Prima geholpen in mijn zoektocht

Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Goed en snel geholpen bij de aankoop.

• Merk/Model: Kia

Geweldig vriendelijk en attent personeel

Prima geholpen en geadviseerd. Goed gelegen langs de snelheid 👍 Mooi bedrijf en zeer tevreden met mijn aankoop 😀

• Merk/Model: Audi

Prima dealer!

Toen ik de wagen op internet zag was ik verkocht, echter waren er andere mensen voor me, deze mensen twijfelden.. Deze mensen kregen een beslistermijn, nadat deze verstreken was werd ik gebeld.. Dag erna ben ik gaan kijken, en heb ik de auto gekocht. De puntjes die ik had aangegeven zijn allemaal in overleg in orde gemaakt. Conclusie: Fijne dealer, klantvriendelijk en een prima service!

• Merk/Model: Range rover evoque

Very pleasant and safe buy

Lovely and helpful car professional that help you with admin procedures with a smile even when we arrived behoren closing, very patiënt and customer oriented. The car was in good shape and clean from inside as well. I highly recommend AutoStrada for a safe transaction.

• Merk/Model: Peugeot 207cc

In eerste instantie naar een Opel Adam gaan kijken maar na de proefrit ook in een mini gereden en we waren verkocht. Bij nog een inspectie van de auto zagen we op de moterkap beschadigingen van de lak en dit is perfect opgelost door Autostrada. Al met al goede ervaringen met dit mooie bedrijf met prachtige occasions.

• Merk/Model: Mini

Gewoongoed

Professioneel bedrijf,wekt vertrouwen.

• Merk/Model: Scenic

Prima klantgericht

Vriendelijke verkoper, goede service

• Merk/Model: Opel meriva

Mooie garage. Leuke nette indruk.

Goed geholpen, spontane medewerker. Super mooie auto. Erg blij mee👍😀 Groetjes Hilde

• Merk/Model: Adam

Vriendelijke service

Mooie zaak. Met vriendelijk personeel. Mooie occasions.

• Merk/Model: Opel Adam

Alles volgens afspraak

Alles goed geregeld

• Merk/Model: Opel mokka

Erg betrouwbaar en goede service

• Merk/Model: Volkswagen Golf 7

Tefreden

Goede garage

• Merk/Model: N.v.t.

Klantvriendelijk en topservice

Erg vriendelijk en behulpzame mederwerkers !

• Merk/Model: N.v.t.

Alles volgens afspraak, top!

Goede service, netjes en vriendelijk personeel. Alleen maar positieve punten over deze zaak! Goed geholpen door beide heren en zeer blij met mijn aankoop!

• Merk/Model: Bmw 523i

Prima geholpen

prima geholpen en alle ruimte gekregen om een uitgebreide proefrit te maken. Ook de punten die ze zouden verhelpen bij de nieuwe auto zijn netjes weggewerkt.

• Merk/Model: BMW X5

Fijn geholpen en alle ruimte gekregen om een uitgebreide proefrit te maken. Ook de puntjes die ze zouden verhelpen aan de ‘nieuwe’ auto zijn netjes weggewerkt.

• Merk/Model: BMW X5

Vriendelijk en snel geleverd

Hoorde van familie dat er een goede en vakbekwamer garage was, en meteen gaan kijken en zoals werd gezegd mooie occasions

• Merk/Model: Opel mokka met hoge instap

Topppp

Goede snelle service erg betrouwbaar

• Merk/Model: Mercedes a klasse

Goede service en ruime keuze.

Wij werden keurig geholpen en geadviseerd en de auto was prima in orde. De service was uitstekend en de verkoper was prima op de hoogte van de staat van de auto.

• Merk/Model: Mokka

Fijne ervaring

Op de site duidelijk info over wagen gevonden na showroom gegaan en de auto was precies na verwachting. Na gesprek met de verkoper en proefrit gemaakt. Daarna hebben we besloten de auto te kopen en ging best snel toen we de auto kregen. Al om al een top service

• Merk/Model: Ds

Vriendelijk geholpen

Goede uitleg, vriendelijk geholpen, goede prijs gemaakt en netjes afgeleverd.

• Merk/Model: Audi

Prima bedrijf

Prima bedrijf met mensen die een deskundig advies geven en altijd met je mee denken

• Merk/Model: Citroen DS4

Vriendelijk en vakkundig advies.

Zeer goed geholpen. Lakschade werd voor aflevering keurig hersteld inclusief een technische afleverbeurt.

• Merk/Model: BMW 320i

Goed en vriendelijk behandeld

Te vreden

• Merk/Model: Opel corsa

Goede service met echte verkopers

Ik ben tevreden over de service die Autostrada mij heeft geleverd op de auto, nemen de aandachtspunten die ik aangaf serieus en hebben verstand van zaken. Ik ben blij met de Astra en nu veel veilige kilometers

• Merk/Model: Opel Astra

Over AutoStrada Roosendaal

AutoStrada is opgericht om Het Occasion bedrijf van Roosendaal en omstreken te worden. AutoStrada staat letterlijk voor ‘weg zonder conflicten’. En dát is de belofte die wij aan onze klanten doen. Het is onze missie om u op een eerlijke en deskundige manier te begeleiden bij de aankoop van uw auto. Wij denken altijd in oplossingen, want bij ons staat de klant écht op nummer 1.