• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette afhandeling van gemaakte afspraken. Auto stond keurig klaar met apk. Goeie ontvangst met koffie en nodige info.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben vandaag langs geweest voor een aankoop van een nieuwe auto. Ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid. Zeker een aanrader. \r\nEn heeft mooie nieuwe auto\'s. \r\nIk zou zeggen ga maar even langs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen elders leerden mij dat de beoogde jonge Volvo XC40 met een zeer lage km-stand nauwelijks leverbaar was. SELLESCARCOMPANY had het door mij gewenste type op voorraad en kon snel leveren. Na de aflevering kwamen bij mij nog enkele vraagpuntjes op die in goed overleg uitstekend werden opgelost. Kortom een tevreden klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, klantgericht, to-the-point, geen verkooppraatjes. Kortom een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, prijs, inruil, service en klantvriendelijkheid waren echt goed\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct bedrijf, komt afspraken na, keurig te woord gestaan en de auto zeer correct afgeleverd na een door de dealer uitgevoerde beurt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eric Selles biedt heldere communicatie, heeft kundige mensen, is een betrouwbaar adres en bovenal; Eric is een man van zijn woord. Goud waard in deze business.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldige ervaring! Wij komen hier zeker terug. Pure Zwolse nuchterheid en vriendelijkheid. Gastvrijheid was erg fijn om te ervaren. Martin nogmaals dank voor de service en tot de volgende.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn vorige week en vandaag goed geholpen bij de aanschaf van onze auto. Service was top en een vriendelijke verkoper. \r\nSnelle en duidelijke communicatie vooraf aan de bezichtiging, de proefrit en de uiteindelijke aankoop. #Selles CarCompany is zeker een aanrader :)

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slordig met afspraken maken. Wij hadden een afspraak gemaakt om een auto te bekijken, komen van ver rijden dus wouden niet achter het net vissen. Bij aankomst wordt ons doodleuk verteld dat er iemand anders komt kijken die nog verder weg woont. Een telefoontje was op zijn plaats geweest maar nee dus. Vervolgens is hier geen oplossing voor gekomen en zijn wij boos weggegaan. Belachelijk bedrijf, zal het iedereen afraden om met zulke mensen zaken te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar auto gekocht, binnen garantie termijn wat aan de hand, top geregeld en net weer geweest voor een check nav iets. Echt zo fijn daar, fijne mensen, fijne hulp, topgeregeld vind ik.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zondagavond waren we (zoals gebruikelijk) weer eens aan het kijken naar het online auto-aanbod. Toen we de auto, waar wij al een tijd naar op zoek zijn, zagen staan bij Selles Car Company, hebben we direct een e-mail gestuurd. Nog geen half uur later (inderdaad op zondagavond) was er een proefrit voor de volgende dag gepland. Wij zijn hier hartelijk ontvangen door Martin. Snel, deskundig en ontzettend transparant, zonder de gebruikelijke verkooptrucjes die we vaak ervaren bij andere autodealers. Wij hebben onze droomauto gevonden en raden Selles Car Company bij iedereen aan die op zoek is naar een betrouwbare auto met een gunstige energielabel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed ,prettige en vriendelijke ervaring tot nu toe

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf enkele weken een Skoda octavia gekocht. Zeer goede service en prettige mensen. Auto is top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, heb auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf om een auto te kopen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring vriendelijke verkopers, doen niet moeilijk voor een proefrit. Mooi modern bedrijf en klantgericht. Na de uitgebreide proefrit de auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondertussen zowel Prive als Zakelijk al weer de 9e auto gekocht bij Eric en de SCC. Dit zegt eigenlijk genoeg! Transparant en eerlijkhijd is waar het om gaat. Fijn om een vetrouwd adres te hebben waar je op een persoonlijke manier zaken kunt doen. GS - Emmeloord.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over dit bedrijf. \r\n\r\nWaar de verzekering alle tijd neemt heeft dit bedrijf er voor gezorgd dat wij kunnen rijden! \r\nzeker een aanrader. Klant vriendelijk en denke mee aan een oplossing.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto\'s, vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel servicegericht en denken erg mee