Absoluut TOP!!

Vanaf het eerste contact met Wolf caravans had ik gelijk al een vertrouwd gevoel. Hierin werd ik bevestig bij de inruil van m'n oude KIP voor een nieuwere KIP met garantie. Nou die garantie is echt garantie: een kapot WC pompje werd uiteraard direct vervangen. Toen na gebruik, door eigen toedoen, het tafelsteuntje kapot was gegaan is dit zelfs óók gratis vervangen. Dat noem ik nou eens service en absolute klantgerichtheid. Zeer aanbevolen !!! Gerrit Paarlberg.

Top caravandealer!

Fijn familiebedrijf, kennis van zaken, vriendelijk en gastvrij. Bij Wolf onze caravan gekocht, deze werd echt perfect afgeleverd, inclusief uitgebreide toelichting. Ze doen echt alle moeite voor je. Een echte aanrader !!

Fijn familie bedrijf

Goede ontvangst Duidelijke uitleg, goeie communicatie Je ziet en merkt dat dit een fijn familie bedrijf is. Ga zo door

Zeer tevreden over Wolf Caravans

7 jaar geleden hebben we. Chateau Calista 490 special edition met stapelbed van 2007. Gekocht bij Wolf Caravans te Harderwijk. Deze caravan is in 100% staat. 2 keer per keer per jaar zet ik hem in de Swissvax. We genieten elke vakantie van deze caravan. Zeer tevreden over Wolf Caravans

Wat een verademing, waren alle verkopers maar zo

Vandaag hebben wij onze Hobby caravan aan Wolf caravans te Harderwijk verkocht. Door fam. omstandigheden is camperen met de caravan helaas voor ons geen optie meer. Omdat we gebruik hebben gemaakt van de prima diensten van OSW (bemiddeling bij verkoop caravans en auto's) en de zeer vriedelijk en empatische hr. Wolf, was de verkoop bijzonder snel geregeld. Ook heeft de door de hr. Wolf (senior) zeer reële geboden prijs en de snelle betaling bij afleverng, d.w.z. hr. Wolf komt de caravan zelf ophalen, hierbij een belangrijke rol gespeeld. "Chapeau voor de firma Wolf" Ed Luijten Zutphen

Top bedrijf

Vorig jaar een weinsberg caravan gekocht bij wolf. Plots ging afgelopen week de mover rare kuren vertonen terwijl wij een weekje vakantie gingen vieren in Friesland. Toch maar even gebeld en mijn probleem doorgegeven aan wolf caravan. Geen probleem op zaterdag is de garage ook open. Dus kom maar even langs. De accu bleek stuk te zijn. En kosteloos vervangen. Kijk dat noem ik nou service met een hoofdletter. Zeker een aanrader om eens te kijken voor misschien wel jullie caravan.

Fijne en aangename ervaring.

Wij hebben vanuit België onze caravan verkocht en vinden dat de verkoop op een aangename, gemoedelijke en vriendelijke manier is verlopen. De verkoop is zeer netjes afgehandeld en wij zijn echt tevreden. Top!

Een fijn betrouwbaar bedrijf

Het team van Wolf Caravans heeft ons super geholpen. Wij zochten al langer een goed bedrijf waar wij met al onze vragen terecht kunnen. Frank heeft ons geholpen met de verkoop van onze caravan en een fantastische nieuwe Fendt caravan geleverd. Wij raden dit bedrijf van harte aan!

Voortreffelijk bedrijf

Het is een zeer goed bedrijf echt een aanrader om een caravan te kopen maar ook om te verkopen, ze hebben heel veel verstand van zaken en alles verloopt volgens afspraak. Ze zijn klantvriendelijk en sociaal. Nogmaals echt een aanrader!!!

Een reclame voor het caravanwezen.

Uiterst professioneel. Jammer dan ik niet meer kan kamperen. Als ik door een wonder weer kamperen, koop ik bij Wolf de caravan.

Super goede service, met kundige vakmensen!

Caravan van ons, door Wolf Caravans laten inkopen. Alles snel en netjes geregeld door hun. De dag van ophalen, op tijd en ook daar alles netjes en snel geregeld met de betaling en vrijwaring van de caravan.

Prima zaken gedaan!!

Zeer professionele en vriendelijke koper. Dhr Wolf heeft onze caravan gekocht, alles is in goed overleg afgewerkt. Alle afspraken zijn nagekomen en we hebben een goede uitleg gekregen over de gang van zaken.

Vriendelijk en correct

Bij de overname waren jullie correct, vriendelijk en binnen de 5 min stond het geld van de overname van mij caravan op mijn rekening.

Zeer prettig, goede service

Zeer vriendelijk geholpen bij de verkoop en aankoop van de caravan. Wij zijn zeer tevreden.

Fantastisch bedrijf !

In juni 2020 bij Wolf Caravans een Fendt 465 gekocht. Wat een fijn bedrijf, en wat geeft het een vertrouwd (vakantie)gevoel om hier zaken mee te doen. Alle afspraken werden 100% waargemaakt. Complimenten voor het hele team van Wolf. Eric en Emmy

Prettig en eerlijk

Caravan uit de stalling gehaald. Oeps probleem dacht ik. Gisteren ( 22-8) gebeld en... met een deskundig advies via de telefoon opgelost. Prima !

Alles volgens afspraak verlopen geweldig

Zeer goed en veelzijdig

Klant vriendelijk en goede service

Formidabel!

Een week voordat we op vakantie zouden gaan, kwamen we min of meer bij toeval DE caravan tegen, een Dethleffs Camper 470FR. We zouden op 4 juli op vakantie gaan en alles werd in werking gesteld om de caravan toch nog vóór deze datum af te leveren, ondanks het korte tijdsbestek en dat het topdrukte is i.v.m. het hoogseizoen. Toch werd er alle tijd genomen voor uitleg van o.a. mover en div. tips gegeven. De bestelde nieuwe Isabella was nog niet aanwezig maar deze zou worden nageleverd op de camping. Prima geregeld. Wij dachten niet de juiste maat te hebben, maar door overleg tussen de fa. Wolf en Isabella stonden er donderdagochtend 2 heren van Isabella om de tent voor ons op te zetten. Geweldige service van de fa.Wolf, deze gaat verder dan de voordeur. Dikke pluim, voor de fa.Wolf en Isabella Jaap&Géke Talsma

Snelle en correcte afhandeling verkoop caravan

Caravan verkocht aan fa. Wolf. Snel opgehaald, ter plekke gevrijwaard en betaald. Top!

Mijn ervaring en gevoel was gelijk goed.

Fa.Wolf heeft onze caravan gekocht en alles prima geregeld "vrijwaring en financieel en thuis opgehaald " wij geven de fa.Wolf een dikke 10.

Klasse !

Zakelijk maar toch zéér vriendelijk.

Een uitstekende ervaring!

Wat een bijzonder positieve ervaring. Onze caravan verkocht, duidelijke afspraken gemaakt en direct schriftelijk bevestigd. Voor de deur opgehaald, vrijwaring geregeld en prompte betaling. Allemaal in een aangename en ontspannen sfeer. Dikke duim voor Wolf Caravans.

Zeer goede & snelle service (ondanks de drukte), super klantvriendelijk!

Al een aantal jaren klant bij Wolf Caravans. Steeds als er iets moet gebeuren aan de caravan word je serieus genomen en vriendelijk te woord gestaan. Reparaties gebeuren op een professionele en deskundige manier. De rekeningen zijn transparant. Door deze deskundigheid word je bij vragen over de caravan en accessoires prima geholpen. Fijn bedrijf!

Keurig verloop van verkoop van mijn caravan.

Vlotte en nette verkoop (zonder gezeur)