Gemiste kans!

Afgelopen april hebben er hier een Jaguar gekocht. We zijn totaal niet tevreden over hoe alles is gegaan, en alles ging mis oa moet de achteruit camera vervangen worden. Na 9 weken hebben ze hem afgeleverd na bleek dat de accu kopot was (kan gebeuren). Bij aflevering zat de witte bekleding onder de smeer en het interieur van de achterklep zat er niet in. Twee dagen later zat er een beschadiging in de achterklep…. En wat het ergste was is dat de eigenaar ons het gevoel van schuld gaf…. Om vandaag te ontdekken dat de provisorische geplakte letter op de achterklep loslaten, fijne garage als blijkbaar alles goed gaat maar als het er tegen zit kunnen ze daar niet mee omgaan. Wij kopen hier nooit geen auto meer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Normaal gesproken reageren we niet op een klanten review maar nu willen we toch een korte reactie geven. Tijdens en na aflevering is het helaas anders gelopen dan we allemaal gehoopt en verwacht hadden. De reparatie duurde wat langer doordat er wat onderdelen op zich lieten wachten (maar liefst 9 weken ongeveer totaal)… We hebben ons best gedaan om alles zo goed mogelijk op te lossen. Maar het vertrouwen van de klant was weg en er was niet echt een klik.. De auto had bij aankoop al wel wat beschadigingen waar we samen afspraken over gemaakt hadden hoe we deze zouden oplossen , we hebben hem goed nagelopen en nog wat extra punten ontdekt en opgelost. Klant heeft helaas een bekeuring gereden met onze leenauto en laat ons nu zitten met een onbetaalde bekeuring. Jammer dat het zo gelopen is.

Ik kon wachten op een wielenwissel en een kleine garantiewerzaamheid werd snel uitgevoerd. Prima kop koffie.

Afspraak is afspraak

Altijd alles top geregeld, geen verborgen kosten. Topbedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlotte service goede prijs kwaliteitsverhouding.

Type en model op internet al gezien. Prijs kwaliteit ok. Proefrit gemaakt en gekocht. Ging slotjes en prima.

prettig en vriendelijk

Gewoon goed

Goed contact en snel handelen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima bedrijf. Heldere communicatie. Alles volgens afspraak.

Meer dan prima geholpen door Eric. Geen opdringerig verkoopverhaal maar een eerlijk en heldere uitleg. Uiteindelijk overgegaan tot de aankoop van een Mazda 6 welke volgens afspraak en tevredenheid is afgeleverd.

• Service N.v.t.

Vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar

Goede en vriendelijke manier van benaderen door Martin en Eric. Afspraken na komen en een goede auto verkopen met eventueel service. Als ik een ander auto moet hebben ga ik eerst hier kijken en vragen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nette verkoper die sterk in onderhandelen is maar wel eerlijk. Heb hier een mooie volvo C30 gekocht voor een eerlijke prijs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit bedrijf is mijn vertrouwen waard

Vorige maand heb ik voor de derde keer een auto gekocht bij Selles. Waarom bij Selles? Omdat er aanbod staat dat past bij wat ik zoek. In mijn geval Volvo - ik heb al veertig jaar niets anders gereden..... Met de XC60 die ik nu kocht ben ik kort na de aankoop nog twee keer terug geweest. In beide gevallen zijn de mankementen probleemloos opgelost. De laatste keer was het echt even zoeken wat er aan de hand was. Prima vakmanschap daar in Zwolle. Als ik er aan toe zou zijn, zou ik er zo weer een auto kopen.

prima ontvangst

Prima ontvangen bij de aankoop van een andere auto. Afspraken worden goed nagekomen. Net uitziend bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het contact met Eric Selles wat vanaf het eerste moment prettig informeel de deal was snel en transparant beklonken.

flexibel en vakkundig

Na een melding op het dashboard snel een afspraak in kunnen plannen en probleem opgelost. Top!

Topbedrijf

Top service en zeer betrouwbaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super netjes en deskundig bedrijf!

Ik was op zoek naar een andere auto en werd gastvrij ontvangen in Zwolle door Martin. Aan de deskundigheid en gastvrijheid en zeer scherpe prijs heeft het niet gelegen. Martin heeft veel verstand van de materie en de verschillen in de auto’s. Fijne verkoper die zich zeker niet opdringt! Helaas voor Selles heb ik uiteindelijk voor een andere kleur auto en uitvoering gekozen. Zal een volgende keer zeker weer naar Selles in Zwolle gaan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goeie ervaring vanaf eerste bezoek. Service is uitstekend, ook nadien.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In juli ging ik kijken naar een V70 D5 Automaat die op internet gezien had. Hij beviel op het eerste oog en tijdens de koffie na wat heen en weer gepraat over garantie de deal rond gemaakt. Op zaterdag de V70 opgehaald en voor ik naar huis reed nog even naar Arnhem gereden. Toen ik daar weg wilde rijden bleek de automaat problemen te hebben. Op maandag gebeld en langs gegaan. Ik kreeg netjes een leenauto mee en het probleem werd verholpen. De leenauto afgetankt en ingeleverd en weer blij met de V70 naar Amsterdam. De week daarop naar Hamburg geweest zonder problemen en de week daarna naar Zwitserland. Daar moest ik koelvloeistof bijvullen en dat bleek een lekke waterpomp te zijn. Ook gaf hij een motorstoring aan. Terug naar Zwolle en ik kreeg weer netjes de leenauto mee. Nieuwe waterpomp gemonteerd en na afgesproken te hebben dat ik iets zou bijbetalen meteen de complete distributie gedaan. Motorstoring werd verholpen en ik nam de V70 weer mee. Maar de motorstoring bleef terug komen en ik reed te vaak tussen Zwolle en Amsterdam heen en weer rijden. Begin oktober had ik meer in de leenauto gereden dan in mijn auto en de storing bleef. Toen het vertrouwen in de V70 opgezegd en de koop geanuleerd. Dit was geen probleem. Rondgekeken en de V70 D4 uitgezocht en de D5 werd tegen het aankoop bedrag terug genomen. De D4 werd klaargemaakt met nog een nieuwe APK en de wielen van de D5 werden er onder gezet ( ik net nieuwe 4 season laten monteren ) Ik rij nu al bijna 3 maanden ( 12000 km ) in de D4 met dikke tevredenheid. Als ik voor mijn werk in de buurt van Zwolle ben loop ik even binnen en drink een bak koffie. Helaas is de D4 geen automaat dus als Selles een goeie automaat binnen krijgt zal ik hen daar zeker weer kopen.

Vriendelijke service!

Vandaag voor het eerst bij Selles geweest vanwege vibratie problemen in de auto. Bleek door m’n voorband te komen. Via telefoon netjes uitleg gekregen wat er aan de hand was met een duidelijk kostenplaatje. Bij ophalen van de auto als bewijs de oude band nog kunnen zien. Geholpen door vriendelijke gasten waar ik in het vervolg graag nog vaker langs kom.

een zeer mooie onderneming

Ik heb zojuist een auto gekocht bij deze mooie onderneming, ik hoop dan ook lang van deze auto te mogen genieten. Ik heb mijn aankoop als zeer prettig ervaren. De mensen zijn zeer klantvriendelijk en gastvrij Zij weten echt goed waar ze mee bezig zijn. ze zijn zeer deskundig. Ik hoop dan ook zeker in de toekomst weer zaken te mogen doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede service, alleen een leenauto moet gratis zijn, zodat de klant niet hoeft te tanken.

Fijne communicatie. Goede en eerlijke prijzen. Prettig contact

Degelijk en betrouwbaar

In januari 2021 een erg goede auto gekocht. Echt een specialist in import auto’s. Scherp geprijsd, daardoor wel weinig ruimte voor onderhandelen. Even gewacht met de beoordeling na de grote beurt. Maar perfecte auto gekocht. Prima geholpen, zeer aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dik tevreden en de koffie is lekker !!

Ik kwam kijken naar een Volvo V70 D5 Automaat en al redelijk snel waren Eric en ik het eens over de prijs. Nog een beetje heen weer gepraat over de garantie en ook daar werden we het eens. Op zaterdag de auto opgehaald want hij moest nog klaargemaakt worden. Auto stond er netjes bij en ik reed blij naar huis. Helaas was er iets mis met de automaatbak . Opgebeld en een week later de auto terug gebracht om onder garantie te maken en ik kreeg netjes een leenauto mee. Vandaag gebeld en mijn Volvo weer opgehaald. Rijdt en schakelt nu goed. Hoop dat zo blijft maar ik ga er wel vanuit. Dus blij !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Komen afspraken na en zeer prettig zakendoen. Kwaliteit prijsverhouding auto is goed.

Zeer positief en geeft een vertrouwd gevoel. proactief in meedenken. Ook na aanschaf is er aandacht voor de koper. Dus ook goede aftersales! Voor mij ook heel belangrijk. Zal hier de volgende keer weer beginnen met zoeken. Het was de rit van een uur zeker waard.

• Service N.v.t.

Over Selles Car Company

Bij Selles Car Company vindt u alles onder één dak. Wij staan voor een een-loket-functie. Een bedrijf waar u terecht kunt voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. Kortom, maximale service, transparante onderhoudskosten en optimale mobiliteit.