Top bedrijf.

Correcte afspraken zowel op tijdstip, financieel,en papierwerk. eerlijke mensen heerlijk zakendoen. dikke proficiat.

Ruim aanbod van caravans en goede aflevering en service.

Ruim aanbod van steeds wisselende voorraad gebruikte caravans, waarvan de meeste rond de aantrekkelijke bouwjaren 2009-2010 zijn. Maar ook jongere en oudere caravans zijn op voorraad en tevens natuurlijk ook nog hele nieuwe Weinsberg caravans. Wij hebben hier veel uitleg gehad over de verschillende bekeken caravans in de showroom en zijn teruggekomen en hebben in september 2018 een gebruikte TEC caravan (2010) gekocht. De aflevering verliep prima, waarbij voldoende tijd ingeruimd was voor de nodige uitleg. Ook het zelf uitproberen van de mover met de nodige aanwijzigen heb ik op prijs gesteld. Tijdens het gebruik in het afgelopen jaar zijn er wel een paar probleempjes ontstaan, welke gezien de leeftijd van de caravan ook wel mogelijk zijn. Deze probleempjes zijn tot grote tevredenheid volledig door de werkplaats opgelost binnen de garantieperiode.Wij hopen dan ook nog vele jaren van deze caravan te kunnen genieten.

Ruim aanbod van caravans en goede aflevering en service.

Top service,

Super goed geholpen met onze gekochte caravan, nemen alle tijd voor de oplevering, en zelfs de kleinste detail word uitgelegd, Super!

perfect, zeker aan te bevelen.

Heel erg vriendelijk, gastvrij, en zijn pas blij als je als klant tevreden weg gaat. En de zoon is een goede aanwinst voor het team.

Super service

Complimenten voor de super service van Wolf Caravans! Het disselslot van onze caravan was niet van de koppeling te verwijderen. Het cilinderslot bleek defect Tijdens een telefoontje naar de werkplaats kreeg ik al een advies hoe dit slot verwijderd kon worden. Ik kon daarna langskomen naar de showroom en kosteloos kreeg ik een vervangend slot . Complimenten voor het hele team!

Positief

Verkoop van mijn caravan alles positiegverlopen

Caravan verkocht aan dit bedrijf. De heer Wolf kwam alle afspraken stipt en correct na. Zeer tevreden over, aanrader.

• Service N.v.t.

Vriendelijk, gastvrij, deskundig en zijn tevreden als jij tevreden bent.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Dank je wel voor de super mooie beoordeling! Helemaal top!

De verkoop van mijn caravan werd op een vlotte en vriendelijke manier afgehandeld. Alles verliep vlekkeloos. De caravan werd zelfs bij mij thuis in België opgehaald. Top!

Dank u wel voor de super mooie beoordeling!

Frank : Dank je wel voor Goede , en eerlijke Bemiddeling van onze caravan. Voor de goede service samen met Pieter. Veel Succes met jullie bedrijf , samen met je vrouw. Theo & Ria

Dank u wel voor de super mooie beoordeling .Helemaal Top.

Wat een bijzonder bedrijf. Het is een geweldig om bij dit bedrijf een caravan te kopen deskundigheid en eerlijkheid staat bij deze zaak bovenaan medewerkers en fam Wolf heel hartelijk bedankt wij zijn er heel blij mee gr Kees en Willy Prijn uit tiel

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Dank u wel voor de mooie beoordeling! Super!

Wij hebben in september een Fendt caravan gekocht en we moeten zeggen van het begin tot het afleveren een goede begeleiding uit uitleg. Super bedrijf met goed en fijn personeel. 👍

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Dank u wel voor de mooie beoordeling!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Dank u wel voor de mooie beoordeling . Helemaal top!

We hebben dit bedrijf als zeer prettig ervaren ,deskundig no nonsens verhalen waar je als koper wat aan hebt ,we hebben alles kunnen vragen waar we deskundig antwoord op kregen We zijn blij dat we met dit bedrijf in kontakt zijn gekomen en Frank en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bedankt voor deze super mooie beoordeling! Helemaal Top.

Zeer goed begeleid bij de aankoop van onze Hobby Premium 460 UFe Ook de aflevering was prettig en er werd tijd voor genomen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bedankt voor u beoordeling!

Hier staat klantvriendelijkheid heel hoog in het vaandel. Hebben onze eerste caravan gekocht en Mover laten plaatsen, geen vraag was teveel. Denken ook echt met je mee wat voor jou het beste is. Zeer deskundig personeel.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Top super bedankt voor de mooie beoordeling!

Prima bedrijf zeer tevreden over. Kan niet beter.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Top super bedankt voor de mooie beoordeling!

Bedankt voor u mooie beoordeling!

Wij hebben al jarenlang onze caravan in onderhoud bij Wolf caravans en zijn elke keer weer blijf verast met de service en klantvriendelijkheid van alle medewerkers. Je koopt bij wolf gegarandeerd een goede caravan.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Super bedankt voor jullie mooie beoordeling!

geweldige dealer. Klantvriendelijk deskundig behulpzaam

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Dank je wel Frank , en in het bijzonder Pieter voor de snelle service en goede afhandeling van de boiler in onze caravan, op de seizoen plaats .

Bedankt voor de super mooie beoordeling!

In oktober 2017 een super mooie Dethleffs caravan van 9 jaar oud gekocht bij Wolf caravans. Perfecte aflever service waarbij alle tijd voor uitleg werd genomen. Afgelopen weekend 2e keer een weekend ermee op pad. Bij stabiliseren is een moer afgebroken van caravan steun. 1 telefoontje was genoeg om op de eerst volgende werkdag de steun te laten repareren. Gewoon garantie. Ik zeg: geweldige en snelle service! Speciaal compliment voor Pieter voor de snelheid ondanks de enorme drukte in de werkplaats. Bedankt, Willie en Albert

Bedankt voor u super mooie beoordeling!

Onwijs sympathiek geholpen door Frank de Wolf, de eigenaar. Alles keurig bij aflevering, uitgebreid alles uitgelegd nam er ruimschoots de tijd voor. Een bedrijf om trots op te zijn.