een zeer mooie onderneming

Ik heb zojuist een auto gekocht bij deze mooie onderneming, ik hoop dan ook lang van deze auto te mogen genieten. Ik heb mijn aankoop als zeer prettig ervaren. De mensen zijn zeer klantvriendelijk en gastvrij Zij weten echt goed waar ze mee bezig zijn. ze zijn zeer deskundig. Ik hoop dan ook zeker in de toekomst weer zaken te mogen doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede service, alleen een leenauto moet gratis zijn, zodat de klant niet hoeft te tanken.

Fijne communicatie. Goede en eerlijke prijzen. Prettig contact

Degelijk en betrouwbaar

In januari 2021 een erg goede auto gekocht. Echt een specialist in import auto’s. Scherp geprijsd, daardoor wel weinig ruimte voor onderhandelen. Even gewacht met de beoordeling na de grote beurt. Maar perfecte auto gekocht. Prima geholpen, zeer aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dik tevreden en de koffie is lekker !!

Ik kwam kijken naar een Volvo V70 D5 Automaat en al redelijk snel waren Eric en ik het eens over de prijs. Nog een beetje heen weer gepraat over de garantie en ook daar werden we het eens. Op zaterdag de auto opgehaald want hij moest nog klaargemaakt worden. Auto stond er netjes bij en ik reed blij naar huis. Helaas was er iets mis met de automaatbak . Opgebeld en een week later de auto terug gebracht om onder garantie te maken en ik kreeg netjes een leenauto mee. Vandaag gebeld en mijn Volvo weer opgehaald. Rijdt en schakelt nu goed. Hoop dat zo blijft maar ik ga er wel vanuit. Dus blij !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Komen afspraken na en zeer prettig zakendoen. Kwaliteit prijsverhouding auto is goed.

Zeer positief en geeft een vertrouwd gevoel. proactief in meedenken. Ook na aanschaf is er aandacht voor de koper. Dus ook goede aftersales! Voor mij ook heel belangrijk. Zal hier de volgende keer weer beginnen met zoeken. Het was de rit van een uur zeker waard.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Klantgerichtheid en deskundigheid staan hoog in het vaandel

Ik kom al jaren bij Selles en speciale wensen opmerking van mijn kant worden nauwkeurig uitgevoerd, zonder achteraf verrassingen. Werkplaatstarief en verdere prijzen onderhouds middelen zijn zeer redelijk te noemen. Afspraak is afspraak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijke en pro-actieve service, klantgericht en gebaseerd op lange termijn-relaties.

zeer goed

goede prijs voor inruil en goede prijs voor nieuwe auto is voor mij de tweede keer dat ik daar een auto koop

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geholpen met zoekopdracht.

Zoekopdracht voor Volvo XC90. Eric is nog speciaal naar Belgie gereden om de auto te bekijken. Gelukkig was het de moeite waard en rij ik nu in deze geweldige auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en lekker informele sfeer

Alweer een fijne ervaring met Eric Selles en Selles Car Company! Auto keurig afgeleverd met de afgesproken aanpassingen. Het team heeft extra zijn best gedaan om de auto op mijn verjaardag klaar te hebben en dat is gelukt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon een top bedrijf eerlijk en verstand van zaken

Een hele mooie Mercedes gekocht met een geweldige aflevering. Service staat hoog in het vaandel en kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden.

administratieve begeleiding kan beter

auto ingeruild, alles volgens afspraak en correct. - afhaalafspraak week tevoren gemaakt. Tot 1,5 uur tevoren onduidelijk of en wanneer het door kon gaan - Voor het ophalen van de auto geen instructie gekregen met tot wat mee te nemen en wat te regelen.

Meer dan tevreden!

Hele goede service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en pakken het meteen op als er iets is

Zeer goed. Afspraak is afspraak Duidelijk en geen onzin praatjes

Slechte service

Mooie auto gekocht maar 1 probleem dat vooraf was aangegeven en werd niet opgelost

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg vriendelijk, professioneel en zeer goede service!

Recent een auto bij Selles Car Company gekocht en ivm afstand thuis laten bezorgen. Het dak bleek helaas niet goed in orde. Ik kon meteen terecht om de auto te laten repareren. Ik heb een leenauto meegekregen en de auto werd helemaal netjes gemaakt en weer thuis afgeleverd. Super service! Hij rijdt heerlijk, helemaal volgens verwachting! Heel fijn bedrijf!

Snel en leuk

Leuke en professionele service, snelle formaliteiten, goede ervaring.

Prima!!

Mooie showroom Erg klantvriendelijk Prima service

Topbedrijf

Toegankelijk en transparant, een echte aanrader

Prima.

Snel, even bellen als er iets onverwachts is. Goede service.

Super 9mooi bedrijf

Goede koop gedaan

We werden goed ontvangen en er werd ons duidelijk verteld wat we kochten, import auto 3,5 jaar oud, netjes onderhouden. Alleen jammer dat niet alle aangegeven opties erop zaten.

Klantgericht en behulpzaam

Prettig contact waarbij je als klant centraal staat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Correct, vriendelijk, goede service. Kortom: een prima klantbehandeling.

N.a.

Over Selles Car Company

Bij Selles Car Company vindt u alles onder één dak. Wij staan voor een een-loket-functie. Een bedrijf waar u terecht kunt voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. Kortom, maximale service, transparante onderhoudskosten en optimale mobiliteit.