Staan altijd voor ons klaar, niets is teveel.

Uitstekend geholpen

Zoals altijd, uitstekende service. Ook bij onverwachts een accu vervangen, ondanks drukte meteen geholpen.

Klantgericht, direct zoeken naar oplossing

Bij andere garage 6 weken wachten op wiellager reparatie. Bij Bisch car kon ij er " tussendoor". Prima reparatie. Kortom. Perfect.

Vriendelijk en vakkundig

Perfectie service

Extra kosten van reparatie altijd vooraf afgestemd

Meedenkend, stipt, klantgericht

Afspraak gemaakt via externe organisatie. Opdracht was niet doorgezet. Toch werd ik snel en zonder gedoe geholpen

Prettig en servicegericht

Goed geholpen en geadviseerd door de klantvriendelijke en professionele filiaalleider.

Altijd perfecte service!

Alles in samenspraak met de klant. Goed voorbereid, onderdelen zijn al besteld die nodig vervangen moeten worden. Geen onnodige reparaties of vervangingen. Ik ben super-tevreden !

Goede service en communicatie

Tijdens de jaarlijkse servicebeurt werd ik goed geïnformeerd over de staat van mijn auto. En wat er aan moest gebeuren, tot aan eigen keuze aan toe. Dat vind ik erg prettig.

Alles volgens afspraak

Volgens afspraak prima geholpen.

Ervaren en vriendelijk

Supergoed geholpen en duidelijke uitleg, hierna probleem goed opgelost. Chapeau Ericars.

persoonlijke service

Een geweldige fijne garage-service. De service is professioneel en menselijk. Bedankt.

Meteen goed geholpen

Helemaal top

Aardige verkopers Goede service en zeer flexibel! Goed bereikbaar en met vragen kan je altijd terecht, ze zijn erg behulpzaam!

Fijne correcte uitvoering

Je wordt op de hoogte gehouden van evt extra kosten/reparaties en krijgt keurige leenauto.

Goede service en altijd behulpzaam en meedenkend

auto gekocht, prima met garantie en jaarlijks onderhoud en apk.

Als de zin uit 3 woorden mag bestaan dan zeg ik top top top

Een niet zo’n eenvoudige klus geklaard binnen een uiterst kort tijdsbestek. Kundig, en service met een glimlach… ooh ja, goede koffie ook

Wederom goede service!!

Deze keer voor vervanging vd zijspiegel van mijn mazda cx5 geweest. Service zoals vertrouwd! Probleem prima opgelost en binnen een snel termijn!! Blijft een aanrader!!

Uitstekende garage

Zeer goed bevallen!

Dit is een absoluut top bedrijf!!

Altijd keurig volgens afspraak, denken mee. Zijn professioneel en vriendelijk.

Ze proberen je altijd te helpen en een oplossing te vinden

Goede service en leuke mensen die er werken

Super service

We hebben ervaren hoe het ook kan

Een bedrijf waar service en vertrouwen op 1 staan

Zeer klantvriendelijk en bereidwillig om iedereen te helpen

netjes en vakkundig geholpen

veel geld bespaart