Hele mooie zaak en door eigenaar zeer goed geholpen.

De auto's die binnen staan staan er zeer netjes bij. Het zijn gebruikte auto's doch ze lijken gewoon allemaal als nieuw. De eigenaar de hr. Selles nam voor ons goed de tijd zowel mbt de auto als prive. Dit alles onder het genot van een lekker bakkie koffie. De informatie die gegeven werd en op de kaart stond was duidelijk. Zeer prettig om op deze manier een andere auto kopen.

Prettige onderhandeling

Hartelijke ontvangst - sympathieke gastheer - inleving en meedenken met de klant - kortom prettige deal

De mensen zijn vriendelijk/klantgericht/begripvol

Ik kom met een probleem en ga als tevreden klant weer weg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super geholpen door het hele team

Heel vriendelijk ontvangen, auto stond bij binnenkomst klaar voor proefrit. Super geholpen door Martin

Geen half werk

Bij aankoop van volvo V70/2016/D3 bleek een hikje in de motor niet direct op te lossen. Heeft even geduurd maar het is gelukt. Een bokkende motor bij lage toeren is meerdere keren onderzocht. Diverse onderdelen gratis vervangen zoals lucht/massa meters en een EGR klep en een vliegwiel. Uiteindelijk blijkt de klacht volvo eigen te zijn. Schijnen ze allemaal last van te hebben. Is onderzocht door de dealer. Iedere keer werd goed onderzocht. Kostte veel tijd en reiskosten maar men nam wel steeds de moeite. Kostenloos vervangende auto mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prachtige auto gekocht voor een Eerlijke prijs, inruilbedrag was ook ok Prima geholpen door Vriendelijke mannen die niet in pakken lopen.

Prima ervaring

Auto van mijn vrouw moest voor de jaarlijkse APK. Ik kon hierop wachten. Snel en goed geregeld.

Heel fijn bedrijf

Ontspannen sfeer, geen gepush. Heel klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding en service. Wij vinden het sinds een paar jaar de moeite waard om vanuit Kerkrade, onze woonplaats, naar Zwolle te rijden. Rapportcijfer: 9,5.

klantvriendelijk en resultaatgericht

Fijn dat er wordt meegedacht en hoe je op voorhand op de hoogte wordt gehouden wanneer er bijzonderheden zijn

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vriendelijk

Zeer nette bedrijf. Een aanrader voor mijn vrienden en familie

prima goede zaken gedaan

Mooi bedrijf, netjes, mooie autos, veel keus, aandacht voor detail maar belangrijker ook voor de klant

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Een fijne vertrouwelijke ervaring.

Zeer fijn, en hartelijk, hoe Han het ook anders als je een labrador in de showroom laat lopen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima autobedrijf met veel jonge, geïmporteerde occasions.

Uiterst positieve ervaringen tijdens koop/verkoopgesprekken met sympathieke eigenaar. Verkoopprijzen zijn scherp en gericht op grote omzet. Auto’s in courante middenklasse met overwegend lage kilometerstand.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuk bedrijf met een ruime keuze aan auto's

Na lang zoeken een mooie passat 2.0 tdi gevonden bij Selles in Zwolle. Na een korte onderhandeling een nette prijs voor mijn oude passat gekregen. Bij de koop een aantal afspraken gemaakt die bij het afleveren keurig waren nagekomen. Tot nu toe nog erg blij met mijn aankoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik word altijd fijn geholpen, goede service, vriendelijk personeel. Top garage

Ik word daar altijd prettig geholpen, een belletje en ze staan voor je klaar. Goede service. Vriendelijk personeel. Ik zeg een TOP garage Selles Car Company!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top zaak met een top service!

Kom uit het zuiden van het land en 3 uur onderweg maar het is het meer dan waard! Blij met mijn nieuwe aanwinst dankjewel

Perfect geholpen

Perfecte en correcte manier van te woord staan. Samen gewerkt naar een deal, waarbij een win win situatie van beide behaald Ik kom zo! Zeker aan te raden . Binnen 2 jaar opnieuw een jongere auto gekocht bij Erik en zijn team. Ook de werkplaats staat altijd klaar om even te helpen. Ook op vrijdag namiddag. Thanks Peter Leusink Zwolle

Mooie, nette occassions.

Mooie nette occassions , keurig opgesteld zowel binnen als buiten. Goed ontvangen door de medewerkers van het bedrijf. Heel gastvrij en niet opdringerig. Plezierig contact bij de aankoop van onze nieuwe auto. Auto stond keurig gepoetst klaar toen wij hem konden afhalen. Plezierig om hier een auto te kopen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik raad Car Company zeker aan, die opzoek zijn naar een goed betaalbare auto

Ben zeer tevreden, en kom zeker terug als het weer nodig is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi dat bedrijven als deze nog bestaan!

Alles klopt! Dikke aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Denkt goed mee en is transparant

• Deskundigheid/Vakmanschap

ondanks een feestdag toch kunnen komen en geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij hebben voor de twee maal een Volvo bij Sellers gekocht. Er worden geen gladde verkoop praatjes gehouden. Goede inruilprijs gekregen en een goede prijs voor de nieuwe auto betaald. Bij een volgende aanschaf gaan we weer naar Sellers.

Zeer tevreden, uitstekende service

Zeer goede service, vriendelijk en kundig personeel. Perfecte afhandeling. Bekwaam en betrouwbaar, aanrader!

100 % tevreden

Zeer vriendelijk personeel.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Nipkowstraat 1 8013 RJ Zwolle

38 460 68 58

Over Selles Car Company

Bij Selles Car Company vindt u alles onder één dak. Wij staan voor een een-loket-functie. Een bedrijf waar u terecht kunt voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. Kortom, maximale service, transparante onderhoudskosten en optimale mobiliteit.