aanrader

er werd alle tijd genomen voor een gesprek en voor advies. ook nadat ik de auto gekocht had bleef men zeer servicegericht en zelfs aanvullende afspraken werden ten gunste van mij afgewikkeld.

Afspraken netjes nagekomen

Erg goed

Zeer vriendelijke en behulpzame verkopers. Komen de afspraken na en kunnen zeer snel leveren. Na de kerst gekocht en op oudejaarsdag rijden. Top.

Vriendelijk en goede service

Altijd goed geholpen zowel bij koop of onderhoud van de auto,

Netjes geholpen

Mooie auto voor een nette prijs, en goede service

Zeer goed geholpen

Mijn ervaring met de dealer is zeer positief. Alle vragen netjes beantwoord en beloftes nagekomen.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf occasion

het ophalen van onze bijna nieuwe Aygo was geen feest!

Mijn vrouw en ik hadden er afgelopen vrijdag echt zin om haar nieuwe bolide op te halen bij een medewerker. Een andere medewerker hadden wij de zaterdag ervoor gesproken maar kon er vrijdag avond niet bij zijn. De aflevering was soberder dan een gemiddelde winterbanden wissel: We kregen geen koffie aangeboden, geen bloemetje (dacht dat dit standaard was?) en na het kenteken overgescheven te hebben, (de auto stond, inclusief het service pasje, terwijl wij, ook in mails hadden aangegeven het op naam van mijn vrouw zou moeten staan, jammer.....Daarna reed een medewerker de auto naar buiten (het was donker inmiddels) hield de sleutels omhoog en zei: Veel plezier met de Aygo. Wij hadden tegen twee medewerkers aangegeven dat we beiden nog nooit een Toyota hadden gereden, dus zijn we in het donker maar proberen te buitenspiegels goed te stellen... De rest van het verhaal kunt u raden! Wat jammer, zo'n gemiste kans.

Prima uitleg en service.

De yaris gekocht binnen een half uur en de andere yaris ingeruild . Uitleg en afhandeling hebben jullie wel goed de tijd voor genomen en ook de uitleg van de functie,s. Met andere woorden . Dikke Duim omhoog

Geweldig service

Gewoon geweldig 👍

• Reden bezoek Aanschaf onderdelen en/of accessoires

Afspraak wordt keurig nagekomen.

Op de afgesproken tijd auto afgeleverd. Wachttijd viel mee. Koffie en krant waren aanwezig.

Een goede gevoel

Naar het zoeken bij verschillende bedrijven, ben ik bij van Boxtel terecht gekomen en de verkoper was vriendelijk en relax. Hij gaf mij een goed gevoel en daardoor heb ik besloten om deze auto te kopen. Een ding, rij eerst in een auto voordat je koopt. Dat heb ik namelijk niet gedaan en nu achteraf kom ik hier en daar dingen tegen. Maar Van Boxtel gaat dat oplossen en ik hoef niet helemaal terug te gaan naar Den Bosch. Goede service, vriendelijke personeel en je wordt als een echte klant behandeld.

Geweldige klantvriendelijkheid en service

Zeer netjes en goed geholpen. Voelde me weer helemaal “thuis” bij Jos van Boxtel Den Bosch. Ik ben erg blij met mn nieuwe auto! Alle afspraken keurig nagekomen.

wederom goed

gedegen en zorgvuldig alleen beetje jammer dat als je de wagen de hele dag ter beschikking stelt dat deze altijd opschuift naar het einde van de dag

• Deskundigheid/Vakmanschap

Accessoires bij de dealer duurder, maar dan is alles in 1 hand en ben ik verzekerd van uitstekende service

• Reden bezoek Aanschaf onderdelen en/of accessoires

Fantastisch!

Zeer tevreden over deskundigheid, vriendelijkheid van personeel. Totaal geen aankoopdruk. Bij de aflevering werd alle tijd genomen om een en ander uit te leggen. Al met al; dikke 10 voor Jos van Boxtel 👍

geweldige service

Snel en accuraat worden problemen opgelost. En na elke servicehandeling wordt de auto keurig gewassen.

Top service

Goede service. Afspraken worden nagekomen. Sympathieke medewerkers.

Zeer prettig!

Als altijd top!

Zie hierboven

alweer geweldig

hartelijke ontvangst, vriendelijk personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Om 13.00 een afspraak en de auto wordt pas om 13.30 gepakt.

Om 13.00 uur een afspraak en de auto wordt pas om 13.30 gepakt. Waarom heb ik dan een afspraak om 13.00 uur

• Deskundigheid/Vakmanschap

De service van garage van Boxtel is in een woord fantastisch. Je wordt keurig netjes geholpen en het personeel is zeer positief klantgericht. Vanaf het moment dat je een afspraak maakt voor onderhoud tot aan het ophalen (of wachten ) is positief. Ik ben al jaren klant van deze garage en ik kan alleen maar zeggen door ondervinding "petje af " voor deze garage. Een pluspunt voor heel Den Bosch. Zeer vakkundig en vriendelijke monteurs. Ook de showroom straalt positief uit naar de klanten. Keurig gerangschikt zijn de auto's van het merk TOYOTA.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst EN begeleiding in het koopproces. Een tevreden klant !!!

Prettige ontvangst aan de balie, nadat we getipt waren over een occasion waar we naar uitkeken. Proefritten waren geen enkel probleem, in no time geregeld ! Verkoopproces verliep ook heel gemoedelijk, relaxed en heel vriendelijk. Verkoper had alle tijd voor ons !

• Reden bezoek Aanschaf occasion

We zijn in een prettige omgeving geholpen.

We kregen (voorzover ik nu kan nagaan) deskundig antwoord op onze vragen. Wel was ik in de veronderstelling dat er nog 2 jaar garantie op de auto zat (occasion plus). Bij de aflevering bleek het 1,5 jaar fabrieksgarantie te zijn. Omdat ik niet weet of de één uitgebreider is dan de ander en het pas later tot me doordrong heb ik dat laten rusten. Daarnaast werd ik enigszins onaangenaam verrast door alle feestelijke kortingen die de dag nadat wij de auto gekocht hadden bekend werden. Dat wisten we niet en dat voelt niet fijn.

Prima en vlot verlopen.

Ok

• Deskundigheid/Vakmanschap

Over Autobedrijf Oostendorp Jos van Boxtel 's-Hertogenbosch (Toyota)