helemaal goed, zoals altijd

Ik kon meteen langskomen. Er zat een spijker in de autoband, dit werd vakkundig gerapareerd. ondanks de Corona altijd even vriendelijk, maar nu op afstand.

Kan niet beter!

Net als altijd: vriendelijk, proactief, servicegericht, vakkundig, op tijd.

heel goed

vriendelijk personeel, behulpzaam

Goede Service

Vlot Werk Ok

Altijd vriendelijk luisteren goed als je een klacht hebt

Al 3 nieuwe Suzuki's gekocht altijd goed geholpen en goed onderhoud.Ik ben zeer tevreden en altijd van tevoren prijsopgave als er iets extra's bekomt.

Goede, vriendelijke behandeling

Bij Reef in Driebergen maar ook Nieuwegein nemen ze de tijd voor je en hebben ze aandacht voor het persoonlijke aspect. Daarom hebben we eind vorig jaar er ook weer twee nieuwe auto's gekocht.

Uitstekende service, prima communicatie, nooit problemen ondervonden.

Kortom: ik ben zeer tevreden.

Klant vriendelijke medewerkers en goede service

Maken netjes een afspraak met je en kan indien nodig ook een service auto mee krijgen. Verhelpen indien nodig ook netjes je problemen met de auto. Krijg de auto na een servicebeurt netjes gewassen en uit gezogen terug.

Snelle afspraak, goede service, goed advies

De afspraak was snel gemaakt, met een paar dagen kon ik terecht. Goede ontvangst met inachtneming van de momenteel geldende omstandigheden en regels. Vervangend vervoer mogelijk als dat gewenst is. Bij het maken van de afspraak regelen en dan is het geen probleem. De service is goed, goed advies bij welke handelingen uit te voeren zullen zijn. Er worden geen extra handelingen verricht zonder vooraf (telefonisch) te informeren en daarop akkoord te kunnen geven. Blij met deze mensen en dit bedrijf!

Auto Reef is een zeer goede garage

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van deze garage; controles en reparaties zijn altijd perfect. Wel is het jammer dat de garage relatief duur is. Kennelijk heeft dit te maken met de status van Auto Reef als officiële vakgarage voor bepaalde automerken. Alles aan je auto moet echt helemaal perfect zijn. Naarmate een auto ouder is denk je daar zelf soms anders over. Positieve keerzijde is dat de auto altijd rijdt en perfect onderhouden is.

Perfecte service en altijd bereikbar

Ik ben zeer tevreden met de mogelijkheid tot overleg en goede service! . En zo ver ik het natuurlijk kan beordelen goed uitgevoerde werkzaamheden.

Snelle en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en goede service\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf apk keuring en kleine beurt. alles in goed overleg, zeer betrouwbaar

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet positief.het misverstand lag direct aan ons

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goed ervaringen met dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig in de omgang en alles is bespreekbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig!! Ik kreeg een leenauto en de auto gepoetst en gezegen terug!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd vriendelijk, hulpvaardig en klantgericht

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geschrokken van de hoge prijs en (door ziekte van monteurs) was de auto helaas niet dezelfde dag klaar. Vooraf was de prijsopgave van reparatie van het slot afgegeven van 495,00, maar dit bleek uiteindelijk ruim 200 euro duurder te zijn!