In één keer geslaagd.

Alles wordt goed uitgelegd en geoefend. Ook wordt er eerlijk vermeld waar je aan moet werken en/of op moet letten.

Goede ervaring niks om op te merken

Goede rijlessen niks om op te merken

Goed bereik

Leuke rijschool erg goed!

Mijn ervaring was goed en door de manier van les geven vond ik het zelfs leuk!

Dank zij de manier van les geven werden de rijlessen iets voor mij om naar uit te kijken. Richting het einde werd ik een beetje onzeker en was ik bang dat ik mijn praktijk niet ging halen.. Gelukkig dankzij mijn rij-instructeur en zijn gouden tips heb ik het in een keer gehaald!:) Rijlessen.nl is zeker een aanrader. (Voor als u wilt weten welke rij instructeur ik had, zijn naam is Moenna)

Ik heb een fijne proefrijles gehad!

Ik heb mijn eerste rijles hier gehad en ik vond het heel fijn, de rijinstructeur was heel aardig en chill waardoor mijn zenuwen gelijk weg waren. Echt een aanrader!

Betrouwbare service en een goede rijinstructeur in Johnny gehad.

Johnny is een hele vaardige instructeur die goed aanwijzingen geeft en handelt vanuit zijn eigen expertise. Afspraken werden nagekomen en ik ben geslaagd voor mijn examen. Was allemaal top!

Joël was vriendelijk en rustig. Legt goed uit en laat je echt zelf rijden zonder alles voor te kauwen. Doe je iets verkeerd, is het geen ramp en doe je iets goed krijg je complimenten. (En een berg smintjes)

Super goed

Ik ben heel tevreden over deze rijschool. Heb m’n rijbewijs in 1 keer gehaald

Erg fijne ervaring gehad en binnen 1x geslaagd voor mijn praktijkervaring!

Goede begeleiding, fijne mensen

Heel fijn begeleid door Souad tijdens mijn rijlessen. Rustig en duidelijk in haar begeleiding. Problemen worden goed opgelost en de klantenservice is goed bereikbaar.

Vind het een fijne rijschool en ook mijn rij instructeur wil ik erg bedanken en ook fijn met contact of als je vragen hebt aan rijles.

Met knikkende knieën stapte ik in de les wagen en door mijn rijinstructeur nasser een super fijne proefrit gereden en naar verwachting nog een goede ook super blij en nu door bij rijless.nl voor mijn papiertje te halen.

De rijlessen waren een genot, bedankt voor Martin!

Ik kan Rijless.nl aanraden aan iedereen die zijn rijbewijs moet halen. Martin mij instructeur legde heel duidelijk aan mij uit als ik niet zeker wist hoe ik verder moest gaan en als ik vragen had, zou hij me een duidelijke uitleg geven. Hij is erg vriendelijk en beleefd.

Fijne rijschool

Ik heb een proefles gehad en het is me heel erg goed bevallen,goede uitleg en rustig ,als je iets niet wist dan werdt het weer herhaald je voel je op je gemak .ik had er goed gevoel bij,ik zou deze auto rijschool aanraden .

Ik had een geweldige instructuur die mij heel veel zelfvertrouwen gaf

Geweldig kreeg veel feedback en het voelde niet dat ik werd gehaast

Ik heb het proefles als heel fijn ervaren

Een goede proefles en professionele houding en je voel je ook wel echt op je gemak dus rond uit supper en geefd het idee van rijden een heel fijn. Gevoel en gezonde spanning Dat is mijn ervaring en wat ik geproefd heb van de eerste proefles Als het zo begint raad ik het zeker aan

Goede uitleg en een ontspannen situatie.

Alles werd heel duidelijk uitgelegd en de proefrijles was helemaal niet stressvol. Zeker een aanrader!

Goede ervaring

Ik heb een goede ervaring gehad. Communicatie was goed en de rijlessen waren heel fijn. Mijn rijinstructeur Shaam ben ik ook erg tevreden over!

Laag opgeleide rijinstructeurs

Minpunten: - Onprofessionele en laagopgeleide rijinstructeurs - Rijinstructeur komt gewoon niet opdagen/ komen de afspraken niet na - Geen begrip/emphatie naar leerling die het volgende ervaart; faalangst, overspannenheid, etc. Pluspunten: - Ze nemen je klachten sirieus

Beste Armando, Goed dat we elkaar gesproken hebben en dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Het is een lastig spectrum waar jij mee te maken hebt en als zaken dan tussen leerling en instructeur niet goed vallen, dan is er snel onbegrip en dat is nu net niet wat je wilt tijdens je lessen. Daarom het beste advies dat ik je kan geven, is om een rijschool te zoeken die beter bij je past en die het juiste antwoord heeft voor de situatie waar jij je specifiek in bevindt. Tot slot ben ik blij dat we tot een oplossing zijn gekomen waar jij je in kan vinden en misschien nog wel belangrijker dat je ervaart dat we je klacht serieus hebben genomen. Met vriendelijke groet, Rinus Klantenservice Rijless

Alles snel en duidelijk geregeld

Na de gratis proefles gekoppeld aan een hele fijne rijinstructeur! Snel een examen ingepland een aantal lessen gedaan en m’n rijbewijs gehaald! Ik had een pakket gekocht dat eigenlijk iets te groot was. Niet alle lessen heb ik kunnen gebruiken en ben blij dat ik het bedrag van de niet gebruikte lessen terug krijg. De communicatie is snel, makkelijk en duidelijk verlopen. Super!

Heel erg leuk

De proefles kon snel ingepland worden wat erg fijn was. Je hoeft niet lang te wachten en kan zo aan de slag. De proefles zelf was ook erg fijn. De instructeur is heel rustig en kalmerend, legt alles duidelijk uit en helpt je waarbij nodig is. Ik heb de proefles heel fijn ervaren!

Top service, denken in oplossingen. Top lessen gehad van Mostamia, in 1 keer geslaagd. Dankjewel !!

Top rijschool

Super fijne rijschool, ik kon direct beginnen met lessen. Mijn ererdte instructeur kwam niet opdagen en heb daarvoor naar rijless gebeld binnen 2 uur had ik een nieuwe rij instructeur die ik echt top vind. Ik had Mohammed als instructeur, ik vond dat hij een hele fijne aanpak had. Zoveel geduld niet normaal hij heeft me denk ik wel 20 X uitgelegd hoe ik nou ook al weer moest inparkeren. Zou rijless en Mohammed aan iedereen aanraken! Had ook met Mohammed afgesproken dat we in Utrecht zouden afspreken zodat ik niet steeds hetzelfde stuk hoefde te rijden super fijn!

Zeker het is mooie waar.

Ja Quinten is het rijinstructeur zeker de moeite waard met Quinten slaag je altijd Quinten heb alle tijd voor jou. Hij zit top top. Top. Top rijinstructeur. niet te geloven, maar ik heb een jaar met hem rijless . Ik heb zoveel tricks geleerd. Ik wil ook zelf een rijinstructeur worden. Zeker zeker moeite waard. Quinten is die man als je wil slaagd, moet je bij Quinten zijn. Hij weet alles al de regels zeker Top rijschool de beste. Yes Quinten is definitely worth the driving instructor with Quinten you always succeed Quinten has all the time for you. He's top notch. Top. Top driving instructor. I can't believe it, but I've had a driving lesson with him for a year. I learned so many tricks. I also want to become a driving instructor myself. Definitely definitely worth it. Quinten is that man if you want to succeed, you have to be with Quinten. He knows all the rules for sure Top driving school the best.

Leuk, leerzaam en succesvol

Alle lessen met mijn instructeur (heinz) waren gezellig en zeer leerzaam soms streng maar rechtvaardig wat uiteindelijk tot een goed resultaat heeft geleid Nogmaals dank voor alles!!!

Folkert Elsingastraat 7 C

3067NW Tussentijds 1 maand

Over RijLESS.nl

Wij gaan voor 100% tevredenheid! Mocht het niet bevallen, geen probleem. Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op. Je tevredenheid vinden we heel belangrijk.