Beste prijs-kwaliteit verhouding!

Helemaal prima

Prima!

goede informatie, prima service en auto met meer comfort dan andere jaren.

Ongedwongen prettige communicatie.

Niet te moeilijk, soepel en snel op weg en ook de afhandeling verliep vlot. Dezelfde dag nog de borg teruggestort. Prima ervaring.

alles prima geregeld, duidelijke afspraken

telefonisch de mogelijkheden nagevraagd ivm zeer vroeg ophalen op eerste huurdag , voor openingtijden kantoor, dit was mogelijk door dag tevoren sleutel op te halen. Bij inleveren tweede dag, in de avond sleutelbox gebruikt. Volgende dag alweer de borg retour gestort gekregen , prima geregeld dus.

Goede. Service.

Goeie ervaring meegehad busje zelf iets later terug gebracht door omstandigheden maar begrip ervoor borg netjes terug eerlijke betrouwbare verhuur bedrijf zeker nog voor herhaling vatbaar ;-)

Goede en nette wagens

Prima verhuurbedrijf

Bestelauto was niet schoon, werd na inlevering schoongemaakt.

Vriendelijke medewerker, denkt met je mee, flexibel en prettige service.

Geweldige personeel, met uitmuntende service. Staan altijd klaar.

Personeel van D. Spek maakt altijd wat mogelijk voor het huren van een voertuig. Super service !!!

Praktisch en waar voor je geld.

Handig, fijne prijs-kwapitsit verhouding.

Super geregeld.

Er wordt goed met je meegedacht. Zeer tevreden.

Gemakkelijk om een bus te reserveren. Zeer sympathiek ontvangst. Prima bus mogen lenen en fijne afhandeling bij retour leveren! Ook de borg weer snel terug geboekt. Dus...aanrader!!

Prima! Goede service en communicatie

Zeer positief. Verliep allemaal netjes

Aardige meedenkende verhuurder

Verhuurder is eerlijk en betrouwbaar. Ik huurde een bestelbusje met 300 km max, toen ik vertelde dat ik maar 170 km nodig had paste de verhuurder meteen een voordeliger verhuurprijs toe! Dat had hij niet hoeven doen en heeft me zo wat geld bespaard! Ik beveel ze zeer aan. Ik heb nu een aantal keer gehuurd bij ze en nooit problemen ondervonden. Zeker een aanrader.

eerlijk bedrijf

Goeie, soepele auto, ongecompliceerde communicatie. Zoiets.

Klantvriendelijk en passende prijs

Met genoegen een bakwagen met laadklep gehuurd. Helaas niet voor 8u op zaterdag open, maar daarentegen wel gehele dag auto inleveren mogelijk. 24u huren geldt tot aan 24:00u. Dat is wel jammer. Goede service en tevreden klant.

Altijd veilig en betrouwbaar

Altijd veilig en betrouwbaar

alles naar wens verlopen

aardige mensen, auto is goed, en de prijs is heel redelijk.

Altijd makkelijk en snel geholpen.

Spek heeft altijd wagens beschikbaar en handelt gewoon snel! Ook het terugstorten van de borg hoef je je nooit zorgen om te maken.

Ben goed geholpen.!

Goed, op het laatste moment toch een juiste bus kunnen huren.

vriendelijk en snel

Ik werd snel geholpen. Het contact was prettig en vriendelijk. De flexibiliteit was groot. Ik kon de sleutel na sluitingstijd deponeren in een brievenbus.

Prettig

Heel goed ontvangen en begeleid, vriendelijkheid was goed aangeboden.

Eenvoudig, goed en snel

Reservering van een Fiat Doblo was zo geregeld en deze reed verder goed en zonder problemen. De borg was een dag later teruggestort. Al met al een goede ervaring.

Perfecte service

Altijd klantvriendelijk! Nooit problemen gehad met de auto's.

Harmanshoeve 7

2935AT Ouderkerk aan den ijssel