Leuk bedrijf met een ruime keuze aan auto's

Na lang zoeken een mooie passat 2.0 tdi gevonden bij Selles in Zwolle. Na een korte onderhandeling een nette prijs voor mijn oude passat gekregen. Bij de koop een aantal afspraken gemaakt die bij het afleveren keurig waren nagekomen. Tot nu toe nog erg blij met mijn aankoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik word altijd fijn geholpen, goede service, vriendelijk personeel. Top garage

Ik word daar altijd prettig geholpen, een belletje en ze staan voor je klaar. Goede service. Vriendelijk personeel. Ik zeg een TOP garage Selles Car Company!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top zaak met een top service!

Kom uit het zuiden van het land en 3 uur onderweg maar het is het meer dan waard! Blij met mijn nieuwe aanwinst dankjewel

Perfect geholpen

Perfecte en correcte manier van te woord staan. Samen gewerkt naar een deal, waarbij een win win situatie van beide behaald Ik kom zo! Zeker aan te raden . Binnen 2 jaar opnieuw een jongere auto gekocht bij Erik en zijn team. Ook de werkplaats staat altijd klaar om even te helpen. Ook op vrijdag namiddag. Thanks Peter Leusink Zwolle

Mooie, nette occassions.

Mooie nette occassions , keurig opgesteld zowel binnen als buiten. Goed ontvangen door de medewerkers van het bedrijf. Heel gastvrij en niet opdringerig. Plezierig contact bij de aankoop van onze nieuwe auto. Auto stond keurig gepoetst klaar toen wij hem konden afhalen. Plezierig om hier een auto te kopen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik raad Car Company zeker aan, die opzoek zijn naar een goed betaalbare auto

Ben zeer tevreden, en kom zeker terug als het weer nodig is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi dat bedrijven als deze nog bestaan!

Alles klopt! Dikke aanrader.

Top service

Denkt goed mee en is transparant

• Deskundigheid/Vakmanschap

ondanks een feestdag toch kunnen komen en geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij hebben voor de twee maal een Volvo bij Sellers gekocht. Er worden geen gladde verkoop praatjes gehouden. Goede inruilprijs gekregen en een goede prijs voor de nieuwe auto betaald. Bij een volgende aanschaf gaan we weer naar Sellers.

Zeer tevreden, uitstekende service

Zeer goede service, vriendelijk en kundig personeel. Perfecte afhandeling. Bekwaam en betrouwbaar, aanrader!

100 % tevreden

Zeer vriendelijk personeel.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Topbedrijf

Vorig jaar oktober een Volvo XC60 D3 uit 2015 bij Eric Selles in Zwolle gekocht. Bijzonder netjes geholpen zonder gladde verkooppraatjes. Helaas een probleem met deze auto gehad. Maar dit is door Selles Car Company onder garantie zonder gemopper in orde gemaakt. Vandaar mijn beoordeling: Topbedrijf, een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel erg tevreden. Ik heb een auto gekocht. Na 2 dagen bleek de auto te trillen bij 120 km/h. Het bleek een moeilijk te vinden euvel. Selles Car Company heeft er alles aan gedaan om dit op te lossen. Ze hebben ervoor gezorgd dat ik weer goed kon rijden.

Zeer prettig

Deskundig en vriendelijk personeel zeer goede service

Prima.

Goede keuze in gebruikte Volvo,s tegen redelijke prijzen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aan dit fatastische bedrijf waar echt alles klopt kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tot nu heeft Selles Car Company me altijd bijzonder goed, vriendelijk en snel geholpen

In de afgelopen tijd heb ik meermalen hulp van Selles Car nodig gehad, omdat zowel mijn banden als een van mijn remmen vervelend deden. In beide geval hielp men mij nog dezelfde dag en loste de problemen direct op. Daarbij werd ook nog een prima kop koffie geschonken en de factuur was beslist redelijk.

Prima bedrijf

Drie weken geleden een mooie Volvo gekocht bij Selles. We kwamen kijken voor een andere auto, maar konden toch direct een proefrit maken met de Volvo. Dit geeft een goed gevoel, omdat we dan ook zeker wisten hoe de auto reageerde met een koude motor. Bij de eindinspectie door Selles bleek dat de kachel niet goed werkte en is deze kosteloos vervangen door een nieuwe. Het bedrijf houdt zich goed aan zijn afspraken (in mijn geval de vervanging van de voorruit, een nieuwe trekhaak en het bijwerken van een paar kleine plekjes), geeft Bovag garantie en communiceert duidelijk. Bovendien veel mooie (vooral import) auto's in de showroom voor een prijs die beter is dan gemiddeld in de markt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werkplaats altijd behulpzaam, geen hijgerige verkoop

Mijn man en ik hebben beide een mooie tweedehandse wagen gekocht - zeer goede kwaliteit. Selles doet echt zijn best om het beste voor zijn klanten te krijgen - of het nou gaat om inkoop of onderhoud. Voor een probleem kun je relatief snel terecht bij de werkplaats.

Prettig

We waren al een tijdje op zoek naar een BMW X1. Na wat zoekwerk zijn we bij Selles in Zwolle terecht gekomen, de onderhandelingen over de auto zijn prettig en aangenaam verlopen. Geen moment het gevoel gehad dat we tot iets verplicht waren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Word keurig ontvangen . Kunt gelijk proefrit maken en dan gaan ze verder met gesprek wat ik als zeer positief heb ervaren. Niet opdringerig en eerlijk over de prijs van inruil . Goede prijs en aflevering.

Zoals ik al zei: Top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nette afhandeling van gemaakte afspraken. Auto stond keurig klaar met apk. Goeie ontvangst met koffie en nodige info.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Ben vandaag langs geweest voor een aankoop van een nieuwe auto. Ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid. Zeker een aanrader. En heeft mooie nieuwe auto\'s. Ik zou zeggen ga maar even langs.

Over Selles Car Company

Bij Selles Car Company vindt u alles onder één dak. Wij staan voor een een-loket-functie. Een bedrijf waar u terecht kunt voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. Kortom, maximale service, transparante onderhoudskosten en optimale mobiliteit.