perfect eerlijkheid en betrouwbaarheid in een woord heel erg goed.

ik heb voor 8 jaar geleden een auto gekocht en altijd bij hun in onderhoud gehad .en nu ben ik er weer heen en heb nu de volgende auto gekocht.en ik weet zeker dat ik de eerste jaren weer veilig kan rijden.autocentrum twente bedankt,heer roolvink bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

In januari 2019 een Mazda 2 gekocht bij Autocentrum Twente. Mooie auto, goede prijs, rijdt prima. Bij nadere controle vertoonde de condensor van de airconditioning redelijk wat slijtage. Hoewel de airco nog goed functioneerde is binnen de garantietermijn de condensor vervangen. Prima opgelost door zelf de onderdelen te betalen en het werkloon op kosten van de garage. Netjes geholpen, gratis leenauto mee, helemaal tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

Enige tijd geleden een Fiat Panda gekocht bij dhr. Roolvink. Hartstikke blij en zeer tevreden naar huis. Een paar dagen later op zondag wilde de auto niet meer starten. ANWB erbij en toen bleek de accu kapot te zijn. Voor zondag- en ANWB tarief een nieuwe accu laten monteren. Autocentrum Twente hierop aangesproken en gelukkig geen enkele discussie hierover, de accu is volledig vergoed. Kijk dat is nu service!!! Helemaal top Autobedrijf Twente, jullie maken jullie reviews helemaal waar. Bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede service en komen afspraken na. Kortom ik kan autoservice Twente zeker aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

Zaterdag de vierde auto gekocht geholpen door de eigenaar Henk Roolvink als van ouds goede inruil prijs goede prijs van de aangekochte auto en een zeer goed compleet onderhoud s pakket voor de eerste 3 jaar hele maal super

perfect, zeker aan te bevelen

Pas een andere auto hier gekocht. We zijn zeer tevreden over de afwikkeling. Echte twentse gastvrijheid.

slechter dan verwacht

Gewoon totaal onbetrouwbaar. Kleine beurt laten doen maar als U niet getilt wilt worden met een hele grote boog omheen rijden. Materiaal prijzen zeer hoog! Dennis is kennelijk door Henk eruit gezet. Nee nooit meer

goede service, goed behandeld

Mooi bedrijf. Ik heb hier een 15 jaar oude Saab gekocht en er is werkelijk niets op aan te merken. Bij aankoop 1 dingetje gevonden en afgesproken dat dit gemaakt zou worden en dat is netjes gedaan. Het hele aankooptraject is netje gelopen, deskundig, goede communicatie, correcte afhandeling. Als je met occasions werkt en alles toch tip top weet te regelen ben je goed bezig, dit bedrijf is een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier een tweedehands auto gekocht zonder garantie. Na een tijdje bleek de auto niet helemaal waterdicht en ondertussen al aardig nat van binnen.\r\nNa een telefoontje direct geholpen, kosten nog moeite zijn gespaard op de auto volledig droog te krijgen en de oorzaak te vinden en op te lossen. Eerlijk bedrijf met een top service en vriendelijke mensen!

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf lijkt betrouwbaar, echter is dat niet het geval. Hier hebben ze blijkbaar de gewoonte om kosten achteraf in rekening te brengen. Dit terwijl er via telefoon impliciet naar gevraagd is en deze bij een bezoek niet genoemd zijn. \r\n\r\nAls er kosten gemaakt worden, is dat prima. Alleen wil ik dit dan graag vooraf weten en niet bij de afhandeling achterkomen. Niet te vertrouwen helaas.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 30 maart 2017 een auto gekocht van 950 euro. Uiteraard voor deze prijs zonder garantie. Nu liep de olie van de stuurbekrachtiging eruit. Dacht zeg het hun toch. Ondanks dat het niet hun schuld is want kan natuurlijk altijd gebeuren. Maar toch boden ze direct aan om de auto met de autoambulance op te halen enbinnen een dag kosteloos gerepareerd. Dit noem ik superservice. Weet wel als ik ooit een andere auto wil ik zeer zeker bij hun koop. Nogmaals bedankt voor jullie lieve hulp. Groetjes Clemens en Liesbeth van Hal

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Drie weken terug een auto gehaald bij dit bedrijf. We werden vriendelijk ontvangen en we kwamen uit op een mooie deal met inruil. Weekje later konden wij de auto ophalen.\r\n\r\nAchteraf kwamen we er thuis achter dat er een paar deukjes her en der zaten en dit hebben we bij ons in de buurt laten maken (mede omdat deze garage een stukje rijden is).\r\n\r\nHiervoor hebben we netjes een compensatie voor gekregen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren tevreden klant. De klant staat altijd op de eerste plaats. Vriendelijke mensen met passie voor hun vak.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik laat de apk en onderhoud van mijn auto doen bij dit bedrijf en ben al jaren tevreden over hun!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen en content met de aankoop

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar mijn auto gekocht. Nog paar keer wat met mijn auto gehad, ik kon meteen terug komen. Goeie service en erg vriendelijk. Altijd in voor een bak koffie en gezelligheid.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een occasion gekocht en een auto ingeruild. De communicatie met Dennis verliep prettig en afspraken werden nagekomen. Ben tevreden over mijn aankoop.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom nu al een aantal jaren bij dit bedrijf goede ervaringen tijd nemen voor de klant deskundigheid en goede monteurs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 3 weken aanschaf 2e hands auto is mijn distributieketting geknapt. Motor kapot. Ander motor gekocht en hebben ze het gratis ingebouwd. Auto loop perfect. Volgend jaar een gratis apk. Goeie service toch? Nog bedankt mannen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf was er geen klant maar nu wel ongeveer 18.00 uur lekke band moest dringend naar Enschede er was eigenlijk niemand meer Roolvink senior was nog wel aanwezig heeft mij kundig geholpen en snel echt TOP !!!
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een prachtige auto gekocht bij Auto centrum Twente. Wat een geweldige service en een heel leuk team!! Verkoper Dennis bedankt. Wij zijn er erg tevreden mee!! \r\n\r\nMvg Ruben & Vivian.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto, een Peugeot 407 2.0 diesel, in onderhoud gegeven bij autocentrum twente. Laatst was de airco kapot, kan gebeuren bij een km stand van 370.000 km. Keurig gemaakt voor een goede prijs. Kort daarop had de motor geen vermogen meer, bleek er geen turbodruk te zijn ivm een klein scheurtje in een luchtslang. Koste niets was service van de zaak. Kortom prima service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf ik heb er nu mijn vierde auto gekocht echt dat team staat dag en nacht voor je klaar zowel met reparatie s en evt aanschaf andere auto