Ik kom er al jaren, gewoon betrouwbaar en eerlijk

Of het nu voor een bandenwissel is of voor een beurt. De service is betrouwbaar en dat is uniek voor een garage. Blij met Arnold die met zijn team doet wat er moet gebeuren. Adviezen zijn veelal raak. De waarschuwingen dat er een grote reparatie aan staat te komen zijn voorspelbaar. Dank voor al die jaren probleemloos rijden. Wij rijden er graag stukje voor om.

In één woord: super

Nieuwe all season banden laten monteren. Alles keurig op tijd en correct gedaan zoals afgesproken. Top SRT

Een bedrijf met kennis van zaken

Afspraken worden gemaakt en nagekomen. Wachttijden zijn kort, personeel is ter zakekundig en vriendelijk.

Klantgericht meedenken

Oplossingsgericht meedenkend tbv klant

Goede service.

Ben goed geholpen. En alles was optijd klaar ondanks het feit dat er best veel gedaan moest worden.

Open eerlijk en betrouwbaar

Heel vriendelijk personeel je word gast vrij ontvangen en de communicatie over de problemen zijn heel duidelijk

Super snelle service

Kapotte lampen vervangen

Vriendelijke vlotte behandeling bij pech

Lekke band in Biddinghuizen. Werd gelijk geholpen en kreeg bij het wachten een heerlijke kop koffie.

geweldige service

Hebben mij prima geholpen. Zeer goede service

Goede kwaliteit in een prettige sfeer

Je voelt je welkom. Goed advies en alleen doen wat nodig is. Eerlijk werk voor een goede prijs.

Zeer betrouwbare en kundige autogarage

Zeer tevreden!

Altijd goede service!

Al jaren een goede service door SRT. Vriendelijk personeel en helpen je altijd.

Staan direct voor je klaar

Kwaliteit is geen toeval

Altijd eerlijk advies, super aardig personeel en bedrijfsvoering

Snel geholpen.

Topservice

Vakbekwaam bedrijf, ben al vanaf 1ste uur klant en altijd tevreden geweest. Als u een goede garage zoekt zou ik zeggen probeer dit bedrijf een keer.

Fijne service

Wederom netjes de APK en de beurt uitgevoerd

Betrouwbaar, vriendelijk, goed.

Een prima garage naar mijn mening. Vriendelijke en nette service. Goede adviezen. Je krijgt een eventuele offerte vooraf en ook de bon krijg je op de mail. Geen verrassingen bij de balie dus. Kwaliteit uitstekend , 5 sterren!

Voor mij goed kwaliteit goed goed overleg . Ik kom er al jaren.

Altijd tevreden

Goed overleg. Goed advies. Het is een garage met kwaliteit voor een prima prijs. Auto op laten, fiets lenen of gewoon even lekker werken met een bak koffie in de lobby.

De badenwissel.

De auto was weer mooi op tijd klaar. Top Bedankt team SRT Biddinghuizen.

zeer kundig en nette prijzen

eerlijk vakkundig en transparant.

Prima service en vakmanschap!

Zoals altijd prima geholpen.

Snel en een goede service.