpen met die fouten. Altijd flexibel en aardig. 35 uur mee gereden en toen examen gehaald.

perfect, zeker aan te bevelen

een zeer kundige intructeur en een fijn persoon met humor.kort om een goede rijschool

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb een hele fijne ervaring met rijschool Matse. Hij blijft rustig, en geeft je hele duidelijke aanwijzingen. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

erg goede lessen gehad van Martijn, en in een keer geslaagd door zijn hulp! gewoon een erg goede rijschool.

perfect, zeker aan te bevelen

Martijn Matse is instructeur van zijn eigen rijschool en een absolute topper. Naast het feit dat hij zijn vak volledig beheerst, is Martijn een erg vriendelijke en geduldige instructeur. Hij stelt je op je gemak, maar is duidelijk in zijn begeleiding; verbeterpuntjes, uitleg van situaties en uitdagingen worden door hem geduldig gegeven. Vooral door zijn kunde en persoonlijkheid heb ik mijn rijbewijs de eerste keer gehaald.

perfect, zeker aan te bevelen

Martijn is niet je alledaagse instructeur, hij is een eerlijke oprechte instructeur met een grote passie voor les geven. Je komt niet veel instructeurs als hem tegen kan ik zeggen uit ervaring. Hij geeft je alle ruimte om goed te leren auto rijden maar tegelijkertijd steunt hij je in elk punt! Hij zal je fouten laten maken, zodat je daarvan kan leren en zal niet alles voorkauwen. Ik heb echt een geweldige tijd met Martijn gehad, altijd goede gesprekken met hem gehad in de auto en ontzettend veel gelachen, zo erg dat ik zelfs de wekelijkse rijles ga missen! Mocht ik je een tip meegeven, dan zou ik zeker adviseren om bij hem les te nemen, hij heeft begrip gehad met mijn lastige thuis situatie. Hij geholpen met mijn theorie en dankzij hem heb ik ook mijn praktijk in een keer gehaald! Je kan hem altijd vragen stellen over van alles, hij zal altijd je vragen benatwoorden. Het fijnste vond ik dat hij mijn vragen nooit dom vond, maar juist leuk om te beantwoorden! Dat motiveerde mij zo erg, ik zou echt geen ander cijfer dan een 10 kunnen geven. Martijn, mocht je dit zelf nog lezen, bedankt voor al je hulp! Je bent een geweldige instructeur en ik wens je echt veel succes met je werk! Zet hem op en blijf je ding doen, dat doe je namelijk super! Jaber

goede service, goed behandeld

In de auto bij Martijn Matse heb ik een veilig gevoel. Ik durf erop te vertrouwen dat als ik een fout maak, Martijn ingrijpt. Dat lijkt mij een belangrijke voorwaarde om goed te kunnen leren. Verder heeft martijn veel rij-ervaring en hij vraagt regelmatig ook naar waar je zelf ook nog extra aandacht aan wilt besteden. Mijn tip is dat je optijd begint met het plannen van je (tussentijdse) toets/examen. Want voor je het weet ben je over je urenpakketje heen en zit er zo weer 20 uur meer bij.

goede service, goed behandeld

Martijn is erg flexibel en vriendelijk. Niet bang voor een uitdaging om iemand te leren rijden. Erg geduldig en veel gezelligheid in de auto!

goede service, goed behandeld

Shephali 2013.9.10 Martijn is een flexibele ,rustige en geduldige instructeur. Hij grijpt niet onnodig in maar laat je fouten maken zodat je ervan kunt leren. Ik vond de rijlessen altijd erg prettig en ook gezellig. Ik ben langer bezig geweest dan gemiddeld en op 3 september mede dankzij de inzet van Martijn in een keer geslaagd! Martijn bedankt voor een leerzame periode, ontzettend veel succes en plezier met je rijschool. Voor iedereen die op zoek is naar een goede rijschool: Matse is de juiste keuze. Hij heeft snel door wat jij nodig hebt, sluit volledig aan bij jou als individu zodat je een eigen rijstyl kunt ontwikkelen. Groetjes, Shephali

perfect, zeker aan te bevelen

Chris Born 2013.6.26 Na een halfjaar pauze van rijles ben ik bij Martijn gaan lessen en dat was de beste beslissing ooit. Niet alleen leerde ik veel, maar ik had het ook ontzettend naar mijn zin. Martijn is consequent, aardig, laat je fouten zelf oplossen ipv ingrijpen en dan vragen wat er mis ging en vooral erg humoristisch. Ik heb mijn rijbewijs in 2 maanden in 1 keer gehaald en ben Martijn reuze dankbaar voor de fantastische lessen! Dus wil je ook snel, zorgeloos en in een sfeervolle omgeving je rijbewijs halen? Go go Rijschool Matse :) Chris

goede service, goed behandeld

houssnia 2013.3.11 Hallo, Ik heb vorige week 5 maart mijn rijbewijs op zak dankzij rijschool Matse. Echt super geweldige leerrijke lessen gehad. In 3,5 maanden heb ik het gehaald in 1x. Nooit gedacht dat ik hem zo snel zou behalen. Martijn hartstikke bedankt voor de fijne lessen Ik raadt iedereen aan om bij Matse te lessen, het is een toffe vrolijke jonge man waar je veel van kunt leren. Nogmaals bedankt voor alles. Groetjes Houssnia

goede service, goed behandeld

Wim 2013.3.8 Na een half jaar gestopt te zijn met lessen heb ik het bij Martijn weer opgepakt. Hiervoor had ik al twee keer een proefles bij andere rijscholen gedaan, waar ik besloot mijn lessen niet voort te zetten aangezien zij mij een pakket aan probeerden te smeren nadat ze mij een rondje hadden laten rijden. Martijn kan daarentegen goed inspelen op de leerling zijn wil en zijn kunnen. Ook is er naast het serieuze rijwerk een ouwehoergehalte tijdens de lessen waardoor ik mij erg op mijn gemak voelde in de auto. Dankzij Martijn ben ik dan ook in een keer geslaagd! Bedankt en succes in de toekomst! Groeten Wim

perfect, zeker aan te bevelen

Kim Prinsen 2013.2.18 13:55 Beste Martijn. Vrijdag mocht ik afrijden en ben ik in 1 keer geslaagd. Ik heb echt een hele leuke tijd met jou gehad. Jij bent echt een hele goede en gezellige rijinstructeur. Ik heb het echt heel erg naar me zin gehad. Martijn, ik wil je echt heel erg bedanken en het gaat je goed. Groetjes Kim.

perfect, zeker aan te bevelen

Kim 2013.1.21 17:32 Hee Martijn, Ik heb echt enorm veel van je geleerd en een gezellige tijd in de auto gehad. Vorige week zaterdag in 1x bij je geslaagd. Blijf vooral zo doorgaan want je doet het hartstikke goed! Veel succes nog! Groetjes

perfect, zeker aan te bevelen

Tamara Kramer 2012.12.25 10:43 Ik ben in juni begonnen met lessen, en ik ben 17 december in een keer geslaagd. Ja dat ging snel maar Martijn is ook echt een Top rijschool is altijd rustig,vrolijk legt alles goed uit en op jou tempo,voor mij is er geen betere rijschool, Martijn bedankt En nu op 37 jarige leef tijd rij ik lekker rond Je bent nooit te oud om te beginnen

goede service, goed behandeld

Priscilla 2012.10.23 15:14 He Martijn, Heb nu lekker m\'n rijbewijs en af en toe wat rondscheuren ik heb nog geen boetes haha. Maar ik vond het erg leuk om bij jou te lessen en heb zeker veel geleerd, je bent een top instructeur en ook nog is in 1keer geslaagd! Hartstikke bedankt ! Groet Priscilla Zieltjens!

goede service, goed behandeld

Marjo 2012.10.12 17:32 He Martijn Its me Marjolein al weer effe geleden maar ben echt blij lekker scheuren mijn karretje. volg je wel via facebook. Greats Marjo.

goede service, goed behandeld

Vera van Rijn 2012.6.17 18:01 Martijn is een Rij-instructeur die aardig wat mensenkennis in huis heeft. Voelt daardoor goed aan welke lesmethode voor wie het beste werkt. Daarnaast is hij rustig en heeft een goede dosis humor, Wat in deze heel belangrijk is als het gaat om met bloed zweet en tranen je doel te behalen om zelfverzekerd achter het stuur te kunnen zitten. Maar wel met een hoge funfactor!!! :D Voor mij was dit een ervaring om nooit meer te vergeten ons doel is met recht, goede inzet & flexibele houding en heel veel lol behaald! Begonnen met lessen 11-01-2012 en op 4-04-2012 in één keer gehaald, GESLAAGD!! Zeker voor iedereen die vervelende ervaringen elders heeft gehad, Martijn is heel optimistisch en geeft een nieuwe dimensie van het rijden mee. Fantastisch! we hebben geschiedenis geschreven. Bedankt Martijn, Groetjes, Vera van Rijn

Over Rijschool Matse

Rijschool Matse, De leukste, beste en geduldigste rijschool uit De Bilt, Utrecht e.o.! Wij zijn er voor iedereen van 16,5 t/m 50 jaar die zijn of auto rijbewijs wilt halen of zijn rijbewijs al heeft en bijscholing wilt volgen. Ook voor faalangst, rijangst of als je een nare ervaring bij een andere rijschool heeft ben je bij ons aan het juiste adres. Aantoonbaar hoog slagingspercentage https://www.cbr.nl/nl/service/nl/rijscholen/rijschool-matse.htm De instructeur is naast gewoon rij-instructeur gecertificeerd; - Rijopleider in stappen (RIS) - Brandweer chauffeur (rijden met optische en geluidsignalen) - Faalangst en rijangst instructeur