Martijn is een fijne rij-instructeur! Hij legt alles altijd duidelijk en rustig uit en weet precies waar je meer aandacht aan moet besteden. Ook als het niet gelijk goed gaat, heeft hij alle geduld. Martijn komt stipt op tijd en zegt nooit een les af. Na overgestapt te zijn van rijschool, heb ik bij Matse in 1x m’n rijbewijs gehaald. Bedankt Martijn!

• Het aanleren van de verschillende onderwerpen
  • Wat zou je tegen andere willen zeggen die nog twijfelen? Niet twijfelen, gewoon doen! Je krijgt er zeker geen spijt van!

Perfecte rijschool met een fijne werkwijze!

Een superfijne rijschool! Martijn kan heel duidelijk uitleggen. Alle aspecten van het rijden worden gestructureerd behandeld tijdens de lessen. Daarnaast voelt Martijn heel goed aan waar nog meer aandacht aan moet worden besteed. Hij heeft ook veel geduld als iets niet meteen goed gaat. Als ik het even niet meer wist tijdens het rijden bleef Martijn rustig, wat mij hielp om meer vertrouwen in m'n eigen rijvaardigheid te krijgen. Verder is Martijn heel betrouwbaar, hij komt zijn afspraken na en is altijd op tijd. Het was gezellig in de auto en ik heb met plezier de lessen gevolgd. Dankzij rijschool Matse heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Bedankt!

• Het aanleren van de verschillende onderwerpen

Erg fijne lessen met veel kennis en expertise

De lessen bij Rijschool Matse zijn erg fijn! Martijn neemt rustig de tijd om te kijken welke persoonlijke aanpak jij nodig hebt en waar je valkuilen zitten. Het is altijd gezellig in de auto maar er is ook tijd voor serieuze analyse. Kortom een heel goede ervaring gehad en met vlag en wimpel geslaagd! Martijn bedankt!

• Het aanleren van de verschillende onderwerpen
  • Wat zou je tegen andere willen zeggen die nog twijfelen? Gewoon doen!

Een avontuur

Het heeft erg lang geduurd, maar dankzij mijn rijinstructeur die veel geduld had, heb ik eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Erg top

• Het aanleren van de verschillende onderwerpen

Super goede rijlessen van een fijne rijinstructeur!

Na overgestapt te zijn van rijschool, kwam ik bij Martijn. Martijn geeft rustig en duidelijk uitleg en stelt je op je gemak. In één keer mijn rijbewijs gehaald dankzij alle goede lessen. Zeker een aanrader!

Helemaal top!

De rijlessen waren altijd leerzaam en leuk. Martijn is heel geduldig, maar weet ook wanneer hij wat aan moet zetten om iemand beter te laten auto rijden. Verder kan Martijn altijd nog een tip komen om een verrichting net iets beter uit te voeren en zo blijf je altijd leren. De rijlessen gaan stap voor stap. Elke keer leer je weer iets nieuws waar je tijdens de relevante rijles extra aandacht aan besteedt en het daarna steeds meer gaat oefenen.

Fijn

Martijn geeft erg goed les, en zorgt ervoor dat je hulp krijgt als je dat nodig hebt. Hij legt alles rustig en duidelijk uit en zorgt ervoor dat je je vertrouwt voelt in de auto. Met zijn hulp alles in 1x gehaald.

• Het aanleren van de verschillende onderwerpen
  • Wat zou je tegen andere willen zeggen die nog twijfelen? Ga hierheen

Je leert elke les iets nieuws.

Ik vond de lessen bij deze rijschool altijd goed voorbereid, elke les leer je dus iets nieuws. Hij legt bij het leren van nieuwe dingen alles zo duidelijke mogelijk uit en herhaalt de dingen met je.

• Het aanleren van de verschillende onderwerpen

Goed! fijne lessen en duidelijke afspraken.

Goede afspraken en in verband met rijexamen goed opgelet of je ook echt kan afrijden.

• Het aanleren van de verschillende onderwerpen
  • Wat zou je tegen andere willen zeggen die nog twijfelen? rijschool matse is een goed optie omdat er ook word gekeken naar wanneer jij wil afrijden.

een top ervaring

martijn is een hele fijne rij-instructeur, altijd rustig, super gezellig en heeft veel geduld.

• Het aanleren van de verschillende onderwerpen
  • Wat zou je tegen andere willen zeggen die nog twijfelen? niet twijfelen, neem hier rijles!!!

Een leerzame en fijne rijschool

Ik heb de tijd bij rijschool Matse als erg fijn ervaren. Dit komt omdat Martijn goed de tijd voor je neemt en met je meedenkt. Als er iets niet gelijk lukt dan is dat niet erg en zoekt hij mee naar een oplossing.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik vond het heel spannend om na 8 jaar weer opnieuw te gaan proberen om mijn rijbewijs te halen. Maar met Martijn ging dit heel prettig. Hij stelde me gerust, legde me alles goed uit en bleef rustig wanneer ik in de stress schoot. Daarnaast was het ook gezellig in de auto :). Inmiddels heb ik met heel veel dank aan Martijn mijn rijbewijs gehaald en ik raad iedereen aan om bij rijschool Martijn Matse z\'n rijbewijs te halen.

goede service, goed behandeld

Inmiddels rij ik al bijna 4 maanden vrolijk rond dankzij Martijn! Ik ben al 2 keer eerder opgegaan voor examen bij een rijschool, maar het was dus nog niet gelukt. Hierna rijles gaan volgen bij Martijn en het in een keer gehaald! Ontzettend fijne lessen, waarbij ik écht geleerd heb wat autorijden inhoudt, ipv trucjes leren. Ik ben hier echt gaan begrijpen wat ik wel en niet goed deed, en vooral waarom dit zo was, zodat ik het kon veranderen. Martijn legt heel helder uit, en benoemd ook wat er wel goed gaat, wat mij een stuk zelfverzekerder heeft gemaakt. Ontzettend bedankt!

goede service, goed behandeld

Martijn is erg flexibel en vriendelijk. Niet bang voor een uitdaging om iemand te leren rijden. Erg geduldig en veel gezelligheid in de auto!

goede service, goed behandeld

Superlessen!! Ik had weinig vertrouwen in mijn eigen kunnen, maar bij Rijschool Matse heb ik in korte tijd geleerd mezelf te vertrouwen en zo heb ik snel goed leren rijden! Ik raad iedereen aan om bij Rijschool Matse te komen leren rijden!!

perfect, zeker aan te bevelen

Rijschool Matse is een goed bedrijf om rijlessen te nemen. Martijn Matse is een goede instructeur, die je op je gemak kan stellen en je echt helpt met het vooruit komen in de lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

Na op mijn 18e een nare ervaring te hebben gehad met rijles en -examen durfde ik 7 jaar lang niet meer in de auto te stappen om het lessen weer op te pakken. Bang om te falen en vooral bang om mezelf voor schut te zetten tegenover de rij-instructeur en -examinator. Gewend aan het feit dat ik normaal dingen heel snel oppik (op het gebied van theorie en studie), was leren rijden voor mij een leerproces dat op een hele andere manier verliep dan ik gewend was. Ontzettend uit mijn comfort zone en met een verkeerde aanpak tijdens die eerste lessen en examens werd de angst om te falen en voor gek te staan steeds erger en erger. Ik bleef er tegenop zien om weer te beginnen en stelde dit steeds uit, totdat mijn man de website van Rijschool Matse liet zien. Een rijschool gespecialiseerd in het lesgeven aan mensen met rij- en faalangst. Met tranen in mijn ogen heb ik gebeld om een afspraak te maken voor een proefles. Ik kreeg Martijn aan de lijn. Hij stelde mij gerust en ik had na de proefles het gevoel dat ik het met hem wel aandurfde. Tijdens de eerste paar lessen bleek dat ik nog best wel wat had onthouden van 7 jaar geleden en dat het eigenlijk al een stuk beter ging dan ik had verwacht. Alleen het stukje faalangst bleef. Langzaam leerde Martijn mij te vertrouwen in mijn eigen rijvaardigheid. Door te focussen op wat wél goed ging en te benadrukken dat je van alle situaties alleen maar iets kunt leren, leerde ik langzaam te ontspannen in de auto en het autorijden te zien als iets functioneels. Wanneer het mij even te veel werd, vond Martijn het geen enkel probleem om even met mij aan de kant te gaan staan en mij te laten uithuilen. Vervolgens stelde hij mij gerust en kon ik weer verder. Hij heeft ontzettend veel geduld met me gehad en benadrukte altijd het positieve, ook wanneer ik dat als perfectionist zelf helemaal niet meer kon zien. Op deze manier raakte ik steeds vertrouwder met de auto en begon ik er zelfs in te geloven dat ik uiteindelijk zou kunnen slagen voor het examen. En, nog belangrijker, daarna ook echt de weg op kon! Dat gevoel had ik nog nooit gehad. Het heeft me een hoop bloed, zweet en tranen gekost, maar uiteindelijk ben ik met de hulp van Martijn gewoon GESLAAGD voor mijn rijexamen! Mijn rijbewijs is \'in the pocket\' en dat pakt niemand mij meer af. Ik ben enorm trots op mezelf en ben Martijn ontzettend dankbaar dat hij mij het vertrouwen heeft gegeven om door te zetten en het gewoon te doen. Dankzij hem stap ik nu zonder zorgen of zenuwen in de auto en is mijn wereld opeens een stuk groter geworden! Martijn, ontzettend bedankt voor alles! Ik beveel jouw rijschool aan iedereen aan.

goede service, goed behandeld

Een hele fijne rijschool! Heel geduldig en heeft me extra geholpen met situaties die ik lastig of spannend vond!

goede service, goed behandeld

Heel fijne rijlessen, je wordt direct op je gemakt gesteld. Altijd op tijd, en flexibel in het inplannen van de rijlessen.

goede service, goed behandeld

Hoewel ik al ruim 25 jaar auto rijd afgelopen zomer toch maar weer wat lessen genomen omdat ik een aantal dingen niet meer goed wist of durfde. Puur op intuitie voor Matse gekozen, en dit pakte goed uit! Door de hulp, uitleg en aanwijzingen van Martijn heb ik allerlei hobbels genomen die ik al jaren voor me uit schoof en nu kan ik weer met veel plezier deelnemen aan het verkeer anno 2017. Een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs al zo lang heeft!

perfect, zeker aan te bevelen

Een hele fijne rijschool en een hele relaxte instructeur. Eerder had ik al ervaring met 2 andere rijscholen en dat was een drama. Je wordt goed voorbereid op je examen en ik was in 1 keer geslaagd! Echt top!

goede service, goed behandeld

Rijschool Matse is een hele fijne en relaxte rijschool! Houdt rekening met jou als klant en er is nooit geen probleem. Rijschool Matse vind ik een erg goede rijschool en is zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Martijn is een super goede instructeur, hij legt alles heel goed uit en blijft ten alle tijden rustig en vriendelijk! Hij geeft een goede voorbereiding op het examen. Ik zou Martijn zeker aanraden!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Na een heel leven met ups en downs...,heb ik mijn Examen in 1 keer mogen halen. Matse rijschool is dan de beste in zijn vak, mede door deze geweldige rij-leraar ben ik de trotse eigenaar vam mijn bewijs. Hij blijft altijd rustig en neemt alle tijd voor je. Hij legt alles netjes en duidelijk uit en blijft altijd kalm. Het laatste wat ik wil zeggen is, als jullie echt jullie kans willen vergroten en een leuke tijd willen hebben, dan kan je alleen maar naar Maste gaan. Ik wil onze grote vriend nogmaals super bedanken voor zijn hulp en onze leuke tijd. Ik ben je dan ook zeer zeer dankbaar. Groetjes Armando

goede service, goed behandeld

Nadat ik bij een andere rijschool na veel lessen en een aantal keer afrijden nog niet geslaagd was, vond ik het tijd voor een andere rijschool. Een vriendin heeft Martijn Matse aanbevolen en ik heb kort daarna een proefles genomen. Vanaf moment 1 vond ik het heel prettig lessen met Martijn als instructeur door zijn vriendelijkheid en doordat hij heel rustig dingen brengt en duidelijk uitlegt. Hij legt je dingen uit op een makkelijke manier met ezelsbruggetjes zodat de info goed blijft hangen! Ik was dus zeer te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding en zou anderen deze rijschool ook aanraden.

Over Rijschool Matse

Rijschool Matse, De leukste, beste en geduldigste rijschool uit De Bilt, Utrecht e.o.! Wij zijn er voor iedereen van 16,5 t/m 50 jaar die zijn of auto rijbewijs wilt halen of zijn rijbewijs al heeft en bijscholing wilt volgen. Ook voor faalangst, rijangst of als je een nare ervaring bij een andere rijschool heeft ben je bij ons aan het juiste adres. Aantoonbaar hoog slagingspercentage https://www.cbr.nl/nl/service/nl/rijscholen/rijschool-matse.htm De instructeur is naast gewoon rij-instructeur gecertificeerd; - Rijopleider in stappen (RIS) - Brandweer chauffeur (rijden met optische en geluidsignalen) - Faalangst en rijangst instructeur