Prima.

Snel, even bellen als er iets onverwachts is. Goede service.

Super 9mooi bedrijf

Goede koop gedaan

We werden goed ontvangen en er werd ons duidelijk verteld wat we kochten, import auto 3,5 jaar oud, netjes onderhouden. Alleen jammer dat niet alle aangegeven opties erop zaten.

Klantgericht en behulpzaam

Prettig contact waarbij je als klant centraal staat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Correct, vriendelijk, goede service. Kortom: een prima klantbehandeling.

N.a.

Snelle en vriendelijke service

Meer dan tevreden over de dienstverlening van Eric en Martin.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn en deskundig geholpen.

Zeer deskundig en vriendelijke geholpen. Nemen hier ook de tijd voor je en houden rekening met je wensen. Kortom zeer tevreden en blij met onze auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles gegaan volgens afspraak. Ze hebben goed vertrouwen in de klant.

Klantvriendelijk en mooi bedrijf

Super goeie service. Mooie showroom en erg goed geholpen. Mooie bos bloemen gekregen!!! Kortom niets op aan te merken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professionele behandeling in prettige sfeer

In coronatijd op goed georganiseerde en gepaste wijze begeleid door gastheren Eric en Martin in de aankoop van onze auto. Deze is zoals beloofd voorzien van een reguliere beurt, nieuwe APK en keurig gewassen. Selles Car Company doet wat ze belooft en dat in een fijne ambiance met een ruim en divers aanbod.

Gewoon goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en prettig contract met het voltallige team

Heb al diverse keren een auto gekocht bij Selles Car Company. Uitstekende auto's, goede service en heerlijke koffie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Direct geholpen met de juiste oplossing

Ik kon direct terecht, het onderdeel werd direct besteld en opgehaald en ik kon direct weer rijden. Top!

Helemaal top!

Helemaal top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kwestie zijn super tevreden met de service Sellers

Na een mankement in de auto konden we hem brengen. Afspraak gemaakt. Leenauto meegekregen. Auto netjes gemaakt. Dit ik al een oudere auto en hadden dus zonder garantie gekocht. Toch hebben ze ons bijgestaan en naar goede oplossing gezocht. We zijn dus super tevreden en zullen zonder twijfel volgende auto hier weg halen

• Deskundigheid/Vakmanschap

lekker snel en prima service

bandenwissel

• Deskundigheid/Vakmanschap

In overleg de dag bepaalt dat het uitkomt om de auto te missen. Prima op tijd geregeld en volgens afspraak klaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zijn goed en vriendelijk geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

No nonsense en klantgericht bedrijf

Op zoek naar een Volvo V60 als opvolger van onze S60 kwamen we uiteindelijk uit bij een prachtige XC60 welke tegen een goede prijs werd aangeboden. Het betreft een jonge importauto waarvan de onderhoudshistorie (Volvo) aanwezig is. Auto is top afgeleverd, 6mnd garantie, beurt, nieuwe apk etc. Verder is een afspraak met een Volvo garage in onze woonplaats geregeld ivm een terugroepactie van het merk. (Kleine vervanging). (Doen we zelf, anders hadden we langer moeten wachten op aflevering). Een no nonsense bedrijf met duidelijke (prijs) afspraken en vriendelijk servicegerichte medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flexibel bij uit te voeren onderhoud

Oorspronkelijk APK afgesproken. Op de dag zelf in overleg ook onderhoudsbeurt afgesproken. Hoefde geen separate afspraak voor gemaakt te worden. Kon op dezelfde dag. Goed overleg over uit te voeren onderhoud.

Gastvrij, vriendelijk en klantgericht

Wij zijn al jaren lang klant bij Erik Selles. Mooie auto's voor een betaalbare prijs. Altijd fijn dat je een leen auto krijgt als de auto in onderhoud is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en geduldige verkoper die echt de tijd nam. De nieuwr auto netjes afgeleverd. Top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geen moeite teveel voor een lampje

Een lampje wisselen wordt steeds lastiger. Toen het knipperlicht linksvoor het begaf wist ik het lampje uit de Volvo V60 te verwijderen. Met het lampje toog ik langs de Shell-benzinepomp en de Praxis en daar was het bijzondere lampje niet voorradig. Het was vrijdag om 17 uur. Toch maar even Selles Cars (mijn garage) gebeld. Het personeel van de werkplaats deed niet moeilijk: ik kon gewoon nog komen. Ter plekke bleek het bijzondere lampje ook niet op voorraad. Creatief werd een oplossing bedacht: uit een op het terrein staande V60 werd een lampje gehaald en in mijn auto geplaatst. Tevreden vroeg ik wat de kosten waren. Met een glimlach zei de medewerker dat voor een gebruikte lamp niet betaald hoeft te worden.

Prima geholpen

Ik ben voor het verhelpen van een schade prima geholpen door Selles Car Company. Een prima prijs en een leenauto.

Keurig, vakkundig en resoluut

Duidelijk, geen poespasverhaal en geen driedelige maatpakken. Leek eerst onpersoonlijk, echter dit komt door huidige corona situatie, alles blijft op afstand. Keurige auto en afspraken nagekomen.

Over Selles Car Company

Bij Selles Car Company vindt u alles onder één dak. Wij staan voor een een-loket-functie. Een bedrijf waar u terecht kunt voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. Kortom, maximale service, transparante onderhoudskosten en optimale mobiliteit.