Mooi bedrijf met aardige mensen en goede service

Nu de 2e auto hier gekocht en zal de volgende keer weer terug komen. Goede service en de koffie staat altijd klaar

• Merk/Model: Bmw 640

Netjes en goed

Alles duidelijk uitgelegd en vriendelijke mensen En alles correct uitgevoerd.

• Merk/Model: Opel mokka

Super!

Ik wil hierbij Jack bedanken; voor alweer mijn 5e auto; het is weer super; hoger weer is met mij mee gedacht; nogmaals mijn dank!

• Merk/Model: Bmw 316i

Prettig en ontspannen sfeer

Via internet spong voor ons dit bedrijf er uit . Snelle reactie, en ontspannen omgang , en afspraken nakomen ,en een profersionel service 👍👍

• Merk/Model: Fiat 500s

Hartelijk en warm.

Al vanaf binnenkomst voelde het goed.

• Merk/Model: Mercedes

Nette service en afhandeling, kleine lak beschading nog niet bijgewerkt. Met lakstift opgelost

Zie boven

• Merk/Model: Fiat

Een vriendelijke benadering en uitstekende service!

• Merk/Model: Audi A3

Prima service, betrouwbaar

Gastvrije ontvangst, duidelijke uitleg

• Merk/Model: Mini

Goede snelle service

Op een avond gaan kijken naar de Opel Adam die hier stond en zonder moeite de dag erna meteen met de openingstijd een proefrit mogen rijden.

• Merk/Model: Opel Adam

Goed geholpen vriendelijk personeel geen opmerkingen

• Merk/Model: Opel Astra gtc

Klantvriendelijk en professioneel!

We werden vriendelijk ontvangen en naar de auto begeleid, die we online hadden zien staan. Ze waren geïnteresseerd in mijn wensen en dachten mee. Een proefrit maken was geen probleem, de auto werd netjes uit de showroom gereden en buiten klaargezet. Na de proefrit stond er een reeel aanbod klaar ter onderhandeling. Ook tijdens de onderhandeling bleef men heel vriendelijk, ondanks dat ik aangaf dat ik nog naar meer autos wilde gaan kijken. Uiteindelijk ben ik toch mede vanwege de professionaliteit en klantvriendelijkheid teruggekomen naar AutoStrada. De verkoop werd soepel afgehandeld. Kortom: een prima koopervaring!

• Merk/Model: Opel

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk geholpen

• Reden bezoek: de Werkplaats
  • Merk/Model: Fiat

Net bedrijf en goede service

We werden netjes behandeld door de verkopers en er word ook goed meegedacht in het maken van een keuze

• Merk/Model: Opel insignia

Goede service, vriendelijk personeel

Zie boven

• Merk/Model: Mini

Super goede service!!

Zeer mooie keuze aan auto’s, correct en netjes geholpen door de verkopers/medewerkers. Een echte aanrader!!

• Merk/Model: Opel

Heel blij met de auto, uitstekende service, goede prijzen!

• Merk/Model: Audi Q3

Prima garage

Fijn engoed geholpene dit zeker door aan mijn bekenden

• Merk/Model: Peugeot 1007

Goede ervaring

Vriendelijk en goed geholpen.

• Merk/Model: Opel Mokka

Alles ging na wens

Alles ging na wens

• Merk/Model: Mecedes

Net een nieuwe auto gekocht en zijn prima geholpen goede uitleg heel vriendelijk personeel zeker een aanrader top

• Merk/Model: Opel astra

Goed en vriendelijk

Ik was opzoek naar een nieuwe auto. Ben vervolgens via verschillende occasionsite bij Autostrada Roosendaal terecht gekomen. Ben erg vriendelijk te woord gestaan met een lekker kopje koffie. Alles kon en mocht bekeken worden van de auto. Vragen werden goed beantwoord en het werd al snel duidelijk dat ik hier mijn nieuwe auto wilde gaan kopen. Vervolgens een proefrit aangevraagd Na de proefrit was ik meteen verkocht en heb de deal gesloten.

• Merk/Model: Audi a4

Vriendelijk ontvangst

Alles volgens afspraak verlopen

• Merk/Model: Alfa Romeo Stelvio

Tevreden

Ik ben echt tevreden.Vriendelijk personeel en goede advies.Allees netjes geregeld voor mij.

• Merk/Model: Audi A3

Prima ,klantvriendelijk

Goede beglijding door personeel, goed advies en zeer behulpzaam.

• Merk/Model: Renault grand modes

Heel goed en fijn geholpen en inruil van mijn auto ook goed uitgekomen.ik kom hier zeker terug echt een top bedrijf en hele leuke mensen.

• Merk/Model: Mercedes

Over AutoStrada Roosendaal

AutoStrada is opgericht om Het Occasion bedrijf van Roosendaal en omstreken te worden. AutoStrada staat letterlijk voor ‘weg zonder conflicten’. En dát is de belofte die wij aan onze klanten doen. Het is onze missie om u op een eerlijke en deskundige manier te begeleiden bij de aankoop van uw auto. Wij denken altijd in oplossingen, want bij ons staat de klant écht op nummer 1.