zeeer flexibel !

zeeer flexibel !

Auto en afhandeling prima!

Snel en goed geholpen. Auto in prima staat. Totaal: prima kwaliteit ook voor die prijs….

Vriendelijk

Hele aardige medewerkers. Altijd duidelijk

Ik ben zeer tevreden over de autoverhuur d. Spek. Het bedrijf heeft mij uitstekend geholpen met het vinden en huren van de geschikte bus voor onze verhuizing. De communicatie was prettig en helder, en de medewerkers waren behulpzaam. Ik kan Autoverhuur D. Spek dan ook van harte aanbevelen.

snel en makkelijk

prima en vlotte behandeling

Makkelijk via website en telefonisch te boeken. Geen ingewikkelde boekingen zoals bij anderen en km vrij is ook super.

Prima geholpen en netjes afgehandeld

Prima geholpen en netjes afgehandeld

Goed duidelijk en leuk geprijsd

Goede uitleg gehad en terugbrengen in de avond geen probleem. Borg super snel afgehandeld.

Vriendelijk en professioneel!

Ik ben heel tevreden over D Spek. Ik ga zeker weer hier een bus huren!

helemaal prima

Helemaal prima

Deur van gehuurd busje zat los en ontving direct vervangende bus. Alles top

Gewoon zoals service bedoeld is.

Mijn ervaring met Autoverhuur Spek is goed, zoals service bedoeld zo gaat het ook bij Spek. Uitleg over verhuur is duidelijk. Mochten we weer ruimte te kort hebben in onze eigen auto, gaan we weer naar Spek Autoverhuur. Bedankt, Fam van Rhee

Busje stond klaar, duidelijk uitleg en rijden maar.

Oude bestelauto en doet wat hij moet doen

Prima service.

Goed geholpen, klantvriendelijk

Auto huren? Naar Spek !!

Klantgerichte service, en in de buurt! Had huurauto nodig op korte termijn, volgende morgen stond deze klaar. Voor een schappelijke prijs en goede condities.

Perfect, klantvriendelijk

Perfect, klantvriendelijk

Alles verliep super soepel!

Alles uitstekend geregeld!

Gastvrije ontvangst, duidelijke uitleg, auto in topconditie

zeer fijn ,zeer correct

was een perfecte bus ,geen problemen goeie afhandeling. De borg was weer snel terug gestort

Alles wat ik had verwachten

Alles wat

Goed en snel geholpen

Prima autoverhuur bedrijf

Supermakkelijk om via de website een (bestel)auto te huren. Vriendelijke mensen, prima prijs.

Soepele reservering en afhandeling

Prettig contact. Afspraken worden netjes nagekomen. Prima busje (niet de nieuwste, maar doet wat het moet doen: spullen vervoeren.

Beste prijs-kwaliteit verhouding!

Helemaal prima