Ik vond het heel spannend om na 8 jaar weer opnieuw te gaan proberen om mijn rijbewijs te halen. Maar met Martijn ging dit heel prettig. Hij stelde me gerust, legde me alles goed uit en bleef rustig wanneer ik in de stress schoot. Daarnaast was het ook gezellig in de auto :).\r\nInmiddels heb ik met heel veel dank aan Martijn mijn rijbewijs gehaald en ik raad iedereen aan om bij rijschool Martijn Matse z\'n rijbewijs te halen.
  • Instructeur

Inmiddels rij ik al bijna 4 maanden vrolijk rond dankzij Martijn! Ik ben al 2 keer eerder opgegaan voor examen bij een rijschool, maar het was dus nog niet gelukt. Hierna rijles gaan volgen bij Martijn en het in een keer gehaald! Ontzettend fijne lessen, waarbij ik écht geleerd heb wat autorijden inhoudt, ipv trucjes leren. Ik ben hier echt gaan begrijpen wat ik wel en niet goed deed, en vooral waarom dit zo was, zodat ik het kon veranderen. Martijn legt heel helder uit, en benoemd ook wat er wel goed gaat, wat mij een stuk zelfverzekerder heeft gemaakt. Ontzettend bedankt!
  • Instructeur

Martijn is erg flexibel en vriendelijk. Niet bang voor een uitdaging om iemand te leren rijden. Erg geduldig en veel gezelligheid in de auto!\r\n
  • Instructeur

Superlessen!! Ik had weinig vertrouwen in mijn eigen kunnen, maar bij Rijschool Matse heb ik in korte tijd geleerd mezelf te vertrouwen en zo heb ik snel goed leren rijden! Ik raad iedereen aan om bij Rijschool Matse te komen leren rijden!!
  • Instructeur

Rijschool Matse is een goed bedrijf om rijlessen te nemen. Martijn Matse is een goede instructeur, die je op je gemak kan stellen en je echt helpt met het vooruit komen in de lessen.
  • Instructeur

Na op mijn 18e een nare ervaring te hebben gehad met rijles en -examen durfde ik 7 jaar lang niet meer in de auto te stappen om het lessen weer op te pakken. Bang om te falen en vooral bang om mezelf voor schut te zetten tegenover de rij-instructeur en -examinator. Gewend aan het feit dat ik normaal dingen heel snel oppik (op het gebied van theorie en studie), was leren rijden voor mij een leerproces dat op een hele andere manier verliep dan ik gewend was. Ontzettend uit mijn comfort zone en met een verkeerde aanpak tijdens die eerste lessen en examens werd de angst om te falen en voor gek te staan steeds erger en erger. Ik bleef er tegenop zien om weer te beginnen en stelde dit steeds uit, totdat mijn man de website van Rijschool Matse liet zien. Een rijschool gespecialiseerd in het lesgeven aan mensen met rij- en faalangst. \r\n\r\nMet tranen in mijn ogen heb ik gebeld om een afspraak te maken voor een proefles. Ik kreeg Martijn aan de lijn. Hij stelde mij gerust en ik had na de proefles het gevoel dat ik het met hem wel aandurfde. Tijdens de eerste paar lessen bleek dat ik nog best wel wat had onthouden van 7 jaar geleden en dat het eigenlijk al een stuk beter ging dan ik had verwacht. Alleen het stukje faalangst bleef. Langzaam leerde Martijn mij te vertrouwen in mijn eigen rijvaardigheid. Door te focussen op wat wél goed ging en te benadrukken dat je van alle situaties alleen maar iets kunt leren, leerde ik langzaam te ontspannen in de auto en het autorijden te zien als iets functioneels. Wanneer het mij even te veel werd, vond Martijn het geen enkel probleem om even met mij aan de kant te gaan staan en mij te laten uithuilen. Vervolgens stelde hij mij gerust en kon ik weer verder. Hij heeft ontzettend veel geduld met me gehad en benadrukte altijd het positieve, ook wanneer ik dat als perfectionist zelf helemaal niet meer kon zien. Op deze manier raakte ik steeds vertrouwder met de auto en begon ik er zelfs in te geloven dat ik uiteindelijk zou kunnen slagen voor het examen. En, nog belangrijker, daarna ook echt de weg op kon! Dat gevoel had ik nog nooit gehad.\r\n \r\nHet heeft me een hoop bloed, zweet en tranen gekost, maar uiteindelijk ben ik met de hulp van Martijn gewoon GESLAAGD voor mijn rijexamen! Mijn rijbewijs is \'in the pocket\' en dat pakt niemand mij meer af. Ik ben enorm trots op mezelf en ben Martijn ontzettend dankbaar dat hij mij het vertrouwen heeft gegeven om door te zetten en het gewoon te doen. Dankzij hem stap ik nu zonder zorgen of zenuwen in de auto en is mijn wereld opeens een stuk groter geworden! \r\n\r\nMartijn, ontzettend bedankt voor alles! Ik beveel jouw rijschool aan iedereen aan.
  • Instructeur

Een hele fijne rijschool! Heel geduldig en heeft me extra geholpen met situaties die ik lastig of spannend vond!
  • Instructeur

Heel fijne rijlessen, je wordt direct op je gemakt gesteld. Altijd op tijd, en flexibel in het inplannen van de rijlessen.

Hoewel ik al ruim 25 jaar auto rijd afgelopen zomer toch maar weer wat lessen genomen omdat ik een aantal dingen niet meer goed wist of durfde. Puur op intuitie voor Matse gekozen, en dit pakte goed uit! Door de hulp, uitleg en aanwijzingen van Martijn heb ik allerlei hobbels genomen die ik al jaren voor me uit schoof en nu kan ik weer met veel plezier deelnemen aan het verkeer anno 2017. Een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs al zo lang heeft! \r\n

Een hele fijne rijschool en een hele relaxte instructeur. Eerder had ik al ervaring met 2 andere rijscholen en dat was een drama. Je wordt goed voorbereid op je examen en ik was in 1 keer geslaagd! Echt top!

Rijschool Matse is een hele fijne en relaxte rijschool! Houdt rekening met jou als klant en er is nooit geen probleem. Rijschool Matse vind ik een erg goede rijschool en is zeker een aanrader!

Martijn is een super goede instructeur, hij legt alles heel goed uit en blijft ten alle tijden rustig en vriendelijk! Hij geeft een goede voorbereiding op het examen. Ik zou Martijn zeker aanraden!!!

Na een heel leven met ups en downs...,heb ik mijn Examen in 1 keer mogen halen.\r\nMatse rijschool is dan de beste in zijn vak, mede door deze geweldige rij-leraar ben ik de trotse eigenaar vam mijn bewijs.\r\nHij blijft altijd rustig en neemt alle tijd voor je.\r\nHij legt alles netjes en duidelijk uit en blijft altijd kalm.\r\nHet laatste wat ik wil zeggen is, als jullie echt jullie kans willen vergroten en een leuke tijd willen hebben, dan kan je alleen maar naar Maste gaan.\r\nIk wil onze grote vriend nogmaals super bedanken voor zijn hulp en onze leuke tijd.\r\nIk ben je dan ook zeer zeer dankbaar.\r\nGroetjes Armando

Nadat ik bij een andere rijschool na veel lessen en een aantal keer afrijden nog niet geslaagd was, vond ik het tijd voor een andere rijschool. Een vriendin heeft Martijn Matse aanbevolen en ik heb kort daarna een proefles genomen. Vanaf moment 1 vond ik het heel prettig lessen met Martijn als instructeur door zijn vriendelijkheid en doordat hij heel rustig dingen brengt en duidelijk uitlegt. Hij legt je dingen uit op een makkelijke manier met ezelsbruggetjes zodat de info goed blijft hangen! Ik was dus zeer te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding en zou anderen deze rijschool ook aanraden.

Met Martijn kan je altijd wel goede gesprekken hebben. Hij zorgt ervoor dat de sfeer in de auto fijn is. Hij is ook heel goed in zijn vak en probeert je echt Veilig te laten autorijden. Want als je straks zelf op de weg zit moet je het ook alleen doen. Hij is echt een top instructeur en ik ben blij dat ik mijn rijbewijs bij hem heb kunnen halen!

Komt altijd ruim op tijd. Je hebt altijd les van dezelfde instructeur. Neem de rust en tijd om dingen uit te leggen. Prijs is zeer vriendelijk in vergelijking met de concurrentie en alles wordt vooraf opgemaakt. Geen rare/verborgen kosten of kosten achteraf. Je hebt altijd les achter het stuur en geen simulator want rijden leer je op de weg. Is zeer flexibel met indelen van de lessen. Probeert je nog beter te maken door je te blijven bijschaven en de puntjes op de i te zetten. De instructeur geeft een goede voorbereiding op het examen door alvast de procedures na te lopen en veel te oefenen in het examen gebied. Ik was in 1 keer geslaagd! Bedankt!

Fijne instructeur. Geeft duidelijk uitleg en weet goed waar de verbeterpunten zitten. Geeft positieve kritiek.

Ontzettend goede ervaring! Instructeur is professioneel. Zit niet alleen te foeteren op wat je fout doet maar kan ook goed personen inschatten om gericht te helpen met die fouten. Altijd flexibel en aardig. 35 uur mee gereden en toen examen gehaald.\r\n

een zeer kundige intructeur en een fijn persoon met humor.kort om een goede rijschool

Ik heb een hele fijne ervaring met rijschool Matse. Hij blijft rustig, en geeft je hele duidelijke aanwijzingen. Zeker een aanrader!

erg goede lessen gehad van Martijn, \r\nen in een keer geslaagd door zijn hulp!\r\ngewoon een erg goede rijschool.

Martijn Matse is instructeur van zijn eigen rijschool en een absolute topper. Naast het feit dat hij zijn vak volledig beheerst, is Martijn een erg vriendelijke en geduldige instructeur. Hij stelt je op je gemak, maar is duidelijk in zijn begeleiding; verbeterpuntjes, uitleg van situaties en uitdagingen worden door hem geduldig gegeven. Vooral door zijn kunde en persoonlijkheid heb ik mijn rijbewijs de eerste keer gehaald.

Martijn is niet je alledaagse instructeur, hij is een eerlijke oprechte instructeur met een grote passie voor les geven. Je komt niet veel instructeurs als hem tegen kan ik zeggen uit ervaring. Hij geeft je alle ruimte om goed te leren auto rijden maar tegelijkertijd steunt hij je in elk punt! Hij zal je fouten laten maken, zodat je daarvan kan leren en zal niet alles voorkauwen. Ik heb echt een geweldige tijd met Martijn gehad, altijd goede gesprekken met hem gehad in de auto en ontzettend veel gelachen, zo erg dat ik zelfs de wekelijkse rijles ga missen!\r\n\r\nMocht ik je een tip meegeven, dan zou ik zeker adviseren om bij hem les te nemen, hij heeft begrip gehad met mijn lastige thuis situatie. Hij geholpen met mijn theorie en dankzij hem heb ik ook mijn praktijk in een keer gehaald! Je kan hem altijd vragen stellen over van alles, hij zal altijd je vragen benatwoorden. Het fijnste vond ik dat hij mijn vragen nooit dom vond, maar juist leuk om te beantwoorden! Dat motiveerde mij zo erg, ik zou echt geen ander cijfer dan een 10 kunnen geven.\r\n\r\nMartijn, mocht je dit zelf nog lezen, bedankt voor al je hulp! Je bent een geweldige instructeur en ik wens je echt veel succes met je werk! Zet hem op en blijf je ding doen, dat doe je namelijk super!\r\n\r\n\r\nJaber\r\n\r\n

In de auto bij Martijn Matse heb ik een veilig gevoel. Ik durf erop te vertrouwen dat als ik een fout maak, Martijn ingrijpt. Dat lijkt mij een belangrijke voorwaarde om goed te kunnen leren. Verder heeft martijn veel rij-ervaring en hij vraagt regelmatig ook naar waar je zelf ook nog extra aandacht aan wilt besteden. Mijn tip is dat je optijd begint met het plannen van je (tussentijdse) toets/examen. Want voor je het weet ben je over je urenpakketje heen en zit er zo weer 20 uur meer bij.