Goede ervaringen belofte komen ze na prima.

Twee weken geleden onze eerste auto gekocht bij auto Allerts. Zeer tevreden over de auto. Zelfs net terug van apk op kosten van hem zodat we er dan 14 maanden apk hebben. Goede service. Fijne verkoper. Eerlijk, geen overdreven mooie verkooppraatjes, en super blij met onze nieuwe tweedehands auto. Voor onze volgende koop zullen wij zeker weer terug gaan. Een echte sanrader!!

ik wil even iets kwijt over het bedrijf van paul,ik ben er al jaren een tevreden klant en heb al verschillende auto,s bij hem gekocht het zijn altijd fijne en goed onderhouden auto,s en als je er eentje koopt en er zou toch als je naar huis rijd iets mis zijn denk dan maar niet dat hij je zegt garantie tot aan het eind van de straat,zoals je wel vaker van andere auto bedrijven hoort zo kwam ik na het kopen van mijn laatste auto erachter dat links er rechts de momeconeet ashoesrubber of zoiets kapot was,ik heb hem gebeld en binnen korte termijn heeft hij dit netjes opgelost,daarom geef ik paul allerts een dikke 10 m.v.g sigi en francis

Ben 70 jaar en kom uit Valkenburg heb al veel auto\'s versleten in mijn leven en verschillende autodealers gehad.Maar deze ALLERTS springt er hoog boven uit .Is altijd bereikbaar voor service en is uiterst betrouwbaar in de verkoop ,zijn woord is ook een woord en telt.Heb ontzettend veel plezier van mijn auto aankoop in mei j.l . Mijn Dank.

Mijn auto gekocht bij Auto Allerts, de APK moest over 2 maanden gebeuren dus hebben ze dat nog gedaan voor ik hem kreeg (zonder extra kosten). Nadat ik de auto had voor een paar dagen had ik problemen met de accu. Hiervoor ben ik terug gegaan en heb een nieuwe accu gekregen zonder dat hier kosten aan verbonden waren. Super service!

prima geholpen bij auto allerts bij het kopen von onze astra . klantvriendelijk en geen tot onder aan de berg garantie ,dus perfect.

• Reden bezoek Andere reden

Ik beveel autobedrijf Allerts aan vanwegen goede service vorige mnd een Opel Zafira gekocht bleek dat de katalysator stuk te zijn kon meteen langs komen en is gemaakt. Grtjes A

Golf 5 gekocht, distributie set werd na 3 weken gratis vernieuwd omdat er n geluid vandaan kwam!! Zonder garantie gekocht en toch gratis gerepareerd! Heb ze n vla gebracht!! Aanrader auto Allerts

Ondanks dat wij geen garantie hadden op onze auto (hadden de startmotor defect ) zijn wij toch goed geholpen door Paul heeft ons de start motor gratis er in gebouwd heb alleen maar de kosten van de startmotor betaald heel fijn

4 Maanden geleden een Renault Laguna (2003) gekocht bij Auto Allerts. Auto was dealeronderhouden en van eerste eigenaar, dat merkte je ook meteen aan de auto. Bij de proefrit trilde de auto bij hode snelheid remmen, waarbij de dhr Allerts mij meteen gerust stelde dat het aan de remschijven lag. Deze zouden kostenloos voor de aflevering vervangen worden inclusief nieuwe remblokken. Fantastisch... En omdat ik geen inruil had, gaf hij mee een mooie korting op de vraagprijs. Bij een volgende aankoop zal ik zeker eerst hier langs gaan.

Vorige maand een Peugeot 307 gekocht deze wagen bevalt super. Na 2 weken is gebleken bij een oliewissel dat de schroef van de carter pan dol gedraait was. We hebben meteen contakt op genomen met Auto Allerts. (Paul) Hier werd ons meteen gezegd \"Breng hem maar langs en we gaan hem voor je maken\" Paul heeft zoals afgesproken woord gehouden en heeft het probleem keurig netjes opgelost. chapeau Paul bedankt voor je super service.

Ik heb afgelopen weekend mijn eerste autootje gekocht. Kwam vrijdag bij de garage en vertelde waar ik naar op zoek was. Willem vertelde me dat ie net een opel corsa had binnen gekregen, maar op dat moment was paul ermee weg. ik moest werken dus kon niet blijven wachten. Ik heb aan het einde van de middag gebeld en gevraagd of ze de corsa voor me vast konden houden tot te volgende ochtend. dat was geen probleem en volgende ochtend mocht in een proefrit komen maken. Auto is helemaal nieuw apk gekuurd en zaterdag ochtend was de corsa van mij! Super service! Thanks paul en willem

Ik had net voor de feestdagen een auto gekocht maar na de kerstdagen bleek de koppakking stuk te zijn. Contact op genomen met auto Allerts en mijn auto werd gemaakt ondank dat ik geen garantie had .dus kan zeggen top services

Een heel goede service. Mijn daewoo Matiz niet meer zo jong bij Paul gekocht begaf het na een paar weken. Kleppen verbrandt. Paul heeft echt tot volle tevredenheid ( en met geen torenhoge rekening) deze klus opgelost en nu rijd ik zonder problemen weer heerlijk rond. Ik zag mijn daewoo al op het kerkhof staan! Dus ga naar Paul Allerts hij lost het voor je op!

Mijn vrouw en ik hebben allebei een auto gekocht bij Paul Allerts.Ze hebben een geweldige service,als er iets gerepareerd moet worden,hoef je er maar heen te rijden en het wordt onmiddellijk voor je opgelost.Of het nu voor iets kleins is zoals het vervangen van een lampje of een grotere reparatie,je wordt er goed geholpen.Deze garage is dus een aanrader voor iedereen!!!Chantal en Marcel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb vorig jaar bij deze garage een auto gekocht en kan iedereen aanbevelen om het zelfde te doen. Wat een service!! Vandalen hebben in het weekend mijn buitenspiegel gekopt getrapt, een 2e handse op de kop kunnen tikken was geen probleem maar het monteren hadden ze geen kaas van gegeten. Ik belde de garage en kreeg Paul de eigenaar meteen aan de telefoon, vertelde hem mijn probleem. \" geen zorgen\" kom maar langs. Hij heeft mijn spiegel gemaakt terwijl ik kon genieten van een kop koffie. Ik vroeg wat ik hem verschuldigd was. \" Niets\" zei hij. Nou .... dank je wel..... dat is pas aardig en een super service. !!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Paul heeft mij in juni dit jaar een Peugeot 107 verkocht. Bij het proefrijden bleek de kofferbak niet open te gaan, dit zou gemaakt worden voor de aanschaf en is ook prima gedaan! Vorige week deed het sleutelgat aan de bestuurderkant raar en uiteindelijk kreeg ik de deur op deze manier niet meer open. Ook hiervoor kon ik zo langsgaan en het werd meteen gemaakt, zonder vergoeding zelfs! Verder is de auto sowieso prima in orde, bedankt!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Afgelopen tijd een Renault Espace uit 2004 gekocht bij Auto Allerts in Heerlen. Kende Paul via de rallysport (maar puur van naam). Op goed vertrouwen deze auto gekocht. Bij levering de auto voor het eerst gezien en bereden. Afhandeling naar tevredenheid en volgens afspraak. Bij thuiskomst (en controle door eigen garage) bleken er toch wel wat mankementen aan de auto te zijn. Een niet werkende airco, achterremmen volledig op (terwijl auto net Apk gekeurd is door een derde), etc. Omdat de auto zonder garantie gekocht is zou het een moeilijk verhaal kunnen worden. Gelukkig hebben we dit heel netjes kunnen oplossen door beiden een gedeelte van de kosten te betalen. SUPER.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ik kocht een renault twingo automaat; toen we gingen proefrijden werkte de richtingaanwijzers niet naar behoren. zou gemaakt worden voor aflevering, dus niet. extra terug moeten gaan, alsmede voor gebroken kabel om motorkap te openen. vervolgens lekte de auto olie als een zeef, koppakking kapot; auto een week daar gestaan; als je vraagt waarom de auto nog niet klaar is, krijg je van de monteur als antwoord: lig niet zo te zeiken, anders hou ik er nu meteen mee op om aan jouw auto te werken. het personeel is schandalig brutaal!! de reparaties zijn dan wel gratis verricht, maar ik zal hier nooit meer een auto kopen!!!

Jan..niet zo gepaste opmerking als je een auto koopt van 2 mille en je krijgt een reparatie van 875 euro zonder zelf iets van te hoeven mee te betalen..graag had ik dit rechtgezet jan ipv deze negatieve reklame.gr Paul Allerts

ik heb 2 jaar geleden een Nissan Micra automaat 2004 gekocht. ik rij er nu na 20.000 km met plezier mee. ben super tevreden

Deze garage geeft jongeren de mogelijkheid hun opleiding op niveau 1 aftenronden.. als bedrijf zeer prettig om zaken mee te doen.

• Reden bezoek Andere reden

7 maanden geleden een Golf 4 gekocht. tot op heden geen problemen mee gehad. eerlijke prijs terug gekregen voor inruil. een nieuwe auto netjes met beurt en apk afgeleverd zonder extra kosten.

Zeer tevreden!! ik kocht er een Peugeot 206 bij Allerts voor 1500 euro. na een paar weken ging bij mij de waterpomp stuk. deze is geheel gratis gerepareerd. Dus ik ben zeer tevreden. bij deze zeer bedankt. groetjes uit Urmond

Ik kocht een citroen Picasso voor 1750 euro na 2 dagen bleek er een lekkage aan het koelsysteem. dit werd keurig gratis gemaakt door Auto Allert B.V.

Wijngaardsweg 54 B

6412PJ Heerlen