Afspraken totaal niet nagekomen!!

Ik had een mooie auto op het oog. Had een afspraak over twee weken gemaakt voor een testrit. In die tussentijd kreeg ik berichten over de afspraak en dat ze me verwachtte. Op de dag dat ik naar Vaartland wilde rijden belde ze dat de auto niet startte. De afspraak werd verzet om eerst het mankement op te lossen. Die zelfde dag werd ik weer gebeld dat de auto verkocht was. Ik heb de medewerker gesproken maar deze vond ik zeer onbetrouwbaar. Een afspraak is afspraak maar bij Vaartland telt dat niet. Verkopen staat op nummer 1 bij Vaartland. En als ze daar de afspraak voor moeten breken doen ze dat gewoon. Boeit ze niks....!! Handje klap bij de achterdeur ipv netjes afhandelen...

• Product N.v.t.

Mooie auto s

Vaartland stolwijk

Uitstekend geholpen in breda

Ik ben uitstekend geholpen in de vestiging breda. Van a tot z geweldig begeleid door de verkoopmedewerkers. Ik ben ontzettend blij met mijn auto en hoop er veel kilometers mee te maken wat zeker gaat lukken met het afgenomen garantiepakket. Bedankt mannen!

Ik ben zo fijn geholpen door verkoper Thijs Berghuis

Erg blij met de nieuwe auto en een goede ervaring gehad!

Stolwijk

Zeer prettig in contact

We hebben een nieuwe auto gekocht. Het contact was zeer prettig. Deskundig en vriendelijk! Een aanrader

Good

Everything is fine!

Vriendelijke mensen en heel goed geholpen . Locatie stolwijk

Fijn geholpen in Stolwijk

Fijne hulp

• Product

Super goede ervaring bij Vaartland Heerenveen, prettige ontvangst en goede afhandeling.

Hi Petra, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Team Vaartland.nl

Uitstekend geholpen, kundig en snel!

Het was een eind rijden vanuit Harderwijk, maar zeker de moeite waard!

Beste J. H. Bedankt voor je 5-sterrenreview. Team Vaartland.nl

Mijn ervaring vind ik heel goed gegaan naar wenst

Alles is naar wens gegaan in Stolwijk bij Gerben

Hi Machteld, Bedankt voor je positieve review. Team Vaartland.nl

Zeer tevreden!

Ik zag de auto en was meteen verliefd! Onwijs goed ingelicht en snel geholpen door Vincent. Goede service, zeer tevreden en zeker aan te raden.

• Product

Hi Mina, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Vincent je zo goed geholpen heeft. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Team Vaartland.nl

Heel prettig geholpen!!

Hi Bianca, Bedankt voor je positieve review. Team Vaartland.nl

Heel vriendelijke en duidelijk

Hi Chantal, Bedankt voor je positieve review. Team Vaartland.nl

Leuke auto gekocht, iets betere service verwacht

Op 10-2 mijn Kia Ceed gekocht bij filiaal Heerenveen. Na overeengekomen te zijn met de verkoper. De 10e mijn auto opgehaald, alleen wat ik jammer vond is dat, ondanks dat ik geen servicepakket heb afgenomen, ik het erg jammer vond dat ik geen enkele uitleg over de auto heb gekregen. Het was letterlijk hier zijn de sleutels en vele veilige kilometers. Erg jammer voor een bedrijf wat best goed aangeschreven staat. Daarnaast klein minpuntje er zaten geen auto matten in. Dat ik denk doe er een paar nieuwe in en lever de auto hierbij goed af.

• Product

Hi Robert-Jan, Bedankt voor je eerlijke feedback. We gaan er intern mee aan de slag. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst in je nieuwe KIa Ceed. Team Vaartland.nl

Prettig contact en goede deal

Prettig contact met de mensen van Vaartland, in de eerste plaats Thomas, en later ook Peter. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je, wat nodig was door mijn eigen uitgebreide voorbereiding vooraf. Auto's zijn scherp geprijsd. Men toonde bereidheid om de praten over de extra's, wat ik erg waardeer. Heb het gevoel een heel goede deal te hebben gemaakt hier. Als ik Vaartland vergelijk met mijn ervaringen elders steken ze er ver bovenuit.

• Product

Hi Robin, Bedankt voor je uitgebreide en positieve review. Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring gehad hebt en dat onze medewerkers je goed geholpen hebben. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Ik ben geweldig en professioneel geholpen

Ik ben uiterst vriendelijk ontvangen . De adviseur heeft met me meegezocht en gezorgd dat ik zsm een proefrit kon maken . Geen mooie verhaaltjes what you see is what you get Onder het genot van een bakje koffie alles afgehandeld. Echt een bedrijf waar men nog menselijk is

• Product

Hi Conny, Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat alles soepel en naar wens is verlopen. We wensen je veel veilige kilometers en een hoop rijplezier in je nieuwe auto toe. Team Vaartland.nl

Vertrouwd gevoel bij aankoop gesprek.

Prettige zaak, geven je alle tijd om de auto te bekijken. Mooie prijs gekregen voor onze inruil auto! Aangeschafte auto, volkswagen golf sportsvan, had nette prijs en bevalt tot nu toe prima. Ook goede service, kleine mankementjes zonder gezeur snel verholpen!

• Product

Hi Bert, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat alles zowel tijdens als na verkoop naar wens is verlopen. We wensen jullie veel rijplezier en veilige kilometers toe in jullie nieuwe Volkswagen Golf Sportsvan. Team Vaartland.nl

Thijs toffe gast

Snelle deal, goed geholpen door Thijs.

• Product

Hi Ray, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Team Vaartland.nl

Top bedrijf. Vriendelijke verkoper en je word goed geholpen naar je droomauto. Top service!

• Product

Mooi beeld schetsen, maar niet nakomen. Teleurstellend!

Vandaag voor een proefrit geweest in het filiaal in Breda, nadat we deze woensdag telefonisch besproken hadden. Telefonisch werd ons verteld dat er een speciale 50:50 actie was voor de financial lease en dat we na de proefrit een (tijdelijk) koopcontract konden afsluiten in afwachting van het akkoord voor financial lease. De auto zou als het ware gereserveerd worden. Eenmaal in de vestiging werden we geholpen door een collega die niet volledig wist waar hij het over had (opel zou sinds kort Frans zijn?!) en deze verkoper gaf aan niks van een 50:50 deal te weten. Kort voor onze proefrit gaf hij aan dat de financial lease van een andere klant voor de betreffende auto al rond was, maar dat hij ons de eerste keus wilde geven omdat wij nu aanwezig waren en de andere partij de aankoop niet bevestigd hadden toen ze de proefrit kwamen maken. Wij de proefrit maken... helemaal enthausiast... klaar om het contract af te sluiten en de financial lease te starten... komt de verkoper ermee dat we het bedrag in 1x moeten betalen omdat anders de auto naar de andere partij gaat... MAAR DIT IS NIET AFGESPROKEN?!? Ik nogmaals benoemd dat meneer toch op de hoogte was van het feit dat wij met financial lease gingen betalen en dat telefonisch ons een (tijdelijk) koopcontract was toegezegd in afwachting van de leasemaatschappij. Daar had de verkoper in kwestie geen oor voor. Hij vond het "vervelend", maar kwam ons nergens in tegemoet. Ik vroeg hem nog waarom hij ons in hemelsnaam die proefrit heeft laten maken.. Daar had deze verkoper ook geen antwoord op. Al met al, met een enorm vervelend en teleurgesteld gevoel de vestiging verlaten... We voelde ons toch bedrogen door deze slechte communicatie en loze beloften.

• Product N.v.t.

Super en fijn

Ik heb het ontzettend fijn ervaren. Top service 10/10! Dit was mijn eerste aanschaf voor een auto en ben super begeleid door Peter. Voor al mijn vragen had ie een antwoord klaar. Ben je op zoek naar een auto dan ben je bij vaartland op die juiste plek! Gegarandeerd en een top service ik wil jullie hartelijk bedanken.

• Product

Hi Taner, Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad in onze vestiging in Den Haag. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Alles was top geregeld!

Van begin tot het einde van het proces goed geregeld!p

• Product

Hi Kemal, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe. Team Vaartland.nl