Topbedrijf!!

Meedenken, flexibele instelling en goed (betaalbaar) materiaal.

Top verhuur en service

Supper geregeld alles en voor een goede en eerlijke prijs

Prima service, en meedenken

Super service, goede koffie, bus was netjes en schoon, werkte perfect. Volgende keer huur ik daar weer, gegarendeerd

Pragmatisch en klantgericht bedrijf zonder poeha

Ik heb inmiddels 3x gebruik gemaakt van Spek autoverhuur. Het is een bedrijf waar de klant centraal staat. De prijzen zijn goed voor hetgeen je krijgt. De laatste keer had ik een kunststof strip van een deur beschadigd. Dat werd heel netjes opgelost (alleen materiaalkosten) zonder gelijk een eigen risico door te belasten. Ik word altijd blij van bedrijven met een nuchtere Hollandse mentaliteit. Aanrader!

goed geregeld

goede service, makkelijk te reseveren als er een auto of busje nodig is

makkelijk te reserveren, op te halen en terug te brengen. ideaal voor verhuizen.

Goed geregeld

Goed geregeld.

Prima bedrijf om een bus te huren voor een dag of weekend en makkelijk met inleveren.

Bus opgehaald op vrijdagochtend en zaterdagavond laat ingeleverd. Even een rondje langs de camera rijden en de sleutel achterlaten. Borg werd de volgende dag netjes teruggestort.

Alles is gewoon snel, makkelijk en duidelijk!!! Alvast bedankt voor de goede service.

Zeer vriendelijk personeel en goede prijs

Zeer fijne ervaring gehad. Behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Auto was in goede staat en een goede prijs.

Correct en vriendelijk. Alles prima verlopen.

Correct en vriendelijk. Alles prima verlopen.

Goede prijskwaliteitsverhouding

+Vriendelijk, behulpzaam, oplossingsgericht. - De auto's zijn niet zonder gebruik sporen maar goed bruikbaar.

Blijf er terugkomen dat zegt genoeg

Makkelijk en snel

Uitstekende ervaring en super service. Aanrader!

Hele vriendelijke mensen die met je meedenken. Echt een aanrader!

Zeer goede ervaring

Goed en vriendelijk geholpen ook weer bij terug brengen van het busje

Efficiënte bakwagen

Efficiënte bakwagen met laadklep Niet heel oud maar wel veel kilometers er op staan en dit is terug te merken in het rijden Slechte remmen en een bak met herrie Maar voor het doen van een verhuizing top ding goed werkende en sterke laad klep Alleen vervelend dat die niet recht is te stellen op de afstandsbediening waardoor alles er af wil rollen/schuiven Snelle service bij spek prijs netjes

Vriendelijk en goed geholpen!

Zeer goede service van de medewerker

Voor herhaling vatbaar

Alles prima geregeld

Top geregeld

Snelle en "easy" afhandeling

Alles snel kunnen afahndelen met een meneer, die mij heel vriendelijke en met humor te woord stond.

Altijd vriendelijk en een goede service

Ik ben er nu 3x geweest voor het huren van een busje. De service is altijd top en de medewerkers zijn altijd vriendelijk. Kan ze aanbevelen!

De service was goed

Er wordt naar je geluisterd als je een opmerking maakt Zoals dat het niet erg duidelijk is hoe en waar je moet betalen op de website Is erg onduidelijk

Prima busje kunnen huren voor een goede prijs

Prettige communicatie rondom de huur. Geen gedoe, prima wagen en goede prijs.

Goede ontvangst, duidelijke uitleg, fijne prijs

Goed contact. Duidelijke uitleg en je weet waar je aan toe bent. Fijne auto.