Geweldige service voor verhuur op zaterdag

Eind vd ochtend op zaterdag plotseling aanhangwagen nodig. Opgebeld. Geen probleem. Zeer goede service!!

Goed geregeld en geen gezeur

Goed materieel, vriendelijk geholpen. Geen negatieve punten.

Met goed vertrouwen en een goed gevoel makkelijk en auto gehuurd.

Het was zeer simpel om de auto te bestellen. Je rijd met een goed gevoel weg.

Zeer vriendelijk, bellen snel terug en ophalen buiten de eigenlijke huurtijden netjes in overleg.

Een prima service

Alles is goed geregeld en een prima service

goed verzorgd mooi auto's

nette bediening en goed verzorg.

Snel, voordelig en goede service. Samen met de verhuurder om de auto gelopen. Geen op of aanmerkingen.

Goed niet duur genoeg vrije km geen borg

Super service, vriendelijk, behulpzaam en flexibel!

Fijne mensen. Denken goed mee en zijn flexibel. Volgende keer graag weer!

Fijne dienstverlening

Ondanks dat het erg afgelegen ligt, een fijn verhuurbedrijf. We zijn prima geholpen. Hadden met spoed een bus nodig omdat sixt het af liet weten. Hier hebben ze nog vertrouwen in de mens. Geen gedoe met borg etc. Een redder in nood waren ze👍

Heel erg tevreden

Goed geholpen prima personeel die weten waar zij over praten, super.

Bedrijf dat met je meedenkt. Had problemen het juiste vervoermiddel te vinden, en men had al gauw een oplossing voor mij gevonden. Vriendelijke mensen, niet moeilijk. Is de 2e keer dat ik hier huur en kom zeker volgende keer weer terug.

Prima - flexibel en denken mee !

Prima - flexibel en denken mee !

1 van de beste verhuurbedrijven van Nederland

Geen worden voor alles was perfect zie je weinig deze tijden.

Uitstekend!!

Ze denken goed mee, flexibel en goede service!

Makkelijk te reseveren, betaalbaar en Flexibel personeel.

Super service en betrouwbaar bedrijf

Super service en betrouwbaar bedrijf Ik huur hier altijd staat altijd klaar en ze doen hun best om als er geen beschikbare bus of auto is er een passende oplossing te verzinnen.

Een bus huren ging heel makkelijk en snel!

Goeie service,snel medewerker aan de lijn,en flexibel!!

Goeie service👌🏼 Snel medewerker aan de lijn, en flexibel!

De bus die ik nodig had was niet beschikbaar waardoor ze deze bij een andere hebben geregeld zonder extra kosten. Makkelijk en snel op te halen en zonder problemen konden we de sleutel in een speciaal gemaakte gleuf deponeren, zonder papierwerk en rompslomp weg dus. Ook de bus was in zeer nette staat. Eigen risico wel heel hoog, maakt je wel wat nerveus.

Kan in mijn beleving echt niet beter.

Ik heb in mijn werk en privé ruim 31 jaar bestelbusjes gehuurd door heel het land. Dhr.Spek is de eerste die op basis van vertrouwen geen borg vraagt. En hij rekent geen dag extra als je de bus voor openingstijd de volgende dag inlevert. Ik zou hem iedereen aanbevelen en ik huur nooit meer bij een ander. En in prijs is hij het voordeligst.

Grote en efficiënte bakwagen en makkelijk te regelen.

Simpel gereserveerd, opgehaald en in gebruik.

Kort en krachtig...TOP VRIENDELIJK & ZEER NETTJES

Mooi goed materiaal. Zeer enthousiast vakkundig personeel.