Zeer prettige en professionele rijschool

BE rijopleiding gedaan in één dag na een introductieles te hebben gehad. De Weerd is een grote rijschool en is professioneel. Heel veel geleerd van mijn instructeur die mij klaarstoomde voor het examen op een prettige en duidelijke manier. Adriaan bedankt!

Zeer goed.

Mijn ervaring was prima, kritisch beoordeeld, fijne instructrice (waar je gewoon op je gemak mee kan praten) en in een keer geslaagd, dus ik raad het aan.

Goede rijschool

Al mijn rijbewijzen bij De Weerd gedaan en altijd in 1 keer geslaagd. Deskundige medewerkers die je klaarstomen voor het echte werk.

Prettige rijschool

Ik heb bij Verkeersschool De Weerd motorrijlessen gehad voor het A rijbewijs (code 80). Voorafgaand aan deze lessen heb ik een intake les gehad. Er wordt dan gekeken waar je ergens staat. Aan de hand van deze intake les geven ze je een advies voor een lespakket. Dit advies kwam ook overeen met het aantal lessen dat ik uiteindelijk nodig had. Al met al een prettige rijschool met instructeurs die weten waar ze het over hebben en materieel dat goed in orde is.

Een goede rijschool met fijne, duidelijke instructeurs die je echt verder willen helpen.

Een goede rijschool met goede instructeurs en auto's. Minpunt was dat ik zo'n 6 verschillende instructeurs heb gehad, maar daar zijn jullie al van op de hoogte. Verder een top rijschool.

leerzaam en op een kritische manier les

Vooral leerzame lessen die worden gegeven op een kritische maar goede manier.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn advies: niet aan beginnen! Het is mij heel slecht bevallen en ik heb mijn C NIET gehaald. Endd at terwijl de instructeurs zeiden dat ik wel goed kan rijden. (dat vind ik zelf ook). Bovendien word je met een zeikerig toontje afgesnauwd en gaat je zelfvertrouwen compleet naar de maan. Geen fijne ervaring. En ik heb na de 3e maal zakken voor de praktijk per email gevraagd wat er nog nodig zou zijn om mij een goede kans van slagen te geven en daar heb ik tot op de dag van vandaag geen antwoord op. Ik heb ze zelfs een reminder gestuurd dat ik op antwoord wacht, maar niets...Echt slecht! Het is jammer dat ik verplicht bij dit bedrijf moest lessen van Randstad waar ik te werk gesteld zou worden, maar ik had liever bij Bloemzaad in Apeldoorn gelest. Want ik had een proefles daar met een hele fijne instructeur. Het hele verhaal om vrachwagen chauffeur te worden is opgehouden, mede dankzij De Weerd. Geen resulttaat dus en een slechte ervaring rijker. Ook is de vrachtauto (Volvo) niet fijn, want die moet om de haverklap \"regenereren\" en dan rijd het echt niet fijn. (Bij Bloemzaad hebben ze bijvoorbeeld een nieuwe MAN vrachauto die heel fijn rijdt) Een afrader om te gaan lessen bij De Weerd! Ik adviseer Bloemzaad!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Weerd heeft mij op een eerlijke, gezellige maar vooral veilige manier auto leren rijden. Mijn rijinstructrice was zeer prettig en gaf mij veel zelfvertrouwen. Ook de optie voor theorielessen gefaciliteerd vanuit de Weerd heeft mij erg geholpen. Ik heb alles in 1 keer gehaald en dat was niet mogelijk zonder de goede zorgen van de Weerd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne tijd gehad. Mozes mijn instructeur wist heel snel hoe hij mij het beste dingen kon leren. Echt een topper 1e klas!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had veel angst voor autorijden en een niet te genezen Zenuwbeschadiging en was bang nooit me rijbewijs te kunnen halen. Maar toen kwam ik met toeval bij Mozes terecht en dus ook bij De Weerd, door hem heb ik me angst overwonnen me rijtest gehaald en uiteindelijk ook me rijbewijs en alles in 1x! Ik werd goed ondersteund en met al men vragen geholpen.\r\nIk zou echt iedereen De Weerd willen aanraden en mocht hij tijd in zijn agenda hebben vraag dan naar Mozes😉

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben zeer teleurgesteld in de Weerd mijn zus heeft het ook bij de Weerd gedaan prima over te spreken, heb gehoord dat het is overgenomen dat is wel te merken.\r\nde eerste 15 lessen 7 verschillende instructeurs gehad hoofdzakelijk oudere allemaal verschillende regels heel verwarrend. van te voren alles in eens betaald krijg nu steeds aanmaningen van deelfacturen aantal keren gebeld we gaan het nakijken en bellen u terug maar nee hoor laten niks van zich horen. ik heb nog een zus en broer die het moeten halen maar u begrijpt dat zij het zeker niet meer bij de Weerd zullen doen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig, de Weerd met motorrijles had ik gezellig rijinstructeur, Dennis en Gerti.\r\n\r\nBE rijbewijs had ik een super gezellig rijinstructeur Adriaan, de Weerd mag trots zijn met zulke rijinstructeurs. Blijft ontwikkeling zou zeker meer mensen adviseren om bij de weerd hun examens te doen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super snel en goed geholpen met rijlessen en examenaanvraag. Hele fijne en duidelijke les gehad waardoor ik in 1x mijn E achter B rijbewijs geslaagd ben. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn ervaring is in 1 woord samen te vatten top

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima rijschool, ik ben hier in 1 keer geslaagd voor mijn BE rijbewijs. Alleen erg jammer dat de instructeur totaal niet met mensen overweg kan, dit heeft er wel voor gezorgd dat het twee erg vermoeiende lesdagen waren. Ook meerdere collega\'s van mijn vonden het een erg lastige man om rijles van te krijgen. Verder heb ik op jullie als rijschool niks op te merken.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb leuke rijlesje gehad en heb veel opgestoken. Als je een foutje maakte, was dit niet erg en was het gewoon een punt om van te leren. Dit stelde heel erg gerust en maakte het rijden veel leuker.