Snelle, klantvriendelijke en efficiënte hulp.

Binnen een dag was het probleem verholpen. Ik ontving een tekstbericht dat ik de auto weer kon komen ophalen. De reparatie werd uitgelegd en toegelicht, tevens een advies in geval van terugkerende problemen. En dat allemaal op heel klantvriendelijke wijze. Prima service dus.

Een garage waar ze de klanten kennen

Goede service waar je als klant centraal staat

Geweldige service

Fijn contact en snelle service

Snelle en goede service

Vriendelijk personeel, snel en professioneel geholpen. Zeer tevreden.

Snel geholpen

Zie boven

prima geholpen

Perfect geregeld

Goeie service

Snelle service

Kwam voor het eerst. Werd direct geholpen. Toen later bleek dat het probleem niet verholpen was kon ik weer direct terecht. Nu lijkt het probleem opgelost te zijn.

Een vriendelijke en goede service bij SRT!

Misschien saai!! Maar jullie hebben ons weer heel netjes geholpen!!

Mijn ervaring met SRT is zoals altijd weer erg goed!!

Geweldige service!

Heel veel dank voor de geweldige service en onderhoud van onze auto's.

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Supersnelle service.

Bellen en geholpen worden. Dank je wel

Prima ervaring, snelle service en vriendelijk geholpen.

Nu voor grote beurt, bladveer rubbers en distributieriem vervanging geweest. Eerder vorige maand met acute storing snel geholpen zodat we weer op pad konden met de camper.

Fijne garage

Goed en vriendelijke personeel.

Wederom goede service en garantie

Ik ben zeer tevreden over deze garage, ze denken altijd met je mee, informeer je volledig en als er een keer iets niet klopt, is ook de garantie en de service perfect,

Altijd direct, en vakkundig behulpzaam Top

Nette zaak met snelle service en kennis in huis

voor goede en deskundige service kan ik altijd bij SRT terecht.

Prettige communicatie en vakkundige service

Een prettige communicatie voor, tijdens en na de service. Duidelijk en klantvriendelijk.

Geweldige service

Nadat onze camper vanuit het buitenland was gerepatrieerd, is hij door SRT in een dag gerepareerd. Ze zijn daar altijd heel vriendelijk, behulpzaam en ze hebben even tijd voor je. En de camper doet het weer helemaal naar behoren natuurlijk. Heel fijn bedrijf!

Heel proactief geholpen

Onze auto aangeboden voor APK, hieruit kwamen een aantal advies werkzaamheden waar keurig voor gebeld is. Alles was einde dag klaar, de auto was zelfs gewassen en stof gezogen!

Keurig en snel geholpen na gemaakte afspraak

Mijn auto werd na gemaakte afspraak snel en goed uitgevoerd en zonder probleem door RDW goed gekeurd.

fijn geholpen

Uitstekende service en eerlijkheid

De auto is voor een grote onderhoudsbeurt langs geweest. Na deze beurt kreeg de auto last van storingen. Arnold en zijn team hebben dit uitstekend opgepakt en de auto rijdt weer zoals die hoort. Wat mij het meest positief opvalt is de open en eerlijke houding van Arnold en zijn team. Dit blijkt onder andere uit een hele eerlijke rekening die ik uiteindelijk kreeg. Lang niet alle garagehouders zijn zo eerlijk.

Plantweg 17

8256SC Biddinghuizen