" Blij zijn dat je hier een auto mag kopen" De houding van de verkoper

Ben al bijna 40 jaar klant bij dit bedrijf. Helaas is het overgenomen door "Oostendorp auto" Altijd uitstekend geholpen door Jos v Boxtel en voortreffelijk kunnen overleggen ten aanzien van aankoop nieuwe auto's. Nu was ik op zoek naar een nieuwe auto eventueel goede occasion in dit geval toyota Yaris hybride Dynamic. Dat we niet tot elkaar komen wat prijs betreft kan ik inkomen,maar de manier waarop het een en ander ging was voor mij vernederend. Ondanks de voortreffelijke behandeling in al die jaren hiervoor in de werkplaats en de verkoopafdeling, zal ik bij deze dealer ( Oostendorp tegenwoordig) niet meer komen noch voor aankoop ,noch voor onderhoud

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals we als meer dan 10 jaar gewend zijn, worden we altijd prima geholpen en hebben we alweer de derde auto bij Jos van Boxtel in Middelrode gekocht!

Zeer prettige samenwerking

Fijn autobedrijf met vriendelijke mensen. Goede service en kennis van zaken.

al ruim 36 jaar uiterst tevreden

zie boven

Goede verkoop

Vriendelijke man die ons wegwijs maakte en vrij snel doorhad welke richting wij in wilden...

Tevreden

gastvrij behulpzaam goede service

kei goed

Prima, gezellig, vakkundig

Ik heb een tweede hands Fiat Panda gekocht. We zijn in Middelrode prima geholpen door Mark. Als nu de auto het goed blijft doen, zijn wij zeer tevreden. Buiten de korting kreeg ik gratis een Apk’tje en een bos bloemen, zeer attent

Topservice

Snel een afspraak gemaakt via de site. Ook om een onderdeel te vervangen op terugroepactie. Deze was later binnen en daarom gebeld om een andere afspraak te plannen. Gevraagd om een leenauto. Was een heerlijke auto om in te rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals altijd weer eem prima ervaring.

Deskundige en klantgericht personeel, naast een als vanouds betrouwbare auto (Toyota).

Fantastisch

Werden heel hartelijk ontvangen. Kregen een kopje koffie/thee aangeboden en goede uitleg over de auto. Hebben de auto een paar dagen daarna opgehaald. Het enige minpuntje is dat we daarna geen uitleg kregen over hoe te rijden.

Altijd fijne service

We hadden niet verwacht dat we voor het uitlijnen van de auto opnieuw een afspraak moesten maken, dit lijkt ons toch een normale activiteit in een garage en zou zodoende normaal in een onderhouds pakket moeten zitten!

Klantgericht en uitermate vriendelijk

Apk is netjes en kundig uitgevoerd

Uitstekende service

Vriendelijke ontvangst, efficiente afhandeling, nooit problemen

goede kwaliteit en service

n.v.t.

Prima behandeld.

Na 10 jaar kan ik zeggen dat men altijd klaar staat bij kleine problemen die dan onmiddellijk verholpen worden. Vriendelijk, behulpzaam en goed advies.

• Reden bezoek Aanschaf occasion

Prima, fijn dat je via sms herinnerd wordt en seintje krijgt als de auto klaar is.

Prima dus !!!!

Vriendelijke medewerkers

Het lijkt wel of er een soort vriendschappelijke "band" ontstaan is, met de medewerkers achter de balie. Wel moet ik (weer) een opmerking aan dit geheel toevoegen: na de wintercheck stond de ventilatie uit, de airco aan en de ventilatiekleppen op het dashboard dicht. Mijn aanbeveling is om alles in de stand terug te zetten zoals deze aangetroffen is bij de start van de service.

geweldig.

Jos van Boxtel Middelrode gaf al bij het eerste gesprek, een goed gevoel. Ik heb een hele mooie occasion gekocht met Bovag garantie. De verkoopmedewerkers en de monteurs (die heel professioneel de Tom Tom navigatie hebben gemonteerd) geven vertrouwen. Echt een heel correct bedrijf en klantvriendelijk.

Nette correcte Aflevering

Prettig ervaren, auto netjes en correct afgeleverd.

• Reden bezoek Aanschaf occasion

Goede service en duidelijkheid over onderhoud en kosten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een autobedrijf waar ik al ruim 35 jaar kom, met goede en ervaren verkopers en monteurs.

Ik kom hier al zo lang dat ik me daar thuis voel, wordt hier goed behandeld en zeer goede service verlening. Verkopers en monteurs zijn zeer vakbekwaam.

Perfecto Mundo

Perfect leuke aardige mensen helpen je goed altijd opzoek naar beste oplossing luisterend oor kortom Fijn autobedrijf Keep it up love it :-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service waar je van op aan kunt

Makkelijk afspraak gemaakt en reminder de dag vooraf. Duidelijke info over de werkzaamheden en de prijs en de auto weer netjes en op tijd terug.

Perfect.

Vriendelijk,goede kennis van zaken,fijne service,prachtige showroom,goede voorlichting.

• Reden bezoek Aanschaf occasion

Over Autobedrijf Oostendorp Jos van Boxtel Middelrode (Toyota)