Fijne ervaring

Ik heb meerdere instructeurs gehad, maar Ik had over het algemeen les van Alex. Dit heb ik als erg prettig ervaren. Ik kan zeggen dat ik het aan hem te danken heb dat ik in een keer ben geslaagd. Hij gaf erg fijne instructies en we hadden het ook nog gezellig, een aanrader voor anderen.

Fijne begeleiding, en altijd gezellig!

Altijd hele fijn lessen gehad en veel geleerd, ook was het altijd gezellig tijdens het rijden.

Gezellige rijlessen

Nadat ik was verhuist ben ik naar een andere rijschool gegaan waar verder ging met lessen. Ik kreeg les van Alex Scheltens en hij heeft mij veel nieuwe goeie trucjes geleerd die ik nog niet kende van de andere rijschool. Hiernaast was het altijd enorm gezellig in de auto en voelde ik me altijd op mijn gemak. Ook heb ik af en toe les gehad met gerard die mij goed gerust stelden voor het examen.

Veel persoonlijke aandacht

Ik vond het eng om te beginnen met rijden, maar gelukkig vingen de leraren mij goed op. Ook de theorieles van Ellen in Epe zou ik aanbevelen. Uiteindelijk heb ik afgereden bij Alex Scheltens, die voor mijn leerproces een goede match was.

Top lessen gehad!!!!

Dankzij Alex mijn rij examen in 1 keer gehaald! Ik mocht naast mijn rijlessen ook gebruik maken van de VR bril hierdoor heb ik voor mijn gevoel nog beter kunnen presteren tijdens mijn examen, door de bril merk ik nog steeds dat ik in de auto meer kijk naar bijzondere dingen die op de weg gebeuren. Er was goed contact met de rijschool en ze waren goed te bereiken. De lessen waren top en konden makkelijk gepland worden. Heel erg bedankt voor alles Rijschool De Weerd, Alex en DRI-VR !!!

Goede lessen duidelijk contact.

De rijschool houd duidelijk contact met je wat betreft afspraken en andere regeldingen. Goede lessen van een ervaren instructrice.

Ik heb heel veel geleerd vanaf de eerste les en ben in een keer geslaagd.

Prima rijschool met goede en gezellige instructeurs!

Dankzij Ellen heb ik mijn rijbewijs in één keer kunnen halen. Fijne planning en een goede voorbereiding op het examen! Bedankt.

Goede instructeurs en theorie cursussen!!

Ik heb voornamelijk rijles gehad van Gerard en Alex en het waren hele relaxte en gezellige instructeurs. Veel geleerd en in een keer geslaagd!

Top!!

Bedankt dankzij jullie ben ik de 2de keer geslaagd!!

Dankzij Alex in een keer geslaagd, bedankt voor de fijne lessen!

Top rijschool. Ik heb bij rijschool de Weerd mijn lessen voor de auto gehad. Alles was vanaf het begin al goed geregeld. Ik heb zelf Ellen als rij instructeur gehad en wat ben ik blij dat ik Ellen had. Alles was altijd duidelijk en ze gaf mij het vertrouwen dat ik nodig had. Super bedankt Ellen en rijschool de Weerd voor deze positieve ervaring :)

Heel prettig

Vrachtwagen lessen gehad van Jolanda. Veel uitleg, gezien worden in je persoonlijkheid en dat toepassen in de lestechniek. Vakwerk. Lesgeven is een vak apart en Jolanda weet hoe ze je moet helpen om je doel te bereiken. Zeer tevreden.

top rijschool, veel geleerd en op je juiste manier !!

vriendelijke mensen, fijn afspraken mee te maken. En voelde me helemaal klaar en voldoende voor bereid toen ik mijn examen had, erg blij mee hoe het allemaal gegaan is!!

Vanwege de goede ervaring die ik met de scooter rijlessen heb gehad, heb ik er voor gekozen om mijn autorijlessen ook bij de Weerd te doen. Ik heb daar zeker geen spijt van gehad! De Weerd is een fijne rijschool, maar ik had ook geluk met de instructrice. Ellen Dros heeft mij goed begeleid naar het examen en het was ook nog erg gezellig! Zeker een aanrader!

Professioneel en gezellig.

Echt een enorm goede rijschool. Ik had Ellen als instructeur en wat was het gezellig. We hebben heel wat thee kransjes gehad in de auto en ik heb ontzettend veel geleerd. Ze heeft me aan het begin goed op mijn gemak gesteld en me echt zelfvertrouwen gegeven. Ook had ik theorie les van Ellen, alles wordt super duidelijk en makkelijk verteld, echt een aanrader dus!

Leuke tijd gehad!

Mijn rij instructrice Ellen kon alles op een rustige en duidelijke manier uitleggen, ik heb een leuke en gezellige tijd met haar gehad!

Uitstekend!

Elke keer met veel zin gaan rijden, zeer goede ervaring opgedaan bij De Weerd. Kon het ook goed vinden met mijn rij instructrice!!

Zakelijk

Het gaat heel snel. Mijn eerste rijles was al een week nadat ik mij had opgegeven daarna kon ik direct doorstromen verder met rijlessen. Erg fijn!

Voornamelijk les gehad van Ellen Dros. Een gezellige instructrice die snel doorhad hoe zij mij alles het beste kon uitleggen. Al met al een top ervaring.

Super goed!

Ik heb een hele fijne ervaring op gedaan bij rijschool De Weerd. Je word super geholpen en alles is duidelijk wat er moet gebeuren. Ik heb via De Weerd mijn rijbewijs binnen. Nu jij nog! Ik vind De Weerd dus echt een super aanrader!

Fijne & goede rijschool !

Door deze rijschool, heb ik mijn rijexamen in 1 keer gehaald !

Super goede en fijne rijschool!

Ik heb super leuke lessen gehad en er veel van geleerd, daardoor ben ik in 1 keer geslaagd!

Een hele fijne ervaring

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij rijschool de Weerd en ik heb les gehad van Ellen Dros. Ik heb er vanaf de proefles tot het afrijden erg veel aan gehad. Ik ben in 1 keer geslaagd en ik heb een hele fijne tijd gehad, daarom zou ik deze rijschool aanbevelen.

Goede en kundige instructeurs

Ik ben vakkundig en professioneel op zeventigjarige leeftijd klaargestoomd voor het praktijkexamen C1.