Martijn is erg flexibel en vriendelijk. Niet bang voor een uitdaging om iemand te leren rijden. Erg geduldig en veel gezelligheid in de auto!

Shephali 2013.9.10 Martijn is een flexibele ,rustige en geduldige instructeur. Hij grijpt niet onnodig in maar laat je fouten maken zodat je ervan kunt leren. Ik vond de rijlessen altijd erg prettig en ook gezellig. Ik ben langer bezig geweest dan gemiddeld en op 3 september mede dankzij de inzet van Martijn in een keer geslaagd! Martijn bedankt voor een leerzame periode, ontzettend veel succes en plezier met je rijschool. Voor iedereen die op zoek is naar een goede rijschool: Matse is de juiste keuze. Hij heeft snel door wat jij nodig hebt, sluit volledig aan bij jou als individu zodat je een eigen rijstyl kunt ontwikkelen. Groetjes, Shephali

Chris Born 2013.6.26 Na een halfjaar pauze van rijles ben ik bij Martijn gaan lessen en dat was de beste beslissing ooit. Niet alleen leerde ik veel, maar ik had het ook ontzettend naar mijn zin. Martijn is consequent, aardig, laat je fouten zelf oplossen ipv ingrijpen en dan vragen wat er mis ging en vooral erg humoristisch. Ik heb mijn rijbewijs in 2 maanden in 1 keer gehaald en ben Martijn reuze dankbaar voor de fantastische lessen! Dus wil je ook snel, zorgeloos en in een sfeervolle omgeving je rijbewijs halen? Go go Rijschool Matse :) Chris

houssnia 2013.3.11 Hallo, Ik heb vorige week 5 maart mijn rijbewijs op zak dankzij rijschool Matse. Echt super geweldige leerrijke lessen gehad. In 3,5 maanden heb ik het gehaald in 1x. Nooit gedacht dat ik hem zo snel zou behalen. Martijn hartstikke bedankt voor de fijne lessen Ik raadt iedereen aan om bij Matse te lessen, het is een toffe vrolijke jonge man waar je veel van kunt leren. Nogmaals bedankt voor alles. Groetjes Houssnia

Wim 2013.3.8 Na een half jaar gestopt te zijn met lessen heb ik het bij Martijn weer opgepakt. Hiervoor had ik al twee keer een proefles bij andere rijscholen gedaan, waar ik besloot mijn lessen niet voort te zetten aangezien zij mij een pakket aan probeerden te smeren nadat ze mij een rondje hadden laten rijden. Martijn kan daarentegen goed inspelen op de leerling zijn wil en zijn kunnen. Ook is er naast het serieuze rijwerk een ouwehoergehalte tijdens de lessen waardoor ik mij erg op mijn gemak voelde in de auto. Dankzij Martijn ben ik dan ook in een keer geslaagd! Bedankt en succes in de toekomst! Groeten Wim

Kim Prinsen 2013.2.18 13:55 Beste Martijn. Vrijdag mocht ik afrijden en ben ik in 1 keer geslaagd. Ik heb echt een hele leuke tijd met jou gehad. Jij bent echt een hele goede en gezellige rijinstructeur. Ik heb het echt heel erg naar me zin gehad. Martijn, ik wil je echt heel erg bedanken en het gaat je goed. Groetjes Kim.

Kim 2013.1.21 17:32 Hee Martijn, Ik heb echt enorm veel van je geleerd en een gezellige tijd in de auto gehad. Vorige week zaterdag in 1x bij je geslaagd. Blijf vooral zo doorgaan want je doet het hartstikke goed! Veel succes nog! Groetjes

Tamara Kramer 2012.12.25 10:43 Ik ben in juni begonnen met lessen, en ik ben 17 december in een keer geslaagd. Ja dat ging snel maar Martijn is ook echt een Top rijschool is altijd rustig,vrolijk legt alles goed uit en op jou tempo,voor mij is er geen betere rijschool, Martijn bedankt En nu op 37 jarige leef tijd rij ik lekker rond Je bent nooit te oud om te beginnen

Priscilla 2012.10.23 15:14 He Martijn, Heb nu lekker m\'n rijbewijs en af en toe wat rondscheuren ik heb nog geen boetes haha. Maar ik vond het erg leuk om bij jou te lessen en heb zeker veel geleerd, je bent een top instructeur en ook nog is in 1keer geslaagd! Hartstikke bedankt ! Groet Priscilla Zieltjens!

Marjo 2012.10.12 17:32 He Martijn Its me Marjolein al weer effe geleden maar ben echt blij lekker scheuren mijn karretje. volg je wel via facebook. Greats Marjo.

Vera van Rijn 2012.6.17 18:01 Martijn is een Rij-instructeur die aardig wat mensenkennis in huis heeft. Voelt daardoor goed aan welke lesmethode voor wie het beste werkt. Daarnaast is hij rustig en heeft een goede dosis humor, Wat in deze heel belangrijk is als het gaat om met bloed zweet en tranen je doel te behalen om zelfverzekerd achter het stuur te kunnen zitten. Maar wel met een hoge funfactor!!! :D Voor mij was dit een ervaring om nooit meer te vergeten ons doel is met recht, goede inzet & flexibele houding en heel veel lol behaald! Begonnen met lessen 11-01-2012 en op 4-04-2012 in één keer gehaald, GESLAAGD!! Zeker voor iedereen die vervelende ervaringen elders heeft gehad, Martijn is heel optimistisch en geeft een nieuwe dimensie van het rijden mee. Fantastisch! we hebben geschiedenis geschreven. Bedankt Martijn, Groetjes, Vera van Rijn

Over Rijschool Matse

Rijschool Matse, De leukste, beste en geduldigste rijschool uit De Bilt, Utrecht e.o.! Wij zijn er voor iedereen van 16,5 t/m 50 jaar die zijn of auto rijbewijs wilt halen of zijn rijbewijs al heeft en bijscholing wilt volgen. Ook voor faalangst, rijangst of als je een nare ervaring bij een andere rijschool heeft ben je bij ons aan het juiste adres. Aantoonbaar hoog slagingspercentage https://www.cbr.nl/nl/service/nl/rijscholen/rijschool-matse.htm De instructeur is naast gewoon rij-instructeur gecertificeerd; - Rijopleider in stappen (RIS) - Brandweer chauffeur (rijden met optische en geluidsignalen) - Faalangst en rijangst instructeur