Beste Armando, Goed dat we elkaar gesproken hebben en dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Het is een lastig spectrum waar jij mee te maken hebt en als zaken dan tussen leerling en instructeur niet goed vallen, dan is er snel onbegrip en dat is nu net niet wat je wilt tijdens je lessen. Daarom het beste advies dat ik je kan geven, is om een rijschool te zoeken die beter bij je past en die het juiste antwoord heeft voor de situatie waar jij je specifiek in bevindt. Tot slot ben ik blij dat we tot een oplossing zijn gekomen waar jij je in kan vinden en misschien nog wel belangrijker dat je ervaart dat we je klacht serieus hebben genomen. Met vriendelijke groet, Rinus Klantenservice Rijless
Folkert Elsingastraat 7 C
3067NW Tussentijds 1 maand
Wij gaan voor 100% tevredenheid! Mocht het niet bevallen, geen probleem. Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op. Je tevredenheid vinden we heel belangrijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.