Fijne garage, persoonlijk en helpend.

Persoonlijk en plezierig contact, vakkundig, vriendelijk en goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne garage, persoonlijk en helpend.

Persoonlijk en plezierig contact, vakkundig, vriendelijk en goede service.

Heel goed bedrijf.

Aardige personen. Goede auto's.

Heel goed bedrijf.

Aardige personen. Goede auto's.

Prettige ervaring

Behulpzaam, geduldig en vriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flexibel, klantgericht en duidelijke afspraken

Op internet een Volvo XC60 gevonden die aan mijn wensen voldeed. Deze bleek bij Selles Car Company te staan, een bedrijf buiten mijn regio wat ik niet kende. Telefonisch kreeg ik de gevraagde informatie. In het weekend gaan kijken en proefrijden, een afspraak was niet nodig. Betreft een leaseauto die is geimporteerd, maar Selles beschikt over alle relevante informatie zoals boekjes, onderhoudsschema, en dergelijke waardoor nu maar ook straks bij inruil aantoonbaar de geschiedenis bekend is. Het bedrag dat ik moest bijbetalen bij inruil van mijn Volvo V40 was realistisch. De aflevering kon snel en was zorgvuldig. Na een paar weken twee puntjes om even naar te kijken en een afspraak hiervoor was direct gemaakt op een moment dat mij schikt. Kortom, mijn ervaringen met Selles zijn goed, beter dan bij dealers hiervoor, ook qua aftersales. Zal zeker een volgende keer weer bij Selles gaan kijken.

Gewoon goed!

Zeer tevreden met alles.....de koffie is ook lekker :) Prima bedrijf. Vriendelijke personeel en helemaal niet opdringerig.

Een geweldige ervaring

Pas geleden een auto gekocht en ben super tevreden met de service en de auto. Een aanrader!

Gemiste kans!

Afgelopen april hebben er hier een Jaguar gekocht. We zijn totaal niet tevreden over hoe alles is gegaan, en alles ging mis oa moet de achteruit camera vervangen worden. Na 9 weken hebben ze hem afgeleverd na bleek dat de accu kopot was (kan gebeuren). Bij aflevering zat de witte bekleding onder de smeer en het interieur van de achterklep zat er niet in. Twee dagen later zat er een beschadiging in de achterklep…. En wat het ergste was is dat de eigenaar ons het gevoel van schuld gaf…. Om vandaag te ontdekken dat de provisorische geplakte letter op de achterklep loslaten, fijne garage als blijkbaar alles goed gaat maar als het er tegen zit kunnen ze daar niet mee omgaan. Wij kopen hier nooit geen auto meer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Normaal gesproken reageren we niet op een klanten review maar nu willen we toch een korte reactie geven. Tijdens en na aflevering is het helaas anders gelopen dan we allemaal gehoopt en verwacht hadden. De reparatie duurde wat langer doordat er wat onderdelen op zich lieten wachten (maar liefst 9 weken ongeveer totaal)… We hebben ons best gedaan om alles zo goed mogelijk op te lossen. Maar het vertrouwen van de klant was weg en er was niet echt een klik.. De auto had bij aankoop al wel wat beschadigingen waar we samen afspraken over gemaakt hadden hoe we deze zouden oplossen , we hebben hem goed nagelopen en nog wat extra punten ontdekt en opgelost. Klant heeft helaas een bekeuring gereden met onze leenauto en laat ons nu zitten met een onbetaalde bekeuring. Jammer dat het zo gelopen is.

Ik kon wachten op een wielenwissel en een kleine garantiewerzaamheid werd snel uitgevoerd. Prima kop koffie.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Afspraak is afspraak

Altijd alles top geregeld, geen verborgen kosten. Topbedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlotte service goede prijs kwaliteitsverhouding.

Type en model op internet al gezien. Prijs kwaliteit ok. Proefrit gemaakt en gekocht. Ging slotjes en prima.

prettig en vriendelijk

Gewoon goed

Goed contact en snel handelen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima bedrijf. Heldere communicatie. Alles volgens afspraak.

Meer dan prima geholpen door Eric. Geen opdringerig verkoopverhaal maar een eerlijk en heldere uitleg. Uiteindelijk overgegaan tot de aankoop van een Mazda 6 welke volgens afspraak en tevredenheid is afgeleverd.

• Service N.v.t.

Vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar

Goede en vriendelijke manier van benaderen door Martin en Eric. Afspraken na komen en een goede auto verkopen met eventueel service. Als ik een ander auto moet hebben ga ik eerst hier kijken en vragen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nette verkoper die sterk in onderhandelen is maar wel eerlijk. Heb hier een mooie volvo C30 gekocht voor een eerlijke prijs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit bedrijf is mijn vertrouwen waard

Vorige maand heb ik voor de derde keer een auto gekocht bij Selles. Waarom bij Selles? Omdat er aanbod staat dat past bij wat ik zoek. In mijn geval Volvo - ik heb al veertig jaar niets anders gereden..... Met de XC60 die ik nu kocht ben ik kort na de aankoop nog twee keer terug geweest. In beide gevallen zijn de mankementen probleemloos opgelost. De laatste keer was het echt even zoeken wat er aan de hand was. Prima vakmanschap daar in Zwolle. Als ik er aan toe zou zijn, zou ik er zo weer een auto kopen.

prima ontvangst

Prima ontvangen bij de aankoop van een andere auto. Afspraken worden goed nagekomen. Net uitziend bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het contact met Eric Selles wat vanaf het eerste moment prettig informeel de deal was snel en transparant beklonken.

flexibel en vakkundig

Na een melding op het dashboard snel een afspraak in kunnen plannen en probleem opgelost. Top!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Topbedrijf

Top service en zeer betrouwbaar

Nipkowstraat 1 B

8013 RJ Zwolle

38 460 68 58

Over Selles Car Company

Bij Selles Car Company vindt u alles onder één dak. Wij staan voor een een-loket-functie. Een bedrijf waar u terecht kunt voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. Kortom, maximale service, transparante onderhoudskosten en optimale mobiliteit.