Altijd tevreden

Goed overleg. Goed advies. Het is een garage met kwaliteit voor een prima prijs. Auto op laten, fiets lenen of gewoon even lekker werken met een bak koffie in de lobby.

De badenwissel.

De auto was weer mooi op tijd klaar. Top Bedankt team SRT Biddinghuizen.

zeer kundig en nette prijzen

eerlijk vakkundig en transparant.

Prima service en vakmanschap!

Zoals altijd prima geholpen.

Snel en een goede service.

Zeer goed.

Je wordt altijd direct geholpen als je langs komt. Dus ook als je geen afspraak hebt. Ouderwets betrouwbaar.

Heel erg tevreden

Geweldig bedrijf met personeel die hun vak goed beheersen. Altijd vriendelijk receptie en Altijd een lekker bakkie koffie.

Vriendelijke en vakbekwame garage

APK verlopen, snel en adequaat geholpen!

Te laat met APK maar gelukkig had SRT nog een plekje. Paar dagen later al snel geholpen. Duidelijke communicatie.

Snel geholpen met startprobleem

Had een startprobleem. Bleek een kapotte startmotor te zijn. Deze is snel besteld en vervangen.

Gewoon goed

Wederom snel geholpen

Mijn ervaring is prima

Ik ben voor het eerst geweest en ik vond de afhandeling prima.

Fijne garage!

Het zijn eerlijke mensen. Alles word overlegd, goede communicatie. De sfeer is erg fijn in het bedrijf! Er loopt goed kundig personeel. Kan iedereen deze garage aanraden.

prima service

goed geholpen

Vriendelijke garage

Ben er geweest met mijn auto wegens klapperende geluid. Er werd meteen even gekeken door een medewerker hij attendeerde me op een.multiriem die had wat scheurtjes meteen laten vervangen kon de volgende week terecht het had toch geen haast alles is goed verholpen tegen schappelijke prijs kom zeker terug .

Netjes geholpen

Snelle, vriendelijke en vakkundige service!

Problemen met mijn auto. Ondanks de drukte, is er tijd genomen om dit te verhelpen.

Snelle, klantvriendelijke en efficiënte hulp.

Binnen een dag was het probleem verholpen. Ik ontving een tekstbericht dat ik de auto weer kon komen ophalen. De reparatie werd uitgelegd en toegelicht, tevens een advies in geval van terugkerende problemen. En dat allemaal op heel klantvriendelijke wijze. Prima service dus.

Een garage waar ze de klanten kennen

Goede service waar je als klant centraal staat

Geweldige service

Fijn contact en snelle service

Snelle en goede service

Vriendelijk personeel, snel en professioneel geholpen. Zeer tevreden.

Snel geholpen

Zie boven