vorige week dinsdag eerste koude nacht, startte mijn golf niet. kocht de golf in de zomer bij Allers auto. Paul heeft me netjes een andere accu gemonteerd zonder mij wat laten betalen, erg blij met de servies

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij lezen juist onderstaande. Wij kochten een citroen c1 en hadden ook probleem met sloten. Paul heeft dit half jaar geleden voor ons opgelost door afstandbediening te monteren. Geheel gratis. Wij zijn wel tevreden, autootje verbruikt 5 liter en al 8 maanden zorgenvrij. Sonja en Bert

Vorige week mijn 4 auto gekocht bij autoallerts, na 1 week ben ik nog steeds helemaal blij met mijn lupo. Bij elke deal werd ik korrect geholpen en verloor ik weinig geld van mijne inruiler. Aanrader, tot snel weer. Dank je Paul.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vorig jaar Kia Rio gekocht nu 1 jaar later weer probleem loos door de keuring helaas moet nu de distributie riem al vervangen worden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

kocht een ford ka bij autoallers. had een paar dagen koplamp kapot.. gratis vervangen en dat naar 2 jaar.. service dank je Paul

Had 2 kaale banden. Kwam door slechte uitlijnen. Kreeg van Paul , 2 goede gebruikte bandjes uit zijn magazijn Topkerel en dat na 7 maanden, astra rijdt verder prima. Dank jullie autoallerts nu kan ik op vakantie zonder bang te zijn voor eene lekke.

De 3 auto gekocht bij allers. Altijd eerlijk inruil prijs gehad. Nu op bijna 2 jaar maar 400 euro verlies. Alleen bleek na aankoop van deze polo steeds een lampje brande. Dit is verholpen, door een andere kattalysator te monteren. Zonder koste, want een vlaai koste mij niet veel. Deze polo ruil ik later weer in bij allers.

mijne scenic loopt al 1 week slecht. auto schuddelt helemaal. Vanmorgen bij allerts even gestopt Paul keek er zelf even na en kwam tot conclusie dat er een bobien kapot was. auto loopt nu weer goed en was binne 20 minuutjes gemaakt en niks hoefen te betale. Top service na 4 maanden na de koop. volgende auto weer hier.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

ford ka gekocht voor 995 euro, na 1 jaar afkeur apk, laswerk en 2 banden. kosten 450 euro. Gebeld met Paul en hij dit voor mij geregeld voor 150 euro. Alles werd gemaakt incl apk met ook een kleine bijdrage van autoallerts . Bedrijf laat je na 1 jaar dus ook niet in de kou staan. Volgende auto weer hier. Aan te bevelen

Top service !

Ik heb eind maart een fiat Punto gekocht 695 euro, mij werd gelijk verteld dat ik de accu even in de gaten moest houden, vorige week kreeg ik idd wat problemen met starten, heb toen gebeld met de garage en gister kreeg ik een nieuwe accu erin gezet, kosten voor mij 0 euro, rij al wat heel jaartjes maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt, dit noem ik service, en niet zoals velen tot aan de deur. Kan alleen maar zeggen van eerste contact tot laatste super service, en zal zeker terug gaan mocht het nodig zijn voor een andere auto, of voor mijn zoon volgend jaar. Toppie.

De manier waarop deze dhr jongen met mij en ons personeel omgaat, stelde we totaal niet op prijs. Wat dhr Jongen vergeet te vertellen is dat hij zijn ford fusion inruilde met een slecht lopende motor, maar volgens klant was er niks aan de hand..kosten voor ons 500 euro. Toen ik hem over aansprak bij het terugbrengen van zijn scenic werd ik als leugenaar afgeschilderd en had mijn broer maar beter moeten kijken. We hebben dhr Jongen willen helpen en ook geholpen, maar sommige mensen zijn niet zelfredelijk..vandaar

• Reden bezoek Andere reden

2 sterren: slechter dan verwacht

Ja hier vraag ik me af of ik de enigste ontevreden klant ben Renault senic gekocht bij dit bedrijf veel mankementen direct gebeldet Paul brengaar langs wordt gemaakt / verholpen Wagen 1 week daar geweest alleen 1 deel verholpen Auto gehaald en monteur zei zelf verder geen tijd gehad. Dus weer met Paul gebeld en weer beloftes doen waar ik nu nog op ben t wachten. Heb t vriendelijk willen oplossen en maanden gewacht geef nu de zaak aan mijn advocaat Dus mensen voordat u hier ook maar iets koopt kijk t na betaal niets voordat alles naar u wensen is. Ik ben nu al maanden verder en veel geld en uren erin gestoken en en alerst beloofd en komt echt niets na. U kunt mij hiervoor benaderen ik heb alle app verkeer zwart op wit Vr gr wiel

Mijn pasgekochte Renault Clio kwam plots na 2 weken stil te staan. Hierbij twijfelde ik niet langer en heb meteen met Paul gebeld. Hierdoor kwam paul dezelfde dag nog naar mijn werk om een poging te doen de auto over te starten. Dit mocht echter niet baten dus er was iets anders aan de hand. De volgende dag werd de auto afgesleept en bleek de krukassensor defect te zijn. Paul belde mij een dag later en ik kon de auto na mijn werk komen ophalen. Ik kon de auto kosteloos ophalen en dit hoort bij de service aangezien de auto nog geen 2 weken oud is. Ik ben zeer tevreden dat er niet eens over geld gesproken werd en Paul crieert hier dus zeker de mogelijkheid dat ik mijn volgende auto weer bij hem aanschaf.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk, behulpzaam (kreeg defecte tweede sleutel nog vervangen voor een nieuwe na twee maanden..

Voor kerst een Peugeot gekocht voor 1295 euro! Nu moest ik steeds koelvloeistof bijvullen! Waterpomp deze week hersteld door auto allerts! Kosten een vla. Volgende auto haal ik weer bij auto allers

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We waren opzoek naar een Station Diesel. Na een kijkje te hebben genomen en hadden we niet gevonden wat we zochten. Paul wilde ons heel graag helpen en gaf ons de tip dat er binnen een paar dagen een Ford Focus binnen kwam. Een dag eerder als afgesproken kwam ik een proefrit maken en kreeg meteen de sleutels. Na het thuis overleggen met mijn vrouw en daarna meteen gebeld of de auto de volgende dag al klaar zou kunnen staan incl verse apk. Paul heeft m als eerste laten keuren zodat we meteen om 10.30 een nieuwe auto hadden waarmee we meteen een lang stuk konden rijden. Helaas was de auto afgekeurd ivm kapotte ashoes. Paul heeft dit op service laten repareren zonder te mekkeren en houd daarom een tevreden klant nog veel blijer. Iedereen die een mooie auto zoekt...ik stuur die direct naar Auto Allerts. Paul, bedankt voor de vriendelijke service! Ons zie je zeker terug in de toekomst!!!

Afgelopen week een mooie Ford Focus diesel uit 2008 gekocht bij Auto Allerts. Aangezien we meteen op vakantie gingen naar Denemarken konden we de auto goed testen. Er bleek helaas een trilling in het stuur te zitten bij 120km/h. Bij thuiskomst even bij Allerts langs geweest, en deze heeft mij doorgestuurd naar een bandencentrum om de auto op zijn kosten te laten uitlijnen. Het trillen is weg, en hoefde er niets voor te betalen. Super service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

zeer ontevreden, al veel ellende gehad met mijn alfa romeo 147 die ik aangeschaft heb bij auto Allers. koppeling was vervangen door auto allers waarna ik weer stil kwam te staan omdat ze er een 2e hands drukgroep in gezet hadden. Nu deze week helaas weer..... koppeling plat weer de drukgroep kapot. Ik ben woedend over hoe je hier steeds weer beflikkert word. echt een schande.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Paul is aardige en rustige kerel, die je niks opdringt en alle tijd voor je heeft. Alle afspraken nagekomen, bij de koop van gebruikte auto, en het ook laten zien, wat vertrouwen uitstraalt.En zeker geen garantie tot einde van de straat, als er iets is, altijd terugkomen en goed geholpen worden.

Hallo Allemaal Ik heb afgelopen Januari bij Auoto Allerts gekocht, ik ben heel erg tevreden, goede verkoper en de afspraken die gemaakt zijn is hij allemaal na gekomen, de auto loopt als een tierelier! Dus echt heel erg tevreden! Groetjes Fabienne

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

na paar keer pech te hebben gehad met auto\'s bij andere garages in de buurt via een advertentie gaan kijken naar hoe een model auto eruit zag ik ben er vriendelijk ontvang en hadden zeker veel geduld uit eindelijk een goede auto gekocht zeer te vrede na paar weken liep de auto niet op volle kracht afspraak gemaakt en kon gelijk komen uur erna was het verholpen en ik wilde betalen maar hij zij dat het onder de garantie valt dit had ik niet verwacht was toch onderdeel van 80 euro zeker een bezoek waard als u op zoek bent naar een auto en goede service en advies wil

Afgelopen maand heb ik mijn eerste auto bij Auto Allerts gekocht. Na een aantal dagen startte hij niet. Paul heeft spoedig en kosteloos de accu vervangen. Prettige communicatie, goede service en de auto rijdt prima!

Recent een Kia picanto gekocht en het lekken van wat olie bleek een grotere reparatie te zijn dan verwacht. Auto allerts heeft zich daarbij keurig aan de afspraak gehouden dit kosteloos te repareren. Geen moeilijk gedoe en gewoon afspraak = afspraak! Daarbij zelfs nog meegedacht met een andere reparatie omdat de bak er toch al uit was waardoor ik me zelfs een paar honderd euro bespaard heb. Ik ben positief verrast met mijn ervaring bij auto allerts en zal er zeker weer gaan een volgende keer. Service van de oude stempel nog!!

Enkele weken geleden hebben wij een Opel Corsa gekocht bij Allerts. Na 5 dagen startte hij helaas niet meer. Paul heeft toen netjes voor de reparatie en de kosten gezorgd! Dinsdags heeft hij de auto weer teruggebracht. Toen ik zaterdag naar mijn werk wilde gaan, startte de auto weer niet. In overleg met Paul heb ik de auto weggebracht naar een garage in de buurt (Nijmegen). Deze heeft geconstateerd wat het probleem was en Paul heeft wederom voor de rekening gezorgd. Heel fijn dat je niet aan je lot wordt overgelaten zodra je de poort uit bent! Nogmaals hartstikke bedankt voor de uitstekende service!

Wijngaardsweg 54 6412PJ Heerlen