Vriendelijke ontvangst en goede service

's Ochtends vriendelijk ontvangen. Alles wat bij het maken van de afspraak is genoteerd wordt nog eens doorgenomen. Eind van de ochtend gebeld met een opgave van de te verrichten werkzaamheden en bijbehorende kosten. Einde van de middag gebeld dat de auto klaar was. Achteraf geconstateerd dat er een foutje in de factuur zat. Ook dit is prima opgelost, maar had opzich niet mogen gebeuren.

• Kwaliteit

Probleem naar volle tevredenheid opgelost.

Bij reguliere wisseling naar winterbanden was een probleem ontstaan met de wielen die onder de auto moesten komen. Dit snel en adequaat opgepakt zodat we de winterperiode weer goed kunnen doorkomen met veilige banden voor onderweg

prima, goed meegedacht en mooi op tijd klaar

prima, goed meegedacht en mooi op tijd klaar

correct

Prettig, al jaren klant bij jullie, dat zegt genoeg

• Kwaliteit

Afspraak verliep goed en op tijd. Goede informatie en service

• Kwaliteit

geweldig snelle en servicegerichte aanpak

prima service en snelle afhandeling nadat mijn rode lampje voor AdBlue was gaan branden. gewoon heel fijn om even bij Smeeing langs te rijden om daar mijn tankje vol te gooien. Bedankt weer!

Fijne snelle service

Snelle goede service en medewerkers die met je meedenken en behulpzaam zijn

• Kwaliteit

Over het algemeen vriendelijk naar klant .Maar krijg te weinig voor mijn auto bij inruil

Winterbanden wissel.

altijd goed

Goed mee gedacht

Goed advies en snelle service.

Ze doen wat ze beloven

Fijn hoe ze bij Auto Smeeing de dingen oplossen, geen gezeur en goede communicatie. Top geregeld jongens, mijn volgende haal ik weer bij jullie. Paul

Uitstekende klantvriendelijke garage

Afspraken snel geregeld. Goede communicatie. Gratis leenauto zou een verbetering zijn.

Klantvriendelijk. Eerst prijsopgave. En klopt altijd

Zeer klant gericht eerst bellen dan prijs opgave dan werk uitvoeren. Nooit duurder dan opgegeven. Auto keurig schoon aan de binnenkant. In 1 woord TOP Goed advies over nieuwe banden!

prima service en communicatie

snel afspraak gemaakt en vakkundige service

Gewoon een garage receptie

Duurde even voordat iemand mij zichtbaar opmerkte en aangaf dat ik zo geholpen werd. Zat erg op het scherm te turen had mij wel al zien Staan maar gaf geen blijk van interesse of vriendelijheid. Ik kon mijn autosleutel geven maar waar ik de auto had neergezet was al niet meer interessant.

Super!

Ik kon heel snel terecht, auto werd opgehaald en de volgende dag al teruggebracht. Al met al topservice!

• Kwaliteit

Nooit geen goed gevoel als ik mijn auto op haal

mijn ervaring is dat ik gevoel heb gewoon bedondert te worden iedere keer als ik daar ben geweest bv 1 ding accu die 400 euro kost .Ik zeg er wat van en ineens is hij stuk goed koper

• Kwaliteit

Geachte heer Van Empelen, Bedankt voor u review, maar jammer dat u niet volledig tevreden bent over onze service. Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en heb ik u kunnen uitleggen waardoor er verschillende prijzen voor accu's zijn, maar dat Auto Smeeing altijd alleen het definitief gebruikte type doorbelast. Voor ons intern wel een verbeterpunt ook dit vooraf duidelijk te communiceren zodat we deze verwarring in de toekomst kunnen voorkomen. Graag tot een volgend bezoek en veel fijne kilometers toegewenst. Vriendelijke groet, Nees van Proosdij Service-adviseur Auto Smeeing Soest.

Ik word er altijd vriendelijk geholpen

• Kwaliteit

Vriendelijk geholpen en de auto is weer piekfijn in orde

De auto moest voor een onderhoudsbeurt, APK, reinigen airco en bandenwissel. Alles is weer prima geregeld. De bandenwissel was even spannend, de winterbanden waren zoek, maar die zijn toch gevonden:), en een paar dagen later gemonteerd.

Prima de APK uitgevoerd

Kreeg bericht dat een APK bijna 50 euro kost. Wat vloeistof bijvullen indien noodzakelijk. Op die vraag zei ik oké. Maar dat kostte me bijna 20 euro .Dat vond ik eigenlijk een beetje een lullig hoog bedrag

• Kwaliteit

Geachte heer Kos, Bedankt voor uw review en fijn dat er geen bijzonderheden waren tijdens de APK van uw Nissan. Excuses dat wij de kosten voor het controleren en bijvullen van de vloeistoffen niet duidelijk vooraf gecommuniceerd hebben. De kosten voor het controleren van het niveau van de motorolie, koel-, rem- en ruitensproeiervloeistof inclusief bijvullen bedroeg 13 euro. De overige gespecificeerde kosten hebben betrekking op de APK. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Receptie team Auto Smeeing.

Na blijkbaar een misverstand is mijn auto tot volle tevredenheid gerepareerd.

• Kwaliteit N.v.t.

Geen klachten

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen