Zeer goede & snelle service (ondanks de drukte), super klantvriendelijk!

Al een aantal jaren klant bij Wolf Caravans. Steeds als er iets moet gebeuren aan de caravan word je serieus genomen en vriendelijk te woord gestaan. Reparaties gebeuren op een professionele en deskundige manier. De rekeningen zijn transparant. Door deze deskundigheid word je bij vragen over de caravan en accessoires prima geholpen. Fijn bedrijf!

Keurig verloop van verkoop van mijn caravan.

Vlotte en nette verkoop (zonder gezeur)

Verkoop caravan

Keurig geregeld nette man alles perfect afgehandeld het gevragen bedrag ontvangen en de vrijwaring per mail direct binnen

Prettig bedrijf goede service,kennis van zaken ze doen wat ze beloven.

Ondanks de Corona crisis prettig geholpen en voor de tweede maal een caravan gekocht, goede ervaring met dit bedrijf en de personen die er werken.

Fijne samenwerking

Goede service, snel en vakkundig

Goede afhandeling

Eerlijke verkoop van onze caravan en afhandeling

Top bedrijf.

Correcte afspraken zowel op tijdstip, financieel,en papierwerk. eerlijke mensen heerlijk zakendoen. dikke proficiat.

Ruim aanbod van caravans en goede aflevering en service.

Ruim aanbod van steeds wisselende voorraad gebruikte caravans, waarvan de meeste rond de aantrekkelijke bouwjaren 2009-2010 zijn. Maar ook jongere en oudere caravans zijn op voorraad en tevens natuurlijk ook nog hele nieuwe Weinsberg caravans. Wij hebben hier veel uitleg gehad over de verschillende bekeken caravans in de showroom en zijn teruggekomen en hebben in september 2018 een gebruikte TEC caravan (2010) gekocht. De aflevering verliep prima, waarbij voldoende tijd ingeruimd was voor de nodige uitleg. Ook het zelf uitproberen van de mover met de nodige aanwijzigen heb ik op prijs gesteld. Tijdens het gebruik in het afgelopen jaar zijn er wel een paar probleempjes ontstaan, welke gezien de leeftijd van de caravan ook wel mogelijk zijn. Deze probleempjes zijn tot grote tevredenheid volledig door de werkplaats opgelost binnen de garantieperiode.Wij hopen dan ook nog vele jaren van deze caravan te kunnen genieten.

Ruim aanbod van caravans en goede aflevering en service.

Top service,

Super goed geholpen met onze gekochte caravan, nemen alle tijd voor de oplevering, en zelfs de kleinste detail word uitgelegd, Super!

perfect, zeker aan te bevelen.

Heel erg vriendelijk, gastvrij, en zijn pas blij als je als klant tevreden weg gaat. En de zoon is een goede aanwinst voor het team.

Super service

Complimenten voor de super service van Wolf Caravans! Het disselslot van onze caravan was niet van de koppeling te verwijderen. Het cilinderslot bleek defect Tijdens een telefoontje naar de werkplaats kreeg ik al een advies hoe dit slot verwijderd kon worden. Ik kon daarna langskomen naar de showroom en kosteloos kreeg ik een vervangend slot . Complimenten voor het hele team!

Positief

Verkoop van mijn caravan alles positiegverlopen

perfect, zeker aan te bevelen

Caravan verkocht aan dit bedrijf. De heer Wolf kwam alle afspraken stipt en correct na. Zeer tevreden over, aanrader.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk, gastvrij, deskundig en zijn tevreden als jij tevreden bent.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Dank je wel voor de super mooie beoordeling! Helemaal top!

perfect, zeker aan te bevelen

De verkoop van mijn caravan werd op een vlotte en vriendelijke manier afgehandeld. Alles verliep vlekkeloos. De caravan werd zelfs bij mij thuis in België opgehaald. Top!

• Reden bezoek Andere reden

Dank u wel voor de super mooie beoordeling!

perfect, zeker aan te bevelen

Frank : Dank je wel voor Goede , en eerlijke Bemiddeling van onze caravan. Voor de goede service samen met Pieter. Veel Succes met jullie bedrijf , samen met je vrouw. Theo & Ria

• Reden bezoek Andere reden

Dank u wel voor de super mooie beoordeling .Helemaal Top.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een bijzonder bedrijf. Het is een geweldig om bij dit bedrijf een caravan te kopen deskundigheid en eerlijkheid staat bij deze zaak bovenaan medewerkers en fam Wolf heel hartelijk bedankt wij zijn er heel blij mee gr Kees en Willy Prijn uit tiel

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Dank u wel voor de mooie beoordeling! Super!

goede service, goed behandeld

Wij hebben in september een Fendt caravan gekocht en we moeten zeggen van het begin tot het afleveren een goede begeleiding uit uitleg. Super bedrijf met goed en fijn personeel. 👍

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Dank u wel voor de mooie beoordeling!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Dank u wel voor de mooie beoordeling . Helemaal top!

perfect, zeker aan te bevelen

We hebben dit bedrijf als zeer prettig ervaren ,deskundig no nonsens verhalen waar je als koper wat aan hebt ,we hebben alles kunnen vragen waar we deskundig antwoord op kregen We zijn blij dat we met dit bedrijf in kontakt zijn gekomen en Frank en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bedankt voor deze super mooie beoordeling! Helemaal Top.

goede service, goed behandeld

Zeer goed begeleid bij de aankoop van onze Hobby Premium 460 UFe Ook de aflevering was prettig en er werd tijd voor genomen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bedankt voor u beoordeling!

perfect, zeker aan te bevelen

Hier staat klantvriendelijkheid heel hoog in het vaandel. Hebben onze eerste caravan gekocht en Mover laten plaatsen, geen vraag was teveel. Denken ook echt met je mee wat voor jou het beste is. Zeer deskundig personeel.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Top super bedankt voor de mooie beoordeling!

perfect, zeker aan te bevelen

Prima bedrijf zeer tevreden over. Kan niet beter.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Top super bedankt voor de mooie beoordeling!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bedankt voor u mooie beoordeling!

Zuiderbreedte 23 3845MC Harderwijk