Hele aardige mensen en zeer behulpzaam. En geslaagd in 1 keer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gezellige examendag met Rob!

Het was een leerzame interessante en gezellige dag met Rob. Hij heeft mij goed begeleid. Met een positief resultaat.

zeer goed

rij instructeur maciej hele aardige en goed uitleggende man

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijlessen gehad met Louis. Hij is duidelijk, rustig en relaxed. Hij geeft je een prettig gevoel tijdens de rijlessen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

In stappen toewerken naar Praktijk, goede theorie-en lesmateriaal en structureel inplannen rijles

Er wordt in duidelijke stappen toegewerkt naar het praktijkexamen, rijles instructeur kan goed inschatten wat je nodig hebt, en wanneer je een vervolg stap kan doen. Als je het theorieboek van te voren al uitgebreid hebt gelezen, kun je tijdens theorielessen echt de focus leggen op de onderdelen waar nog niet alles duidelijk is. Oefenexamens zijn goed te vergelijken met echte theorie-examen. De rijlessen worden structureel ingepland, hierdoor is het mogelijk om in 6 maanden (vakanties niet meegerekend) je rijbewijs te halen. Heb alles in 1x gehaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto fijn, communicatie goed, instructie oke

Het bedrijf vind ik fijn, de auto erg netjes en fijn. Communicatie met Louis goed. Ik had graag van tevoren geweten wat me precies te wachten stond voor e achter b. Welke verrichtingen werden gevraagd en welke verkeersregels precies moeten worden gevolgd. Ik heb 2 instructeurs gehad, de klik was er niet, maar het zal aan mij liggen. Sommige essentiële dingen mi niet voldoende uitgelegd. Niet alles is uitgebreid aan bod gekomen. De examinatoren waren veel strenger/preciezer dan de les.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne goede lessen, alles duidelijk, alles geregeld. Ik zou Ezendam zeker aanraden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb rijles mogen doen bij Peter. Een enorm fijne en rustige man die alles perfect uitlegde. Serieus maar ook in voor gezellige gesprekken en goeie grappen! Ik had een pakket van 35 lessen, maar na 23 lessen ben ik al geslaagd! Ezendam, maar ook zeker Peter, bedankt!

Leerzame dag

Leerzame dag, goede begeleiding.

Toppers

Goede en duidelijke lessen. Fijne mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb hiervoor bij een andere rijschool gelest en had daardoor veel verkeerde dingen mezelf aangeleerd. Dit was nog al lastig om hiervan af te komen. Wiebe was mijn rijles instructeur en heeft hier heel veel geduld mee gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima rijschool met goeie instructeurs!

Mijn instructeur (Maciej) heeft mij een goeie basis aangeleerd voor het AM bromfietsrijbewijs, waarna ik diezelfde middag nog geslaagd ben voor het praktijkexamen. Hij paste zijn lesstijl goed aan op wat ik deed. Ik had te allen tijde een vertrouwd gevoel. Hij gaf coaching waar nodig, maar wist ook te werken aan het zelfstandig rijden zonder input. Een goede balans tussen lesgeven en 'zelf ervaren'. Verder ook gewoon een chille, rustige sfeer met goede uitleg vooraf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool, goede communicatie en kundige mensen.

Zeer tevreden met deze rijschool!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel aardige mensen en altijd werd ik goed geholpen

Eigenlijk alles was goed

Super fijne rijlessen.

Ik heb een super fijne periode gehad bij Ezendam. Er werd altijd rekening met mij gehouden. Alle lessen hadden een structurele opbouw wat voor mij fijn werkte. Ik wist waar ik aan toe was en elke les werd er of iets nieuws behandeld of er werd stilgestaan op wat minder ging. Ook mijn rij instructrice was heel relaxed wat een rustige sfeer in de auto gaf. Al met al heb ik een hele goede ervaring bij Ezendam en zou ik het zeker aanraden!

Goede rijschool

Goede rijschool in één keer geslaagd voor autorijbewijs

Goede service en kwaliteit

Duidelijkheid over lessenpakket, elke week een overzicht van de lesdata. Goede begeleiding bij het aanvragen en leren van de theorie en praktijk.

Prima begeleiding

Alles was duidelijk en de begeleiding was goed.

Perfect begeleiding

Zeer prettig en behulpzaam

Top, rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijne rijles gehad!

Ik heb rijles gehad van meerdere instructeurs hier, maar Peter geeft zo fijn en duidelijk les! Kunnen andere nog van leren ;)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij Ezendam heb ik mijn A rijbewijs voor de motor gehaald. De rijschool regelde zelfs een vervroegd examen voor me. Mijn instructeur was uitstekend. De algehele service was professioneel en vriendelijk. Als ik in de toekomst meer rijbewijzen wil halen, kies ik zeker weer voor Ezendam.

Super!!

Mijn AM rijbewijs gehaald via ezendam, goede begeleiding gehad met de theorie en praktijk.

Alles perfect

Haaksbergerstraat 195 7554 PA Hengelo ov