Topbedrijf

Vorig jaar oktober een Volvo XC60 D3 uit 2015 bij Eric Selles in Zwolle gekocht. Bijzonder netjes geholpen zonder gladde verkooppraatjes. Helaas een probleem met deze auto gehad. Maar dit is door Selles Car Company onder garantie zonder gemopper in orde gemaakt. Vandaar mijn beoordeling: Topbedrijf, een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel erg tevreden. Ik heb een auto gekocht. Na 2 dagen bleek de auto te trillen bij 120 km/h. Het bleek een moeilijk te vinden euvel. Selles Car Company heeft er alles aan gedaan om dit op te lossen. Ze hebben ervoor gezorgd dat ik weer goed kon rijden.

Zeer prettig

Deskundig en vriendelijk personeel zeer goede service

Prima.

Goede keuze in gebruikte Volvo,s tegen redelijke prijzen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aan dit fatastische bedrijf waar echt alles klopt kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tot nu heeft Selles Car Company me altijd bijzonder goed, vriendelijk en snel geholpen

In de afgelopen tijd heb ik meermalen hulp van Selles Car nodig gehad, omdat zowel mijn banden als een van mijn remmen vervelend deden. In beide geval hielp men mij nog dezelfde dag en loste de problemen direct op. Daarbij werd ook nog een prima kop koffie geschonken en de factuur was beslist redelijk.

Prima bedrijf

Drie weken geleden een mooie Volvo gekocht bij Selles. We kwamen kijken voor een andere auto, maar konden toch direct een proefrit maken met de Volvo. Dit geeft een goed gevoel, omdat we dan ook zeker wisten hoe de auto reageerde met een koude motor. Bij de eindinspectie door Selles bleek dat de kachel niet goed werkte en is deze kosteloos vervangen door een nieuwe. Het bedrijf houdt zich goed aan zijn afspraken (in mijn geval de vervanging van de voorruit, een nieuwe trekhaak en het bijwerken van een paar kleine plekjes), geeft Bovag garantie en communiceert duidelijk. Bovendien veel mooie (vooral import) auto's in de showroom voor een prijs die beter is dan gemiddeld in de markt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werkplaats altijd behulpzaam, geen hijgerige verkoop

Mijn man en ik hebben beide een mooie tweedehandse wagen gekocht - zeer goede kwaliteit. Selles doet echt zijn best om het beste voor zijn klanten te krijgen - of het nou gaat om inkoop of onderhoud. Voor een probleem kun je relatief snel terecht bij de werkplaats.

Prettig

We waren al een tijdje op zoek naar een BMW X1. Na wat zoekwerk zijn we bij Selles in Zwolle terecht gekomen, de onderhandelingen over de auto zijn prettig en aangenaam verlopen. Geen moment het gevoel gehad dat we tot iets verplicht waren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Word keurig ontvangen . Kunt gelijk proefrit maken en dan gaan ze verder met gesprek wat ik als zeer positief heb ervaren. Niet opdringerig en eerlijk over de prijs van inruil . Goede prijs en aflevering.

Zoals ik al zei: Top

goede service, goed behandeld

Nette afhandeling van gemaakte afspraken. Auto stond keurig klaar met apk. Goeie ontvangst met koffie en nodige info.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Ben vandaag langs geweest voor een aankoop van een nieuwe auto. Ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid. Zeker een aanrader. En heeft mooie nieuwe auto\'s. Ik zou zeggen ga maar even langs.

perfect, zeker aan te bevelen

Ervaringen elders leerden mij dat de beoogde jonge Volvo XC40 met een zeer lage km-stand nauwelijks leverbaar was. SELLESCARCOMPANY had het door mij gewenste type op voorraad en kon snel leveren. Na de aflevering kwamen bij mij nog enkele vraagpuntjes op die in goed overleg uitstekend werden opgelost. Kortom een tevreden klant!

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, klantgericht, to-the-point, geen verkooppraatjes. Kortom een aanrader!!

goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring, prijs, inruil, service en klantvriendelijkheid waren echt goed

goede service, goed behandeld

Correct bedrijf, komt afspraken na, keurig te woord gestaan en de auto zeer correct afgeleverd na een door de dealer uitgevoerde beurt

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Eric Selles biedt heldere communicatie, heeft kundige mensen, is een betrouwbaar adres en bovenal; Eric is een man van zijn woord. Goud waard in deze business.

goede service, goed behandeld

Wat een geweldige ervaring! Wij komen hier zeker terug. Pure Zwolse nuchterheid en vriendelijkheid. Gastvrijheid was erg fijn om te ervaren. Martin nogmaals dank voor de service en tot de volgende.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn vorige week en vandaag goed geholpen bij de aanschaf van onze auto. Service was top en een vriendelijke verkoper. Snelle en duidelijke communicatie vooraf aan de bezichtiging, de proefrit en de uiteindelijke aankoop. #Selles CarCompany is zeker een aanrader :)

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slordig met afspraken maken. Wij hadden een afspraak gemaakt om een auto te bekijken, komen van ver rijden dus wouden niet achter het net vissen. Bij aankomst wordt ons doodleuk verteld dat er iemand anders komt kijken die nog verder weg woont. Een telefoontje was op zijn plaats geweest maar nee dus. Vervolgens is hier geen oplossing voor gekomen en zijn wij boos weggegaan. Belachelijk bedrijf, zal het iedereen afraden om met zulke mensen zaken te doen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Vorig jaar auto gekocht, binnen garantie termijn wat aan de hand, top geregeld en net weer geweest voor een check nav iets. Echt zo fijn daar, fijne mensen, fijne hulp, topgeregeld vind ik.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Op zondagavond waren we (zoals gebruikelijk) weer eens aan het kijken naar het online auto-aanbod. Toen we de auto, waar wij al een tijd naar op zoek zijn, zagen staan bij Selles Car Company, hebben we direct een e-mail gestuurd. Nog geen half uur later (inderdaad op zondagavond) was er een proefrit voor de volgende dag gepland. Wij zijn hier hartelijk ontvangen door Martin. Snel, deskundig en ontzettend transparant, zonder de gebruikelijke verkooptrucjes die we vaak ervaren bij andere autodealers. Wij hebben onze droomauto gevonden en raden Selles Car Company bij iedereen aan die op zoek is naar een betrouwbare auto met een gunstige energielabel.

goede service, goed behandeld

Goed ,prettige en vriendelijke ervaring tot nu toe

Nipkowstraat 1 B

8013 RJ Zwolle

38 460 68 58

Over Selles Car Company

Bij Selles Car Company vindt u alles onder één dak. Wij staan voor een een-loket-functie. Een bedrijf waar u terecht kunt voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. Kortom, maximale service, transparante onderhoudskosten en optimale mobiliteit.