uitstekend

Betrouwbare garage en goede monteurs

Zeer goede service en sfeer!!

klasse

Goeie service

Vriendelijk en snelle service

Hele fijne garage

Aardige mensen,ik blijf gewoon terugkomen voor onderhoud, apk en bandenwissel

Met een lekke band, super snel geholpen.

Nog nooit teleurgesteld

Nog nooit teleurgesteld

Duidelijkheid en goeie service!

Wij komen al een aantal jaren bij autobedrijf Wondergem. Wij houden van duidelijkheid en uiteraard ook goeie service!

Zoals altijd prima geholpen.

De mannen staan altijd voor je klaar en een prima service.

Uitstekend bedrijf

Al vele jaren een heel tevreden klant.

Vriendelijk en vakkundig bedrijf

Goede ervaring met garage

Altijd goede vakkundige service.

Ze kennen de mensen persoonlijk en hebben duidelijk plezier in hun werk. Als je een auto zoekt of goed onderhoud wil laten uitvoeren, wil ik ze zeker aanbevelen

Perfecte service voor een normale prijs

Altijd goed en netjes geholpen, je rijdt even binnen en als het kan helpen ze je gelijk

Kundig en betrouwbaar en eerlijk

Prettig om mee te onderhandelen

Top garage

Altijd Geweldige service!

Uitstekend geholpen

Naar zeer tevredenheid een occasion gekocht. Vriendelijk geholpen en goede service.

gewoon goed geregeld voor een goede prijs

mijn auto heeft een kleine beurt en een apk gehad volgens afspraak. de auto is volgens afspraak op geleverd. zeer tevrede.

een goed bedrijf

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed ze doe wat ze beloven.

Altijd vriendelijk, flexibel, kwaliteit leverende en opmerkzaam. Ze zullnooit onnodige reparaties uitvoeren.

Heel fijne garage

Wij hebben een heel fijn gevoel bij deze garage. Fijne mensen, gewoon heel vertouwd.

Duidelijke afspraken en goede koffie ☕️

Vakkundig en snelle service

Ik heb meerdere auto's in onderhoud bij Autobedrijf Wondergem. Het is een familiebedrijf waarbij ze met je meedenken en voor alles op autogebied wel een oplossing hebben.

Snel, vriendelijk, humoristisch en vooral adequaat

Jarenlang mijn vaste garage

Netjes te woord gestaan, neemt de tijd en gelijk een proefrit kunnen maken. Na wat puntjes die we hebben aangeven die we nog opgelost wilde zien voor aankoop is alles keurig opgepakt en afgehandeld. Week later konden we onze auto ophalen. Tot op heden erg blij en tevreden met onze aankoop.

Vriendelijke mensen

Snelle service

mijn auto is in goede handen

al weer heel wat jaren ben ik klant bij garage Wondergem. En dat naar grote tevredenheid. Zo zeer dat ik met vertrouwen reclame maak bij mijn vriendenkring en familie. Dat zegt toch wel wat dacht ik zo.

Bedrijfsweg 16 4387PD Vlissingen