• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf twee terug auto gekocht nu eerste apk ongeveer 40 000\r\ngereden twee banden vervangen en echt niet duur echte super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu tweede auto gekocht bij dit bedrijf ook voor onderhoud en APK altijd geweest goede auto s en betaalbaar als er wat was echt super dikke pluim

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Andere auto gekocht bij Autocentrum Twente super tevreden.\r\nNetjes geholpen.\r\nZo de auto op internet werd aangeboden zo was de auto ook bij de aankoop. Eerlijk en betrouwbaar bedrijf.\r\n\r\nMijn buurvrouw heeft er 2 weken later ook een auto gekocht en was ook tevreden net als mij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf goede auto gekocht voor een betaalbare prijs elders aan koop keuring gedaan was perfect .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben nu onze derde auto daar gekocht in ongeveer 8 jaar zeer goed geholpen en altijd alles perfect ik lees hier een aantal zaken waar ik zo mijn twijfels over heb ik ben er van overtuigd dat er een andere garage in Almelo mee word bedoeld met ongeveer de zelfde naam we hebben er veel vrienden heen gestuurd en allemaal de zelfde lovende woorden dus ?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima autobedrijf, in december jl Opel astra gekocht. Vanaf het begin alles open en eerlijk, inclusief grote beurt. Echt een no problem auto. Vandaag laten keuren, kwamin 1 keer door de jkeuring heen, mankeerde niets aan. Mijn volgende auto koop ik zeker ook weer hier. Eerder brn ik 3 maal besodemieterd bij andere auto bedrijven. Ook mijn zoon en schoonzoon zullen voortaan hier hun auto\'s kopen. Ook al moeten wij er anderhalf uur voor rijden, het is de moeite waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top, 2 auto\'s gekocht. Nog steeds tevreden, en in bezit. Goede service en klantvriendelijk. \r\nGeen onzin verkopers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele goede ervaringen bij dit bedrijf. Altijd staat er een kop koffie klaar en de prijzen zijn ook schappelijk. Ik heb er nu 3 auto\'s gekocht en allemaal in onderhoud geweest bij dit bedrijf. Kan alleen maar positief zijn over dit bedrijf. Zelfs als ze vrij zijn, kon ik de auto brengen voor een kleine reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf toen wij een auto op de site zagen staan die ons wel wat leek gelijk gebeld voor een afspraak om een proefrit te maken. Naar de proefrit rustig overlegd, wij konden er rustig over nadenken en zou hem 24 uur vast houden. Eenmaal de knoop doorgehakt te hebben een afspraak gemaakt om hem optehalen. Dit kon zelfs op zaterdag terwel hij eigenlijk gesloten was. Een geweldige auto goede serves en voor iedereen aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zelf en veel vrienden van ons naar deze garage gestuurd altijd een vriendelijk hallo en een bak koffie goede service & best veel aandacht voor de auto echt geen klachten waren ze allemaal maar zo

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met deze garage goede ervaringen met name het onderhoud aan mijn auto. Ze hebben goede prijzen en kunnen je ook goed advies geven over eventuele reparaties en altijd goedkoper uit dan bij de dealer. Kan niet beters zeggen dan dat Autocentrum Twente een garage is met goede service en een vriendelijk professioneel team.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een super old fashion way bedrijf vast gestelde prijzen voor onderhoud en reparatie en APK kan niet anders zeggen dan perfect !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin april bij Autocentrum Twente een occasion gekocht met een half jaar Bovag garantie. Tot nu toe bevalt de auto prima, tot hij opeens niet meer startte en helemaal niets meer deed. ANWB gebeld . Na e.e.a. bekeken te hebben zei de monteur van de ANWB, dat waarschijnlijk de dynamo defect was en daarom de accu niet meer oplaadde. Hij heeft de accu opgeladen zodat ik naar huis kon rijden. Thuis heb ik meteen naar dhr Roolvink van Autocentrum Twente gebeld en uitgelegd wat het probleem was. Hij zij, dat het bedrijf eigenlijk dicht was vanwege vakantie, maar hij zou een Bovag garage in Amersfoort bellen, zodat zij de auto konden nakijken. Na 5 minuten belde hij terug, dat hij het geregeld had. De volgende dag konden we de auto weer ophalen en was er een nieuwe dynamo ingezet. De reparatie viel volledig onder de Bovag garantie. Een dag later belde dhr Roolvink mij al om te vragen of alles goed was gegaan bij het bedrijf in Amersfoort. Ik heb hem verteld dat alles prima was verlopen en heb hem bedankt voor de goede service, ondanks dat hij met vakantie was. Voor mij is dhr Roolvink van Autocentrum Twente een top-man. Als je zelfs in je vakantie nog zo’n service verleent aan een klant met een probleem, verdien je geen 9, maar een 10+. Als alle bedrijven zo waren, dan bestonden er geen ontevreden klanten meer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super garage altijd goede service en zeer deskundig en vriendelijk

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voor 2autos optijd apk gevraagd 3 keer geweigerd omdat er te druk is.\r\np.s we dachtend een goede klant te zijn.maar dat is dus niet zo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zag online een auto staan bij Auto Centrum Twente, wel spannend! We kopen anders altijd een nieuwe auto.\r\nWe werden vriendelijk ontvangen door dhr. Henk Roolvink, konden rustig kijken en kregen goede en deskundige informatie over de auto, \r\nOnderhoudsboekje aanwezig, 100 % Dealeronderhouden en kregen er 6 maanden BOVAG garantie bij.\r\nUitstekend en goede service en klantvriendelijk en zeer deskundig.\r\nVader Henk Roolvink en zoon Dennis vormen een goed team, we gaan zaterdag onze Audi TT ophalen, hebben er een prima gevoel bij!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super autobedrijf altijd een goede service en een super afhandeling van alles .\r\nLaatst schade aan mijn auto eigen schuld ! gratis leen auto en super snel gerepareerd en betaalbaar ondanks de kerst vakantie echt super en bedankt het hele Team van \r\nAutoCentrum Twente

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede garage, goed gehopen zowel bij aankoop v/d auto & aftersales\r\ndeze garage raad ik iedereen aan .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs bij auto centrum twente eerst een grote beurt uit laten voeren aan mijn eigen auto echt zeer vriendelijk en deskundig en prijs vriendelijk toen ik de auto op kwam halen zag ik ook een leuke auto staan voor mijn vrouw daar waren wij al een tijd op naar zoek een leuke fiat panda van bwj 2008 echt een super wagentje goede prijs en zeer vriendelijk geholpen door senior & later junior echt een aanrader voor iedereen prijs goed en betrouwbare auto s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar en goede service ik heb er een Opel Vivaro gekocht in December 2011 met drie maanden garantie echter de uitlaat ging stuk naar 5 maanden uiteraard contact opgenomen met de garage zeer snel geholpen en toen ik wou afrekenen zeiden dat dit service was echt compleet een nieuwe uitlaat voor nop dat noem ik nog eens service en klant vriendelijkheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb er een auto gekocht, ik vond de prijs en de kwaliteit super. Ben zeer goed geholpen en voorgelicht. Echt een aanrader voor iedereen die een betaalbaar en betrouwbare auto zoekt.

Over Autocentrum Twente