Ik ben geweldig en professioneel geholpen

Ik ben uiterst vriendelijk ontvangen . De adviseur heeft met me meegezocht en gezorgd dat ik zsm een proefrit kon maken . Geen mooie verhaaltjes what you see is what you get Onder het genot van een bakje koffie alles afgehandeld. Echt een bedrijf waar men nog menselijk is

• Product

Hi Conny, Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat alles soepel en naar wens is verlopen. We wensen je veel veilige kilometers en een hoop rijplezier in je nieuwe auto toe. Team Vaartland.nl

Vertrouwd gevoel bij aankoop gesprek.

Prettige zaak, geven je alle tijd om de auto te bekijken. Mooie prijs gekregen voor onze inruil auto! Aangeschafte auto, volkswagen golf sportsvan, had nette prijs en bevalt tot nu toe prima. Ook goede service, kleine mankementjes zonder gezeur snel verholpen!

• Product

Hi Bert, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat alles zowel tijdens als na verkoop naar wens is verlopen. We wensen jullie veel rijplezier en veilige kilometers toe in jullie nieuwe Volkswagen Golf Sportsvan. Team Vaartland.nl

Thijs toffe gast

Snelle deal, goed geholpen door Thijs.

• Product

Hi Ray, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Team Vaartland.nl

Top bedrijf. Vriendelijke verkoper en je word goed geholpen naar je droomauto. Top service!

• Product

Mooi beeld schetsen, maar niet nakomen. Teleurstellend!

Vandaag voor een proefrit geweest in het filiaal in Breda, nadat we deze woensdag telefonisch besproken hadden. Telefonisch werd ons verteld dat er een speciale 50:50 actie was voor de financial lease en dat we na de proefrit een (tijdelijk) koopcontract konden afsluiten in afwachting van het akkoord voor financial lease. De auto zou als het ware gereserveerd worden. Eenmaal in de vestiging werden we geholpen door een collega die niet volledig wist waar hij het over had (opel zou sinds kort Frans zijn?!) en deze verkoper gaf aan niks van een 50:50 deal te weten. Kort voor onze proefrit gaf hij aan dat de financial lease van een andere klant voor de betreffende auto al rond was, maar dat hij ons de eerste keus wilde geven omdat wij nu aanwezig waren en de andere partij de aankoop niet bevestigd hadden toen ze de proefrit kwamen maken. Wij de proefrit maken... helemaal enthausiast... klaar om het contract af te sluiten en de financial lease te starten... komt de verkoper ermee dat we het bedrag in 1x moeten betalen omdat anders de auto naar de andere partij gaat... MAAR DIT IS NIET AFGESPROKEN?!? Ik nogmaals benoemd dat meneer toch op de hoogte was van het feit dat wij met financial lease gingen betalen en dat telefonisch ons een (tijdelijk) koopcontract was toegezegd in afwachting van de leasemaatschappij. Daar had de verkoper in kwestie geen oor voor. Hij vond het "vervelend", maar kwam ons nergens in tegemoet. Ik vroeg hem nog waarom hij ons in hemelsnaam die proefrit heeft laten maken.. Daar had deze verkoper ook geen antwoord op. Al met al, met een enorm vervelend en teleurgesteld gevoel de vestiging verlaten... We voelde ons toch bedrogen door deze slechte communicatie en loze beloften.

Super en fijn

Ik heb het ontzettend fijn ervaren. Top service 10/10! Dit was mijn eerste aanschaf voor een auto en ben super begeleid door Peter. Voor al mijn vragen had ie een antwoord klaar. Ben je op zoek naar een auto dan ben je bij vaartland op die juiste plek! Gegarandeerd en een top service ik wil jullie hartelijk bedanken.

• Product

Hi Taner, Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad in onze vestiging in Den Haag. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Alles was top geregeld!

Van begin tot het einde van het proces goed geregeld!p

• Product

Hi Kemal, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe. Team Vaartland.nl

Niet bepaald klantvriendelijk of servicegericht

Er wordt heel erg gepusht om een servicepakket van 1000 euro erbij te nemen voor 3 maanden garantie. Ik ging kijken voor een Mini Cooper. Heel leuk autootje om te zien, maar de motor tikte. Toen we vroegen of daar even nagekeken kon worden werd er gezegd dat dat alleen gedaan werd als we het service pakket erbij namen. Slechte zaak. Gelukkig kwamen we op de terugweg naar huis langs een soortgelijke mini bij een andere dealer en hadden ze er daar voor gezorgd dat hij tiptop liep door wat bougies en pakkingen te vervangen dus deze hebben we gekocht (uiteindelijk zelfs met service pakket maar dat werd ons daar niet opgelegd en voor dezelfde prijs hadden we daar 6 maanden garantie).

Top service!

• Product

Hi Guido, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe. Team Vaartland.nl

Aankoop Mercedes

Mijn ervaring met de aankoop van een Mercedes E-Klasse bij autobedrijf Vaartland, met Miquel de Keyzer als verkoper, is ronduit positief. Het proces van begin tot eind getuigt van professionaliteit, klantvriendelijkheid en deskundigheid. Allereerst waardeerde ik het zeer dat ik de tijd kon nemen om de auto grondig te bekijken. Miquel gaf me de ruimte en vervolgens namen we samen alle opties en het onderhoud van de auto door, wat het aankoopproces erg transparant maakte. De inruilwaarde die hij bood voor mijn auto was reëel, en het daaropvolgende gesprek over de aankoop, onderhoud en garantie verliep vlot. Wat mijn vertrouwen in het aankoopproces versterkte. De afspraak voor de proefrit kon snel worden ingepland, dankzij de flexibiliteit van Miquel. Na de proefrit namen we alles nogmaals door, waarna we rustig de tijd konden nemen om de koop af te sluiten. Tijdens dit hele proces werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang, wat bijdroeg aan een gevoel van transparantie en betrouwbaarheid. Helaas ontstond er een kleine schade voor op de bumper aan de auto in de garage, maar ik waardeerde de directe actie die werd ondernomen om het herstel te regelen. Dit getuigt van een zeer klantgerichte benadering. Goed om ook te weten dat men zeer transparant is geweest voor en tijdens het herstel. Bij het ophalen van de auto werd alles netjes afgeleverd volgens afspraak. Het contact met Miquel na de aankoop was positief; het feit dat hij direct beschikbaar was voor vragen getuigt van goede aftersales-service. Wat me extra geruststelde, was dat Miquel na de verkoop direct beschikbaar was voor vragen. Zijn klantvriendelijkheid en diepgaande technische kennis hebben de gehele koopervaring naar een hoger niveau getild. In totaal kan ik met volle overtuiging zeggen dat de aan- en verkoop, evenals de aftersales, bij Vaartland zeer netjes zijn verlopen. Miquel de Keizer heeft zich bewezen als een ware specialist op het gebied van autotechniek en verkoop. Bedankt!

• Product

Vriendelijk en alles snel, zoals je zelf wilt,afgehandeld.

Alles goed, snel en vriendelijk afgehandeld.

Martin was amazing

He went over and beyond to assist me.

• Product

Op en top, geweldige service

Zeer fijn bedrijf. Er hing een gezellige sfeer en de medewerkers zijn zeer vrolijk en behulpzaam. Ik heb er zelf nu een auto gekocht, mocht ik ooit weer een auto nodig hebben kom ik zeker terug!

Leuke manier van verkopen

Goede en leuke ervaring gehad in

Erg goed geregeld!!

Vanaf het eerste moment dat we binnen kwamen zijn we goed en prettig behandeld en geholpen door Thijs. Communicatie ging goed, afhandeling ook, dus we zijn daar blij om. Auto gaan we zo meenemen! Zou Vaartland tot nu toe zeker aanbevelen!

• Product

Nooit geen auto meer van Vaartland

Nooit geen auto van Vaartland meer! In februari 2022 hadden wij een auto gekocht bij Vaartland Zwolle inclusief basis garantiepakket van 3 maanden. Bij de verkoop werd ons gegarandeerd dat dit een eerlijke auto zou zijn. Na een week brandde er een lampje en zou de olie ververst moeten worden terwijl de auto net een beurt had gehad, de km stand klopte niet en er is nader onderzoek gedaan. Wat bleek; er zat een revisiemotor in, die is in opdracht van Vaartland erin gezet en ze hebben verzuimd om ons dat te vertellen. Peter Bosch wist in eerste instantie nergens van, later bleek dat hij dit geweten heeft en kregen wij de rekening van de garage te zien. Nu is de distributieketting te lang, blijken de nokkenas-verstellers versleten te zijn en dat na 20.000 km. Het vertrouwen in Vaartland is behoorlijk beschadigd, vooral omdat het hier om een auto van bijna 25.000 euro gaat. Dit alles is ontdekt net na de garantieperiode. Wat ik iedereen ten zeerste wil aanraden; loop geen risico, laat een aankoopkeuring door een Bovag garage doen! Wij zijn erg teleurgesteld in de service van Vaartland en zullen daar nooit meer een auto kopen!

• Product

Beste Rudie, Vervelend om te lezen dat er na aankoop van de auto verschillende problemen zijn opgetreden. Je geeft aan dat de km-stand van de auto niet klopte, na onderzoek is gebleken dat dit om een typefout ging bij het tenaamstellen van de auto en dit is later ook gecorrigeerd. Verder zijn de problemen met de motor pas anderhalf jaar na aankoop bij ons gemeld en hebben wij, ondanks het verstrijken van de zowel de aangekochte garantie van 3 maanden als de wettelijke garantie van 12 maanden geprobeerd om deze situatie netjes op te lossen. Je was namelijk eerst van plan om nog met de auto op vakantie te gaan, maar om verder problemen te voorkomen heb je van ons een gratis leenauto gekregen om mee op vakantie (zo'n 3.000 - 4.000 kilometer) te gaan en hebben we aangeboden om een deel van kosten te herstellen, ondanks dat we dit niet verplicht waren. Het probleem lag achteraf namelijk niet aan de motor maar aan de nokkenas versteller. Al met al hebben wij ons best gedaan om samen tot een redelijke oplossing te komen, vervelend om te lezen dat dit niet zo door jou gezien wordt. Team Vaartland.nl

Top service door een zeer professioneel bedrijf.

Zo hoor je een bedrijf te runnen, professionele mensen en mooie goede auto's voor een scherpe prijs.

• Product

Hi Raoul, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat alles zo goed bevallen is. Team Vaartland.nl

Uitstekende service in Heerenveen

Goed geholpen door Kaan bij de aanschaf van mijn nieuwe auto

• Product

Bedankt voor de 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door Kaan. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Goede aankoopbegeleiding bij aanschaf Octavia

In de vestiging Zwolle een Skoda Octavia gekocht. Peter heeft ons op een plezierige manier met de juiste informatie begeleid bij de aanschaf. Ook het contact met de mensen van deze vestiging bij de aflevering was naar wens en erg prettig. De auto stond op de afgesproken dag gereed. Kortom geen aanmerkingen.

• Product

Hi Haije, Bedankt voor je positieve review en fijn dat onze verkoopadviseur Peter je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe. Team Vaartland.nl

Goede auto, maar nazorg slecht!

We hebben bij Vaartland een goede auto gekocht! De verkoop in het filiaal Apeldoorn ging leuk met prettige verkoper. Een mooie prijs voor de auto afgesproken met extra's zoals korting op garantiepakket en bij aflevering een volle tank. Een week later de auto opgehaald maar deze bleek helaas niet klaar te staan, ook de verkoper was niet aanwezig. De auto was nog vies en had ook geen volle tank (zoals afgesproken). Een aanwezige medewerker heeft de auto buiten gezet en ons de sleutels overhandigd. Mijn klacht over de aflevering is tot op heden niet afgehandeld (ruim 2 maanden na aflevering).

Slechte communicatie

Mijn auto gekocht bij Vaartland Heerenveen. De eerste keer dat ik kwam kijken naar de auto ging alles heel snel en was een proefrit snel gemaakt. Na enthousiast te zijn en alles doorgesproken te hebben het koopcontract getekend. Een paar week later wilde ik de auto ophalen en viel er met de verkoper niet te communiceren. Ze waren slecht bereikbaar en reageerder nergens op. Je geeft een hoop geld uit aan een auto dan mag je toch wel iets verwachten. Wij wilden nog weer een keer naar mijn auto gaan kijken viel bijna niet te regelen. Het was dat ik mijn koopcontract al had getekend anders had ik er vanaf gezien omdat ik de manier van omgang met klanten verre van vind. Ik ga je naam hier niet noemen want dat vind ik niet netjes maar ik heb ook persoonlijk tegen je gezegd dat je iets met communicatie moet gaan doen. Er valt niet met deze verkoper te communiceren. We hadden wat puntjes die verholpen moesten worden. Een aantal dingen zijn verholpen maar tot mijn ongenoegen toen we de auto kwamen ophalen zat er geen brandstof in de 2e sleutel zat er niet bij die lag op een andere vestiging en een plaatje voor op het rempedaal was niet besteld. Ook hierover werd niet gecommuniceerd helaas. De auto is prachtig maar een 2e keer een auto kopen bij Vaartland, no way!!! En dat druk ik mij hier nog netjes uit. Ik ben echt heel boos geweest op de manier van omgang met klanten. Een fatsoensnorm is ver te zoeken bij deze verkoper en ook de onbeschofte houding van medewerkers die daar de telefoon opnemen…

Slechte klantenservice, ondeugdelijke auto

Mei 2023 een auto gekocht bij Vaartland inclusief basis garantiepakket van 3 maanden. Bij de verkoop werd beweerd dat de auto van een liefhebber is geweest die altijd zuinig met de auto is omgegaan. Geen verborgen gebreken aldus de verkoper. 1 week na het aflopen van de garantie autopech, blijkt bij de garage het kleppendeksel, turbo en vliegwiel kapot te zijn, waarvan het vliegwiel met zekerheid al defect was ten tijde van de aankoop (echter nooit door mijzelf eerder opgemerkt). Totale kosten bedragen ruim 3500 euro. Wordt door vaartland van kastje naar de muur gestuurd, telefonisch wordt ik verwezen naar de verkoper, verkoper verwijst naar klantenservice en klantenservice verwijst initieel naar Autotrust (en autotrust weer naar Vaartland). Uiteindelijk reageert Vaartland na 10 dagen per mail dat ze de kosten niet gaan vergoeden, omdat ze naar hun mening een 'deugdelijke' auto hebben verkocht. Op verdere correspondentie wordt vervolgens niet meer gereageerd. Kortom: grote miskoop! Auto zou keurig gecontroleerd zijn bij aankoop maar niets is minder waar. Onafhankelijk garage geeft aan dat de auto op verschillende punten niet heeft gedeugd. Voor mij nooit meer Vaartland!

Prima geregeld

Prima geholpen , goeie service van de verkoper Gerben bij aflevering van de Audi 6 Limosine . Bij aflevering gaf hij goede uitleg over de auto en motor . Gr Chris Klijn

• Product

Hi Chris, Bedankt voor je positieve review en fijn dat je zo goed geholpen bent door Gerben. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! Team Vaartland.nl

Goede ervaring

Hi Yvonne, Bedankt voor je positieve review! Team Vaartland.nl

Prima bedrijf een aanraader

Een prachtige vw passat bj 2019 R line aangeschaft verkoop liep soepel en contact met de verkoper was uitstekend En ze geven geen onzin inruil prijzen dus al met al fijn zaken doen.

• Product N.v.t.

Hi Martijn, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat alles naar wens verlopen is. We wensen je een hoop rijplezier en veilige kilometers toe in je VW Passat en hopelijk tot een volgende keer! Team Vaartland.nl

t Vaartland 7 2821 LH Stolwijk