De afspraak maken en de afspraak afhandeling zeer professioneel afgehandeld.

Super slecht

Kunnen de slechte stuur eigenschappen van mijn sx4 scross niet Oplossen.

Meer dan prima

Goede uitleg, snelle service

Professioneel, kundig, vriendelijke dealer

Altijd goed geholpen. Vriendelijke medewerkers.

Uitstekend!

Ik heb een super nette kosten indicatie gekregen en toen er werd geconstateerd dat het langer dan 1 dag zou duren heb ik gratis vervangend vervoer gekregen. Alles was netjes geregeld en mijn auto kan weer geruime tijd mee!

top garage

vriendelijk, weet waar ze het over hebben en goeie koffie

zeer goed

Vriendelijk en volgens afspraak geholpen

Om 08h00 auto voor apk neergezet waar volgens afspraak een uitstekende leenfiets klaarstond en ontsmet en keurig om 14h00 een bericht dat de auto klaarstond Alles volgens afspraak en vriendelijk geregeld een aanrader

Gewoon goed.

Prima ervaring, vakkundig geholpen en alleen door talmen van onze zijde was de auto die ik op het oog had al(weer) vertrokken.

Super klantgericht

elke medewerker, van "baas" tot garagemonteur is beleefd en klantgericht. Iedereen probeert mij het gevoel te geven dat ik een bekende, trouwe client ben waarvoor wel iets extra's mogelijk is. En de koffie is zo lekker. Ik hoop altijd dat ik moet wachten... maar dat is meestal maar kort ;-)

Prima, naar verwachting.

Niets toe te voegen aan de vorige vraag.

Prima uitleg, prima service, doen wat ze zeggen

Helemaal tevreden

Gewoon goed, en keurig voorspeld wat de kosten zouden zijn

zeer professionele en vriendelijk personeel

ik heb en aanrijding gehad en ben gelijk naar de garage gereden en die hebben me vriendelijk en professioneel te woord gestaan. zij blijven mij helpen totdat de auto weer is gemaakt

Super tevreden

Ik heb hier een aantal maanden geleden een tweedehandsauto gekocht. Vriendelijke medewerkers en toe nu toe altijd goed geholpen met vragen of problemen. Super tevreden over de service!

Heel goede service

Aangenaam en vakkundig personeel.

Tevreden

Van binnenkomst om afspraak te maken voor auto service beurt, tot weer de auto ophalen. Tevreden

Altijd goede service

Mijn ruitenwisser was kapot, zo naar garage gereden zonder afspraak en het werd gelijk gemaakt. TOP

Vakkundig

Prima geholpen tot nu toe.

Koop en onderhoud al 10 jaar bij Reef

Zie boven Altijd vriendelijk

Prima service en vriendelijkheid

Dakkoffer gehuurd voor de wintersport, uitstekende service en zeer vriendelijk personeel aan de receptie !!, ondanks het tijdstip 8.00...

Vriendelijke ontvangst, goede service conform afspraken

Afspraken werden nagekomen.

Ik vindt de garage en de receptie een hele goede service en klandizie geven 👍

Klantvriendelijk

Vriendelijk en professioneel geholpen. De auto werd gewassen afgeleverd. Prima service.