Direct geholpen met de juiste oplossing

Ik kon direct terecht, het onderdeel werd direct besteld en opgehaald en ik kon direct weer rijden. Top!

Helemaal top!

Helemaal top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kwestie zijn super tevreden met de service Sellers

Na een mankement in de auto konden we hem brengen. Afspraak gemaakt. Leenauto meegekregen. Auto netjes gemaakt. Dit ik al een oudere auto en hadden dus zonder garantie gekocht. Toch hebben ze ons bijgestaan en naar goede oplossing gezocht. We zijn dus super tevreden en zullen zonder twijfel volgende auto hier weg halen

• Deskundigheid/Vakmanschap

lekker snel en prima service

bandenwissel

• Deskundigheid/Vakmanschap

In overleg de dag bepaalt dat het uitkomt om de auto te missen. Prima op tijd geregeld en volgens afspraak klaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zijn goed en vriendelijk geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

No nonsense en klantgericht bedrijf

Op zoek naar een Volvo V60 als opvolger van onze S60 kwamen we uiteindelijk uit bij een prachtige XC60 welke tegen een goede prijs werd aangeboden. Het betreft een jonge importauto waarvan de onderhoudshistorie (Volvo) aanwezig is. Auto is top afgeleverd, 6mnd garantie, beurt, nieuwe apk etc. Verder is een afspraak met een Volvo garage in onze woonplaats geregeld ivm een terugroepactie van het merk. (Kleine vervanging). (Doen we zelf, anders hadden we langer moeten wachten op aflevering). Een no nonsense bedrijf met duidelijke (prijs) afspraken en vriendelijk servicegerichte medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flexibel bij uit te voeren onderhoud

Oorspronkelijk APK afgesproken. Op de dag zelf in overleg ook onderhoudsbeurt afgesproken. Hoefde geen separate afspraak voor gemaakt te worden. Kon op dezelfde dag. Goed overleg over uit te voeren onderhoud.

Gastvrij, vriendelijk en klantgericht

Wij zijn al jaren lang klant bij Erik Selles. Mooie auto's voor een betaalbare prijs. Altijd fijn dat je een leen auto krijgt als de auto in onderhoud is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en geduldige verkoper die echt de tijd nam. De nieuwr auto netjes afgeleverd. Top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geen moeite teveel voor een lampje

Een lampje wisselen wordt steeds lastiger. Toen het knipperlicht linksvoor het begaf wist ik het lampje uit de Volvo V60 te verwijderen. Met het lampje toog ik langs de Shell-benzinepomp en de Praxis en daar was het bijzondere lampje niet voorradig. Het was vrijdag om 17 uur. Toch maar even Selles Cars (mijn garage) gebeld. Het personeel van de werkplaats deed niet moeilijk: ik kon gewoon nog komen. Ter plekke bleek het bijzondere lampje ook niet op voorraad. Creatief werd een oplossing bedacht: uit een op het terrein staande V60 werd een lampje gehaald en in mijn auto geplaatst. Tevreden vroeg ik wat de kosten waren. Met een glimlach zei de medewerker dat voor een gebruikte lamp niet betaald hoeft te worden.

Prima geholpen

Ik ben voor het verhelpen van een schade prima geholpen door Selles Car Company. Een prima prijs en een leenauto.

Keurig, vakkundig en resoluut

Duidelijk, geen poespasverhaal en geen driedelige maatpakken. Leek eerst onpersoonlijk, echter dit komt door huidige corona situatie, alles blijft op afstand. Keurige auto en afspraken nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele mooie zaak en door eigenaar zeer goed geholpen.

De auto's die binnen staan staan er zeer netjes bij. Het zijn gebruikte auto's doch ze lijken gewoon allemaal als nieuw. De eigenaar de hr. Selles nam voor ons goed de tijd zowel mbt de auto als prive. Dit alles onder het genot van een lekker bakkie koffie. De informatie die gegeven werd en op de kaart stond was duidelijk. Zeer prettig om op deze manier een andere auto kopen.

Prettige onderhandeling

Hartelijke ontvangst - sympathieke gastheer - inleving en meedenken met de klant - kortom prettige deal

De mensen zijn vriendelijk/klantgericht/begripvol

Ik kom met een probleem en ga als tevreden klant weer weg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super geholpen door het hele team

Heel vriendelijk ontvangen, auto stond bij binnenkomst klaar voor proefrit. Super geholpen door Martin

Geen half werk

Bij aankoop van volvo V70/2016/D3 bleek een hikje in de motor niet direct op te lossen. Heeft even geduurd maar het is gelukt. Een bokkende motor bij lage toeren is meerdere keren onderzocht. Diverse onderdelen gratis vervangen zoals lucht/massa meters en een EGR klep en een vliegwiel. Uiteindelijk blijkt de klacht volvo eigen te zijn. Schijnen ze allemaal last van te hebben. Is onderzocht door de dealer. Iedere keer werd goed onderzocht. Kostte veel tijd en reiskosten maar men nam wel steeds de moeite. Kostenloos vervangende auto mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prachtige auto gekocht voor een Eerlijke prijs, inruilbedrag was ook ok Prima geholpen door Vriendelijke mannen die niet in pakken lopen.

Prima ervaring

Auto van mijn vrouw moest voor de jaarlijkse APK. Ik kon hierop wachten. Snel en goed geregeld.

Heel fijn bedrijf

Ontspannen sfeer, geen gepush. Heel klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding en service. Wij vinden het sinds een paar jaar de moeite waard om vanuit Kerkrade, onze woonplaats, naar Zwolle te rijden. Rapportcijfer: 9,5.

klantvriendelijk en resultaatgericht

Fijn dat er wordt meegedacht en hoe je op voorhand op de hoogte wordt gehouden wanneer er bijzonderheden zijn

Vriendelijk

Zeer nette bedrijf. Een aanrader voor mijn vrienden en familie

prima goede zaken gedaan

Mooi bedrijf, netjes, mooie autos, veel keus, aandacht voor detail maar belangrijker ook voor de klant

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Een fijne vertrouwelijke ervaring.

Zeer fijn, en hartelijk, hoe Han het ook anders als je een labrador in de showroom laat lopen

Over Selles Car Company

Bij Selles Car Company vindt u alles onder één dak. Wij staan voor een een-loket-functie. Een bedrijf waar u terecht kunt voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. Kortom, maximale service, transparante onderhoudskosten en optimale mobiliteit.